Kraj školske godine, ove godine mi nećemo ići na more. Rodica i ja smo pripremile šator pa kad Zlatko i njen momak dodju idemo na jezero da tamo budemo skupa. Došli su autobusom krajem 7 mjeseca, mi smo imale svaka svoju torbu sa stvarima i odmah smo otišli na jezero, postavili šator i naših 7 dana je bilo pred nama.
Znale smo i od prije ali cijelu godinu smo rodica i ja učile jezik i sad smo dobro znale govoriti tako da nam je sad bilo sve super u razgovoru.

Kupali smo se, malo smo se razdvojili, rodica je bila u zagrljaju svog momka, mislim da se tako bila nabola na njegov kurac jer i ja sam to radila poslije u drugom braku i to je preljep osjećaj dok momak stoji u vodi zagrliti ga i polako se nasaditi na njegov kurac. Osim što uživaš u sexu još je uzbudjljivo jer te svi na plaži vide a opet ništa ne vide što radiš u vodi.

Ja i Zlatko smo otišli pored jezera i na na jednom mjestu medju drvećem stavili ručnike i sjeli, Zlatko me odmah skinuo, bila sam potpuno gola.
Legao je pored mene, prsa su bila tvrda sa iskočenim bradavicama i jedva su čekale njegove usne, rukama sam ih uhvatila i primakla da ih ljubi. Rukom mi je milovao mačkicu, raširila sam noge i pustila da radi što želi.
Stavljao je kondom a ja sam mu rukom milovala jaja, legao je na mene, uzeo me za noge i podigao ih na svoja ramena, rukom ga namjestio i gurnuo.
Imala sam ga u sebi, vadio ga i ponovo gurao, opet me kao na moru podigao da se oslonim na laktove i gledam kako njegov kurac nestaje u mojoj mačkici, izgleda da ga je to uzbudjivalo pa je svršio dosta brzo.
Legao je pored mene, skinuo je kondom i bacio ga a meni rekao, aj sad puši. Malo sluzav i opušten kurac držala sam u ruci a onda primakla usne i uzela ga cijelog. Rukom sam mu milovala jaja, želeći da mu se što prije digne. Nije imao više kondom pa mi je svršio u usta, progutala sam.

Vraćali smo se prema šatoru, Zlatko me držao za ruku a ja sam bila u oblacima.
Rodica i ja smo se prije njihova dolaska dogovorile, jedan dan će ona i njen momak šetati oko jezara ja ću sa Zlatkom biti u šatoru a drugi dan mi ćemo šetati, jer u šatoru možeš biti skoro kao u sobi opušten i bez straha da baš neko ne naidje.
Šator je bio mali, spavala sam na kraju, do mene Zlatko a do njega prijatelj pa rodica.
Po noći nismo imali sex ali su njih dvoje nekoliko puta u noći izlazili vani i dugo ih nije bilo. Ležeći u šatoru ja bi Zlatku zavukla ruku u gaće i milovala kurac, dva puta je tako i svršio. On bi mene malo milovao po prsima,malo po mačkici a u tih 7 dana samo mi je jednom u noći zavukao prst u mačkicu. Tad sam prvi put u životu osjetila jako uzbudjenje da sam se sva stresla.

