Bilo je puno dozivlaja al evo jedne najsvezije za pocetak….Sve se desilo par dana ..
Kao mlad decko bio sam nezasicen..Tucao sam sta sam stigao,mlade,starije..jednostavno nisam birao od 18-55..samo da su lepo izgledale i znale sta zele..ali vreme leti,vezemo se,samacki zivot nije vise uzbudljiv,pocinjemo da tezimo za nekim spokojstvom i mirnim zivotom…

Sve bi bilo dobro da nemam delikatan problem,od budjenja pa do spavanja vise je budan nego sto spava..tucam svoju partnerku redovno i mnogo nam je lepo al ne uspevam da ne pogledam i pozelim neku drugu…obicno njene prijateljice s,kojima se druzimo..

mastao sam kako bi ovo tucao,,,,, al kako..imala je visinu,noge,usne..sve jebozovno,,,cesto se druzi sa njom,ona dolazi cak 30km pa provedu ceo dan zajedno,pomazu se u svemu,ali desavalo se to da kad moja ode u drugu sobu il izadje na kratko njena drugarica mi se nabacuje,al na cudan nacin,pogledi,pomazi me po kosi,pita slatkim recima kako si mi ti..ovako me ignjorise vecinom vremena…dogadjaj koji necu zaboraviti…

imam jako lep komad i kad obucem tesne farmerice i nekako,dugmici hoce da popucaju,trenerke i nisam smeo da obucem…
lezao sam na ugaonu i gledao tv,sedela je na na fotelju s,leve strane,nosila je tanku belu majcu i prsluk raskopcan..video sam joj bradavice koje su izgledale kao da ce probiju majcu,nije nosila brus,kurac mi se podigao nenormalno,ali nisam zeleo ni skrivati ga..primetio sam da mi gleda medjunozije i imao utisak da crveni,al kako je moja ulazila u sobu naglo je skrenula pogled i lupnula nesto bez veze,ja normalno povukao majcu preko..Shvatio sam da zeli da jebemo ali kako..
Ceznja i zelja je bila sve veca al nisam imao resenje jer nisam bio 100%siguran..bilo me stah da ne kaze mojoj il da me odbije zbog njihovog prijateljstva..
Posle nekoliko dana otisao sam jedan veci grad 80km od mene da bih zavrsio neke stvari,Trckarajuci od jednog mesta do drugog ogladneo,posao ka jednom lokalu brze hrane da narucim sendvic,putem do tamo sretnem nju…Nisam mogao da verujem kad sam je ugledao!!,sta ces tu.?.odgovorila mi da je dosla sa ocem u bolnicu ima pregled i da je posla s,njim …izasla da proseta i kupi neki poklon majci za rodjendan..pozvao je na pice slagajuci je da moram posle podne da sacekam i mrzi me sam da odem negde da ubijem vreme pa ako imas vremena….

