Sunce je lagano izlazilo iza brda obasjavajući more i naša gola tijela.Taj dan smo ostali u sobi punih sedam sati, i kad je otišla istuširao sam se da malo sredim misli i osjećanja. Ubacio sam stvari u auto i krenuo polako prema kući još uvijek pod utiscima svega što se desilo toga dana. Nisam planirao takav slijed stvari ali kako sam više razmišljao, to je bila i neminovnost. Do kuće me je nazvala dva puta na mobitel, želeći znati što radim, i osjećam, govoreći mi kako još miriše na mene, a kako je imala spiralu, kako joj se sperma još cijedi iz pičke. Palila me je putem tako da sam morao stati da ne napravim udes. Susreli smo se još dva puta dok je bila kod svojih, i svaki puta je bilo još bolje i vatrenije. Seks je bio ludnica, satima nismo znali ni tko je oko nas, ni što radimo, postojali smo sam mi i ništa više na ovome svijetu. Kad se vratila u Njemačku, ponovno smo svakodnevno bili uz kompjutor ili telefon, zvala me je na posao, a tamo često nisam bio u mogućnosti da razgovaram, posebice kada su išle kontakt emisije. No ubrzo je krenula na godišnji odmor, njihov izbor je bio Starigrad, nacionalni park Paklenica. Uslijed programske sheme nisam mogao dobiti odmor, tako da se je sve svelo na kratke sms poruke i brze telefonske razgovore. Ali ponekad i sudbina umiješa svoje ruke u sve, izgorio nam je dio na odašiljaču i uređaj je žurno morao ići u Zagreb, a mi smo dobili najmanje tri slobodna dana. Sjeo sam u auto i krenuo put Zadra i Starigrada. Ani nisam rekao ništa želeći je iznenaditi. Bilo je rano ujutro kad sam stigao i parkirao sam u autokamp, i postavio šator. Hotel je bio odmah do kampa, skoro idealna situacija, naravno za mene. Bilo je već vruče i ušao sam u vodu, zaplivao sam prema hotelu i plaži. Zadržao sam se na pristojnoj udaljenosti od plaže, tražeći je pogledom, nakon nekoliko minuta ugledao sam je zaklonjenu velikim šeširom i sunčanicama, čitala je neku knjigu. Plutao sam u moru gledajući je i uživajući u pogledu. Zaboravio sam napomenuti da je to bila nudistička plaža, tako da mi je kurac vrlo brzo reagirao, pokazujući da je spreman sa susret. Neko vrijeme je čitala i protezala se na suncu, a onda je ustala i krenula prema vodi, s namjerom da se okupa. Prije nekoliko dana na chatu smo se zezali i rekao sam joj da ću doći do nje i uzeti je sa leđa, a da ona neće moći reagirati zbog ljudi. Tada sam primijetio da ju je to izuzetno uzbudilo, i upravo sam sad htio da taj dio sprovedem u djelo. Plivala je lagano pazeći da ne kvasi kosu a ja sam se zaklonio za jednu bovu koja je označavala plažu, čekao sam dok se nije okrenula prema plaži, te je bila okrenuta leđima prema meni, tada sam polako zaplivao prema njoj, pazeći da ne proizvedem previše buke. Prišao sam lagano iza nje, bila je nesvjesna moje blizine što je samo povećalo moju uzbuđenost. Rukama sam joj zatvorio oči, a moj se ukrućeni kurac parkirao pravo uz njenu glatko obrijanu pičkicu. Iznenadni pokreti su je spriječili da vrisne od iznenađenja jer joj je glava potonula pod vodu. Izvukao sam joj glavu na površinu ljubeći joj vrat, i šapućući, mila ja sam. Automatski je uhvatila moj kurac stiskajuči ga snažno i pritiskujući ga rukom uz pičku, dok sam je ja pokušavao dovući do bove da imamo, kakav, takav oslonac. Nekako smo došli do bove i nasadio sam je na kurac, snažno prodirući u nju, jeknula je glasno, ali u blizini nije bilo nikoga da je čuje. Nastavio sam prodirati u nju držeći se za njene grudi, dok se je ona pridržavala za bovu. Dali zbog situacije ili uzbuđenja svršili smo jako brzo i onda su se naše usne srele u strastvenom poljupcu, a sve oko nas je prestalo postojati. Htjela je da odmah odemo u sobu, ali nisam želio biti zatvoren u sobi pa smo plivali polako ljubeći se uz put do kampa. Cijeli taj dan smo proveli vodeći ljubav i kupajući se naizmjenično. Navečer smo polagano šetali uz obalu i vratili se u kamp, ušli smo u šator ljubeći se bez prestanka, bio sam uzbuđen dok krajnjih granica, a i ona, usnama sam prelazio preko njenog tijela prateći liniju njezinih leđa dok se ona mazno izvijala pod mojim poljupcima držeći me cijelo vrijeme za kurac, stiskajuči ga pri tom snažno. U jednom trenutku se okrenula i podvukla pod mene usisavajući kurac do krajnika počeo sam gubiti kontrolu a ona ubrzavati pokrete svoje ruke kojom me je nadraživala do ludila. Svršio