Trećeg dana njih su dvojica na jezeru lovili ribu. Nekoliko riba i imali smo dobru večeru, uveče smo dugo bili vani, noć je bila skoro kao dan, mjesečina pa smo hodali. Opet smo se razvdojili pa smo ja i Zlatko pošli stazom malo dalje u šumu. Odjednom je Zlatko stao, mene naglo povukao da se sagnem, gledala sam u pravcu kako je Zlatko pokazao i vidim dvje kako se jebu. Ženska je bila sageta a muškarac je bio iza nje i nabijao je. Bili smo dosta blizu pa smo čuli kako ona uzdiše. Kad bi je on a držao je za bokove naglo nabio ona bi svaki put uzdahnula, jao, nemoj tako. Dok sam to gledala, zavukla sam ruku i uzela Zlatkov kurac a on mi je dao znak prstom da šutim. Trajalo je to dugo, ženska je malo imala ruke na svojim koljenima, malo ih prebacivala sebi iza iza vrata, ponekad bi se malo zakrenula i rukom držala za njegovu guzu. On bi se nekad privio skroz uz nju a u ruke bi uzeo njena prsa, ženska je stenjala ponekad bi ruku spustila ispod sebe da ga dira po jajima, ja sam gledajući to bila jako uzbudjena, iz mačkice mi je kipila voda. U jednom trenu počeli su oboje glasno uzdisati, ženska se okrenula i uzela njegov kurac u usta a on je drkao, svršio joj je u usta a ona je pljuvala spermu. Malo su još tamo stajali a onda otišli.
Oboje smo bili napaljeni od tog što smo vidili, ja sam skinula gaćice a Zlatko je navukao kondom i odmah me prevrnuo na travu. Bockala me u ledja trava, Zlatko mi je podigao jednu nogu visoko i tako me malo s poluboka nabijao. Izvadio ga, bacio kondom i rukom me za vrat povukao, zinula sam i kurac je nestao u mojim ustima, držao me za glavu i tako me jebavao u usta. Svršio je kao nikad do tada, nekoliko mlazeva je pustio. Malo je sperme otišlo niz grlo a malo sam pljunula. Rekao mi je, na moru sam ti rekao da nesmiš moju spermu pljuvati. Pošli smo a ja sam mu rekla, kad ćeš ti mene onako dugo kao što je onaj tip svoju žensku? Stao je, zagrlio me i rekao, mala kad budeš moja žena u krevetu neću silaziti s tebe.

Rano ujutro nas je probudila kontrola, dva uniformirana službenika su otvorili šator i odmah su njih dvojicu izveli vani. S njima je pošao jedan službenik a mene i rodicu je drugi svašta pitao o njima i nama i to zapisivao. Onda je rekao da rodica ide vani kod njih a on je mene još isipitivao. Stavio je blok i olovku u torbicu a meni rekao, sad svi idete u zatvor ovo je veliki prekršaj. Vaši momci nisu napravili prijavu kad su došli, to se kažnjava zatvorom. Gledala sam ga u strahu a on je pružio ruku i naslonio je na moje rame, malo se primakao i šapnuo mi, ako hoćeš ovo se može malo ublažiti, opet je rekao hoćeš li? Nisam znala na što cilja pa sam potvrdila klimanjem glave, on se primakao meni i počeo otkopčavati hlače. Rekla sam, ne, ne, ne. Onda ideš u zatvor a tamo će te jebaviti puno njih, poslije kad izadješ iz zatvora nigdje nećeš naći posla.. Legao je na ledja i svukao hlače i gaće zajedno do koljena , povukao me za kosu i rekao, ajde mala da vidim kako to radiš. Primakla sam se i spustila do njegova kurca, on je ga već tvrdog držao u ruci, sklopila sam oči i počela pušiti. Plesnuo me po guzici i rekao, uzimaj ga do kraja ili ću te jebati u tu mladu guzu.
Pušila sam, milovala mu jaja i željela da što prije svrši. Kako sam držala skoro zatvorene oči nisam vidila da je on nogom namjerno odmaknuo krilo šatora i da su rodica i naši momci a i ovaj drugi službenik vidili kako mu ja pušim. Uhvatio me obima rukama za glavu i nabijao kurac u usta da sam jedva disala, ali sreća brzo je svršio. Spermu sam polako pljunula iza ležaja. Pokazao mi je rukom da izadjem van, on je izašao iza mene i da to svi vide pred njima zakopčavao hlače.
Tad je rekao ovom drugom, daj im potvrdu pa idemo. Na papiru s pečatom je pisalo, u roku dva sata da se naši momci jave u policiju a u roku 24 sata da napuste zemlju.

Zlatko je otišao u šator i donio cigarete, svi smo pušili i šutili a onda je Zlatko rekao. Andrea, protiv njih nemožemo ništa, idemo se spremati, a to što je tebi uradio za mene ne znači ništa, ja ću te oženiti, privukao me k sebi, zagrlio i još da svi čuju rekao, rodićeš nam djecu i sretno ćemo živiti, niz lice su mi tekle suze, jecala sam.
Brzo smo se spremili i otišli na policiju, prvim vlakom oni su otišli.
Ono što je Zlatko rekao u meni se duboko urezalo, tim sam se potpuno vezala za njega i poslije kad sam došla živiti s njim iako sam pomišljala da ga napustim i pobjegnem od svega toga, to mi nije dalo snage da učinim.

Ako neko želi, može mi svoj komentar poslati na e mail adresu: [email protected]