Kolegice su iskoristile odmor, pričale su o suncu, moru i plažama. Ja nisam planirala odmor a prijateljica mi je rekla da ako želim mogu poći, sad je manje posla. Tako smo u priči odlučile da podjem i sa sobom povedem od kolegice kérku. Mala je imala osam godina i često je dolazila k mami u kancelariju, dobro sam je poznavala.

Sjele smo u autobus u petak popodne i u subotu rano smo bili na odredištu. Čim smo raspremile stvari pošle smo na plažu, malecka je stalno bila u vodi, ja sam u hladovini čitala neke knjige i pogledala na nju.

Za vrijeme večere sjedili smo na terasi restorana, stolovi sa klupama su bili široki, pored nas je bilo još dosta mjesta. Prišao nam je konobar i upitao jel može za nas stol sjest jedan ovjek da večera. Klimnula sam glavom, konobar je rukom dao znak i kad je čovjek prišao konobar mu je pokazao da sjedne. Pozdravio nas je, izvinuo se što nam smeta i sjeo. Dok smo večeravali počeo je s maleckom pričati, ja sam prevodila, o kupanju i moru pa smo se i upoznali. Pružio mi je ruku i reko svoje ime, Vedran. Bio je oduševljen pa me i pohvalio kako super govorim njegov jezik. Poslije večere ponudio je pa je konobar maleckoj donio kup sladoled a za nas dvi čaše vina.

Imao je lijepe krupne plave oči, veselo lice, usne i osmjeh su mi posebno privlačili pogled. Nekoliko puta su nam se pogledi sreli.

Ujutro smo pošli na doručak, mislim da sam ga pogledom tražila, kad sam ga ugledala automatski sam pošla za njegov stol. Ustao je, pozdravio nas, kad smo sjele počeli smo pričati, a ja sam sa suprotne strane stola nekoliko puta pogledala u njegove oči. Predložio nam je da se za ručak ponovo vidimo.

Na plaži smo sjele odmah do mora, mala se kupala a ja sam razmišljala. Njegov sneni pogled i šarmantni osmjeh nisu mi izlazili iz misli. Pogledala sam na sat i jedva čekala vrijeme ručka da ga ponovo vidim. Došle smo prije njega, kad je dolazio nasmješila sam se i rukom mu mahnula. Za ručkom sam saznala o njemu više, pričao je o svom životu, ima kćerku i sina, žive s njegovim roditeljima, žena ga ostavila i udala se za drugog a on već pet godina živi sam. Ima kako je rekao malu firmu u Njemačkoj, zadovoljan je poslom. Bio je kod roditelja s djecom dvi sedmice a ovdje je došao i poslom i da se odmori. Malo je šutio, pogledao me i rekao, ja sutra rano prije zore idem, ako želite, večeras ćemo poći u jedan restoran i skupa večerati. Pristala sam.

S maleckom sam šetala stazom kroz borovu šumu, poslije se mala kupala a ja sam jedino mislila na večer i susret s njim. Dugo sam u sobi namještala frizuru, šminkala se, obukla haljinu što sam ponila za večernji izlazak. Pogledala se zadovoljno u ogledalo i rekla, ah Andrea još si koka. Pošle smo, još sam jednom pogledala u ogledalo i zadovoljno se nasmješila, haljina je isticala prsa i liniju, sandale sa štiklom i uvijena kosa u rep su me još više podizale i činile višom.

Malo smo šetale ispred hotela a onda se pojavio. Pogledala sam ga, visoka figura, plave

hlače, svjetla plavkasta košulja, kosa, obrijano lice i sam izgled odavali su veselu osobu,

a tek kad se nasmješio i pozdravio nas ostala sam bez daha.

Nakon dugo godina nekog sam čekala, radovala se da mi neko pridje, srce mi je malo brže kucalo, malo sam zadrhtala.

Rekao je, na drugoj strani mjesta ima lijep restoran pa smo polako išli i pričali. Malecka je pošla da gleda neke narukvice, kad sam joj rekla da to ostavi za sutra, Vedran se nasmijao i rekao da joj prevedem i kažem da uzme što joj se svidja. Bilo mi je neugodno, platio je a mala je bila srećna, imala je narukvicu i lančić od školjkica.

Nastavili smo prema restoranu a kako je bilo naroda u šetnji, nekoliko puta sam se rukom

takla do njegove ruke i osjetila toplinu njegove kože. Primjetila sam i da nas u prolazu

pogledaju. Na ulasku u restoran, rukom me uzeo za nadlakticu i reko pogledaj i izaberi gdje da sjednemo. Sjeli smo i uz apaeritiv pričali, koliko god sam ga s pažnjom željela slušati toliko su mi misli lutale o mom životu. Vrijeme je išlo a ja sam imala želju da sat stane i da ova večer traje vječno. Uz večeru i poslije smo pili vino, lice mi se ozarilo, imala sam osjećaj topline. Uživala sam ga gledati dok je s maleckom pričao i kako se trudio da se razumiju.

Nikad u svom životu nisam doživila da mi neko pridrži stolicu dok sjedam, nikad mi niko nije tako vesela osmjeha nazdravio i poželio prijatnu večeru, nikad me niko do večeras nije otpratio do toaleta, nikad me niko nije s toliko pažnje slušao i na sve šta sam upitala

odgovorio. Bila sam oduševljena.