Pristala je,do nas je bio mali hotelcic.do samog hotela je bio lep bar,,ja sam narucio crveno vino a nju sam ponudio bambusom,znajuci da obozava to pice..dvoumila se..kao neznam.. al ajd jedan..usli smo tu i gledao sam neki sto sa strane da ne budem na udaru svih ociju..pricali neobavezno,ja sam je cuo al je nisam slusao,u glavi sam samo imao dali da pokusam il ne,kako cu..pitao je dali bi htela da ne isprica da smo se sreli jer malo je ljubomorna moja..nasmejala se i odgovorila mi..znam ja sve..primetila sam to..bez brige nismo se videli…u baru je ulazila jedna lepa riba,okrenuo sam pogled i pratio,nemogu da im odolim nikad,odvratila me,hejj u drustvu si dame nemoj ..a nisam ni ja tako losa riba,oseticu se bez veze..izvinio se…jezik mi se odvezao,valjda i sam poceo misliti sa dve glave,osetio kako mi se kurac dize i pulsira u pantalonama…jesi lepa,super si al bar meni zabranjena…oljina si drugarica..
tacno al gde vidis nju..jesmo se dogovorili da se nismo sreli..
nisam mogao da verujem..narucio jos po jedno pice,odbila je..nemoj nemog vise,napices me, rekao sam sebi nek bude kako bude..uhvatio za ruku,osetio sam da je steze prstima..zapocela je pricu,znas oduvek si mi se svidjao al bilo mi nezgodno i nisam znala kao da ti kazem,ipak kao nema smisla i bolje je sve da zaboravimo…znao sam da moram preseci to i .nisam stajao..otvorio sam joj srce i rekao da se i ona meni jako svidja i da sam imao isti problem,pozvao konobara,platio pica i uhvatio za ruku,pitala sta radis,stavio sam joj prst na usta i rekao da ne govori nista…iz bara smo usli u hotelcic,stajala pored mene i smeskala se samo..pitao dali ima slobodna soba,trazila mi licnu kartu,nisam je imao,izvadila njenu..narucio litar vina za sobu i uzeo kljuceve..soba 33..penjali se niz stepenice,cinilo mi se citava vecnost je pred nama do sobe,na odmaralistu stao sam,nezno je poljubio,onda sam osetio njen jezik,stegao sam je oko struka i igrali s,jezicima…mazila mi kosu i pribijala mi uz sebe..bio mi je tako tvrd,zalepio za naslone i osetio ga kao kamen dok joj pritiska stomak..u trenutku nailazi konobar nosi vino i dve case ..uzeo vino i rekavsi mu da smo mi narucili za sobu 33….otisli do sobe drzeci se za ruke…usla je odmah u kupatio,posle minut cuo sam kako se tusira,odmah sam se svukao..,usao sam kod nje pod tusem,samo se smejala kad me ugledala.. u glavi sam samo zeleo da udjem u nju,imala je prelepo telo,lepe grudi,ribica joj bila obrijana..tetovazicu na stomaku.upravo je skinula sapunicu…usao pod tus ,ljubili se,mazio jo nezno grudi,osetio njenu ruku kako ga hvata i vuce gore dole kozicu..spustio se i nabio joj jezik medju noge,voda je pljustala odozgore,lizao,gricakao,stegao za guzu i navlacio na jezik,,stenjala je tako glasno mazeci me,,,zamolio da izadje,dolazim za minut..istusirao se lepo..nasao je pokrivenu posteljinom,sedela za stolom sa dve case pune vina u ruci,popili na iskap,sipao nove,skinu sam joj pokrivac i uruno jezikom u njeno vruce medjunozije..lizao je nekoliko minuta,stenjala je,osetio kako joj ribica ispusta sokice,bila je tako slatka..stavio je na krevet,,uzeo malo vina u casi i sipao na grudi,na stomaku,na ribici…sisao joj bradavice,ljubio je svuda..povukla me na krevet,okrenula se i uzela moj vec cvrst kurac u usta,lizala,ga,uvlacila u usta do grla,mislio sam da ce eksplodirati…ustala je i sedela na njega,lagano se nabijala,i sve vise,bio je ceo u njenoj,pickici,mazio sam joj grudi,video da joj se svidja,uzivala je sve vise..drzala je oci zatvorene i nabajila se zestinom,pocela da drhti,stenjala je i svrsavala…uhvatio za struk i nabijao povlaceci je napred nazad,sve brze i brze,svrsavala je jednim za drugim..osetio sam kako mi vrh udara u nesto..znao sam sta je al nije je bolelo vec je uzivala i stenjala jebi me,samo nemoj stati,jebi me molim te…manjali smo poze..prisloneci joj noge na ramena,tezinom mog tela joj se dizala guza,drzao za guzu i nabijajo joj do kraja…okrenu sam je na bok,nabio sam joj u ribicu,bila je sve mokra,,nabijala se i stenjala..svrsila je opet..izvadio sam ga i nabio u usta,uzimala ga pohotno,sisala ga..presao opet opozadi,mazio joj ribicu,uvlacio malo izvlacio i mazio jo anala,tako sam ga vlazio,nije rekla nista samo je uzivala,osetio sam da su joj zeljne obe rupice,ugurao sam ga malo samo da je otvorim,pa opet u ribicu,onda sajoj polako otvarao guzu,cm,po cm..nabijala se,ceo joj unutra,prebacio sam ruku ispod nje i poceo joj mazeci joj ribicu,uvlacio prste u ribicu,uzivala,vristala je od zadovoljstva. okrenula se skoro preko mene i nabijala se,mesala na njemu,nabijao sam joj i osetio da joj prija..vikala jebi me samo jebi me..mazio joj ribicu vlaznu i tucao u guzu..zelim da mi napunis guzu vikala je…zelim…osetio sam da ce mi dodje,rekao sam joj napunicu ti guzu..pocela da svrsava pritiskajuci moju ruku na njenoj ribici sve jace..mazio sam je ,,u istom sam trenutku poceo da joj punim guzu,vikala,vristala,drhtala,nabijala se..osetio toplinu sperme u njenoj guzi..svrsili smo zajedno ..drzao ga unutra jos koje sekunde..drhtala je cela i dalje….izvadio sam ga..poceo da joj ljubim grudi,usne..rekla mi da je imala najlepse jebanje u svom zivotu..moramo da ponovimo cim nam padne prilika…
dok nam ne padne prilika da se lepo jebemo ostaje da se secam i podelim sa vama svaki momenat,reci,osmeha i zadovoljstva…u ovoj prici..nemojte mi zameriti na greskama u pisanju,tastaura wirgles me zezala non-stop….. 🙂

Autor: obozavalac ribe

Kako sam postala drolja...