sam ubrzo dok je ona gutala moju spermu, mumlajući pri tom od zadovoljstva. Ostali smo tako pripijeni jedno uz drugo, milovao sam je i ljubio i ovaj puta sam se ja spustio do njenih prepona ljubeći joj butine sa unutrašnje strane, stiskala je noge i milovala mi glavu, jezikom sam došao do glatko izbrijane pičke i razdvojio joj usmine, gutajući slatku tečnost koja je obilno izlazila iz nje. Počeo sam gurkati jezikom klitoris tamo amo uživajući u njezinim uzdasima. Široko sam joj raširio noge i jezikom počeo prelaziti od guze do klitorisa gurajući uz to i jedan prstić u uspaljenu pičku. Grčila se je od naslade i stenjala veoma glasno, ugurao sam i drugi prst u pičku, a kurac je reagirao na to kao igla kompasa. Nisam više mogao izdržati i legao sam preko nje gurajući kurac u vrelu i mokru pičku, koja ga je prihvatila do kraja. Uhvatili smo ritam i počeli se jebati kao ludi, a mislim da smo digli i sav kamp na noge. Bili smo mokri od znoja i sokova i u jednom trenu okrenuo sam je na stomak i prislonio kurac na guzu, pod glavićem sam osjećao blago pulsiranje ulaza, i počeo sam ga gurati u guzu, ulazio sam dosta polako i sa mukom, zato što ju je stalno stiskala jecajući na sav glas. Na kraju sam ipak ušao do kraja i počeo sam ga nabijati iz sve snage u njenu guzu. Ana je sad skoro vrištala, a ni ja nisam bio daleko od toga. Svršili smo uz krik skoro istovremeno, još smo se dugo smirivali, a sa nekoliko mjesta iz kampa se čulo kako se vodi ljubav. Skoro cijele te noći vodili smo ljubav i samo nakratko zaspali zagrljeni. Ujutro oko 4 i dvadeset izašlo je sunce, plivali smo sami u moru koje su obasjavali prvi zraci sunca. Plivali smo tako nekih sat vremena ganjajući se i prskajući kroz plavetnilo mora. Doplivali smo do obale, a tamo nigdje nikoga, mrtva tišina . ležala je lijeno na leđima u samom plićaku, doplivao sam do nje i počeo je ljubiti od nogu prema gore, lagano sam joj razdvojio noge i ljubio joj slanu pičku, zabacila je glavu i isturila zdjelicu prema mome licu. Lizao sam je sa uživanjem i polako sam krenuo jezikom preko stomaka do njenih usana, kurac je sam našao put u njenu nutrinu. Ulazio sam polako u njenu pičku dok je ona ubacivala jezik u moja usta, i ubrzo samo se kretali u jednom ritmu oboje. Na vrhu kurca osjećao sam pokrete njene utrobe koja se grčila i stiskala u ritmu ulaska, obuhvatio sam joj guzu i počeo je nabijati u divljačkom ritmu na što je ona odgovarala pokretima svoje karlice, osjećao sam kako mi se polagano približava vrhunac iz dubine tijela, dok je nekako u tome momentu i ona počela svršavati u jakim trzajima. Svršio sam puneći joj pičku spermom po tko zna koji put te noći, dok smo ležali u plićaku i dok nas je zapljuskivalo mirno more. Bilo je kao da lebdimo negdje na drugom svijetu mimo vremena i svijeta. Cijeli taj dan je prošao jako brzo u vođenju ljubavi i kupanju, a čak smo uspjeli i jesti jednom. Vrijeme je strahovito brzo izmicalo i već smo se počeli pripremati za rastanak ljubili smo se na mojoj vreći za spavanje kao dvoje utopljenika koji se ne smiju ispustiti. Ovaj puta sam je uzeo polagano ljubeći joj usne i ponekad ubacujući jezik među njih, moj kurac je lagano punio njenu pičku i kad sam došao do kraja kratkim ali iznenadnim trzajima zabijao sam ga u samu maternicu isto tako i ona se pokretala u kratkim trzajima jecajući neprestano, spuštao sam se usnama niz njen vrat ostavljajući tragove na nježnom vratu, grizao sam joj bradavice čupkajući ih usnama i zubima dok je ona zabijala nokte u moja leđa, ostavljajući krvave tragove na njima. U šatoru je bilo vrućina, ili smo mi bili vrući, lijepili smo se jedno za drugo i jednako sam se zabijao u njezinu pičku u kratkim trzajima, pojačavajući na kraju pokrete i hvatajući njene kukove koji su mi izmicali, raširio sam je koliko sam mogao i zabijao se do kraja, gurajući joj prst u guzu da osjetim na njem pokrete svoga kurca u njenoj pički. Odjednom me je okrenula na leđa, i ustala sa mene zgrabila je moj kurac i uzela ga je u usta, stiskajuči mi lagano jaja drugom rukom dok je svoju pičku spustila do mojih usta. Usisao sam je naglo u usta gutajući sokove koji su curili iz nje, trzajući bokovima. Jednako je ljubila moj kurac povremeno ga usisavajući cijelog u usta, svršio sam kao lud, dok su se iz njene pičke slijevali sokovi niz moje lice. ……………………..