Kad smo pošli držao je malecku za ruku. Pred restoranom sam mu smijući se rekla, popila sam tri čaše vina, a imam visoke štikle, polako hodaj jer ću se spotaknuti. Pružio mi je ruku i nasmijao se. Držala sam ga za ruku, osjećala sam se srećna kao djevojčica.

Došli smo do hotela, zastali a tad je rekao da pričekamo da će mi nešto iz auta doniti.

Lagano sam ga povukla za ruku, malo mu se primakla i rekla, ja svaku večer kad mala zaspe šetam tu kod ovih brodića uz obalu. Otpratio nas je do sobe, s maleckom se pozdravio a meni rekao, vidimo se poslije kod brodića, nasmješio se i otišao na sprat iznad.

Izašla sam na balkon, zapalila cigaretu i razmišljala. Kako dugo sama živim često se uhvatim kako sama sa sobom razgovaram u mislima pa sam se tako i sada pitala, Andrea možda ti se smješka ljubav.

Popravljala sam frizuru i šminku, tražila od sebe odgovor a šta ako me povede u svoju sobu. Odlučila sam, što poželi sve ću prihvatiti i prepustiti se. Malecka je već spavala pa sam izašla. Mislila sam kad budem kod brodića da će me vjerovatno vidjeti sa svog balkona i doći. Izašla sam iz hotela i pošla do mora, a on je već bio tamo. Kad me ugledao raširio je ruke a ja samo što se nisam zaletjala u zagrljaj.

Pokazao je rukom pa smo pošli u šetnju, nakon par koraka uzela sam ga pod ruku. Zastali smo u središtu mjesta, zabava na obali. Uz pjesmu nekoliko parova je plesalo. Vedran me pogledao i očima pokazao kao da me pita hoćemo zaplesati, krenula sam za njim.

Bila sam u njegovim rukama, vesela i još malo od vina ozarena lica se smješkala, miris

njegova parfema dugo sam nosila u svojim nosnicama. Naslonila sam glavu na njegovo rame, a koji trenutak poslije ga pogledala i rekla, željela bi te više upoznati ali sutra te već tu nema. Malo je spustio glavu i poljubio me na lice.

Vraćali smo se pa smo sjeli i naručili kave. Šalio se, sutra vozim daleko a sad kavu pijem,

neću moći zaspati. Zamolio me pa je prošao na drugu stranu stola jer želi da me gleda u oči dok pričamo. U jednom trenutku sam izvadila mobitel i upitala ga broj za kontakt.

Dugo u noć smo pričali sjedeći na klupi pored hotela. Rekao je da me želi ponovo vidjeti, da ćemo biti u kontaktu i čim odlučim da mu javim i on će doći kod mene. U jednom trenutu je ustao, za ruku me podigao i gledajuću u oči mi rekao, trebam tvoje vrele usne. Samo sam ga zagrlila i pružila napućene usne. Mislila sam poslije vrelih poljubaca da će me povesti u svoju sobu ali nije. Željela sam da me još ljubi, ali je rekao, moram poći i malo odspavati, iz auta je donio vrećicu i rekao, ovo je za tebe. Dopratio me do sobe, poljubio za rastanak, oči su mu svjetlucale, kao i ja žalio je zbog rastanka.

Nisam ni pomislila na san, izašla sam na balkon i zapalila cigaretu. Moram ga još vidjeti, nemogu spavati a da on ode. Pošla sam na recepciju i zamolila pa mi je gospodja dala šalicu kave. Sjedim na balkonu, pijuckam kavu i pušim a stalno pogledam na sat, rekao je oko 3 ustaje i odlazi. S balkona gledam, zagrljeni mladi parovi se vraćaju iz šumice, oh kako bi i ja željela da me Vedran tamo povede.

Prije tri sata sam izašla pred hotel, na spratu iznad moje sobe bilo je upaljeno svjetlo. Nisam vidila kad se svjetlo ugasilo, pogledala sam na ulazna vrata i kad sam ga vidila da dolazi pošla sam mu susret. Kad me ugledaao, nasmijao se i upitao jesam li spavala. Rekla sam , ne, čekala sam te cijelu noć. Spustio je kofer i zagrlio me. Šutili smo.

Kod auta mi je maramicom obrisao suze, šalio se da velike cure ne plaču. Nije mogao odgoditi put, a meni je ponavljao da se odmorim i da ćemo se uskoro vidjeti. Prije nego je krenuo, izašao je iz auta, naslonio ruke na moja ramena i rekao, imam istio sjećaj kao i ti, iskra ljubavi je zaiskrila, a sad moram krenuti. Oči su mi bile pune suza, mahala sam rukom, na kraju ulice auto je skrenulo i nestalo iz vidika.

Na balkonu sam mu napisala sms. Vedrane, srećan ti put, čekam te, Andrea.

Zapalila sam cigaretu a na istoku se crvenilo nebo, sunce je najavljivalo novi dan.

Ako neko želi, može mi svoj komentar poslati na e mail adresu: [email protected]