Cim je taksista izvadio moje kofere ispred hotela, platila sam mu i pokusavala da u isto vrijeme vucem oba kofera, svoj rucni prtljag i torbicu. Visoke potpetice na sandalama takodjer nisu bile od pomoci. Najednom iza sebe zacuh muzevan glas:“ Dozvoli da ti pomognem!“ i ne cekajuci, prebacio je moju rucni prtljag preko svog ramena i preuzeo kofere od mene. Nasmijesio se. Muskarac je bio u bijeloj lanenoj kosulji, imao je suncane naocari te mu nisam vidjela oci, ali imao je najljepse usne i zube, najsexipilniji osmijeh koji sam vidjela u skorije vrijeme. Usne su mu bile pune i vlazne. Koza mu je bila tamna, bakarna, a kosa gotovo crna, kovrdzava, padala mu je po vratu. „Zaista mulati spadaju u najljepsu grupu ljudi, pokupivsi najljepse od dvije ljudske rase, a ovaj mora da je neki mulat . Predivne, vlazne usne su mu dokaz za to, mada bi po boji koze mogao proci kao neki Portorikanac. Dok je hodao, kosulja se pimjerala preko njegovih sirokih atletskih ramena, a pogled na misice na njegovim rukama je budio u meni zelju na blud. Prisli smo recepciji. „Emanuel! Koga nam to dovodis?“ obratio mu se stariji covjek na recepciji. Tek kada je spustio moj prtljag, nasmijesio se i pruzio mi ruku uz smijesak:“Ja sam Emanuel! Ovo je Gospodin Bernard.“ rekao je pokazujuci na recepcioera. “ Dobro dosla u nas hotel!“ Rekavsi to, usao je iza recepcionog stola i prosao kroz vrata u pozadini. Do sam sa gospodinom Bernardom sredivala svoju registraciju u hotelu, Emanuel se pojavio ponovo, ovog puta obucen u uniformu kakvu je osblje hotela nosilo. „Hajde da ti pomognem da se smjestis, ljepotice!“ rekao je ponovo uzimajuci moj prtljag. Usli smo u lift. Stajala sam nasuprot njemu u promatrala kako jebozovno oblizuje svoje pune usne. Nasmijesio se kad je primjetio kako ga podozrivo promatram. Moje bradavice su se od tog njegovog pokreta jezikom preko usana ukrutile kao da je njih liznuo a ne svoje sopstvene usne. Iako sam imala grudnjak na sebi, moje bradavice su se nazirale pod tankom ljetnom majicom. Besramno je gledao u moj dekolte i grudi, pa onda u moje oci i tako naizmjenicno. Otvorio je vrata. Propustio me da prodjem prva, ali je odmah i on usao, te smo se nasli tijelom uz tijelo u uskom hodniku . Prislonio je svoje tijelo potpuno na moje. Na satomaku sam osjetila izbocinu na njegovim pantalonama, a na vratu njegov dah. Provukla sam se i usla u sobu,mada bih radije ostala onako prikljestena njegovim tijelom. Spustio je moje kofere, podigao se i liznuvsi usne rekao:“Tako! Ja cu sad da te ostavim da se smjestis. Ovdje je broj mog pager-a za slucaj da nesto trebas…..pod ovim podrazumijevam svaku vrstu potrebe. Bit ce mi drago da mogu biti na usluzi!“ Spustio je vizit karticu, nasmijesio se mangupski i namignuvsi izasao.
Postoje moj let trajao samo 2 sata, nisam bila umorna. Na brzinu sam se presvukla. Odlucila sam da odem do plaze. Trebalo je da budem dva dana sama dok mi se ne pridruzi Eddy, moj drug. U sali smo se nazivali drugarima sa beneficijama i po nekad, u pauzama izmedju veza ili avantura smo se potucali. Na recepciji sam zastala, nasmijesila se Bernardu i upitala ga kako da stignem do najblize plaze. Rekao mi je da samo prijedjem preko ulice i spustim se stepenicama na privatnu plazu koja pripda hotelu. Provela sam 2 sata plivajuci i izlezavajuci se na suncu, a zatim sam se vratila u hotel, uzela tablet i odsetala do bazena gdje sam planirala da citam. Nasmjesila sam se djevojci koja je lezala na lezaljci do moje, te smo polako zapocele razgovor. Uskoro joj se pridruzio njen mladic, te nas je upoznala. Njeno ime je bilo Luccy, a njegovo Matrhew. Najednom se ona pocne protezati kometarisuci:“Uh, kako je sexi….svrsit cu samo gledajuci ga kako oblizuje usne….“ Nisam vidjela koga gleda ali mi je Emanuel tog trena pao na pamet. Njen momak se smijao rekavsi mi:“Vidis sto ja moram da trpim! Ona svrsava na oblizivanje usana menadzera hotela…“
„Oh, Emanuel?“ upitala sam,
Prasnuli su u smijeh. „Jesi li i ti vec svrsila na njega?“ upitao je Matthew. „Aha, vec dvaput!“ prihvatila sam salu. Otisli smo da se odmorimo i dogovorili se da cemo se naci za vrijeme vecere. Bilo je vec 10 uvecer kada sam se spustila na veceru. Po zavrsetku, sve troje smo krenuli prema izlazu iz hotela, u namjeri da posjetimo jednu veliku diskoteku . Matthew je nesto sapnuo na uho Luccy, i zurno se udaljio prema recepciji. Vidjele smo ga kako razgovara sa Emanuelom. Izasle smo van gdje nam se i Matthew pridruzio. Sjedili smo u separeu sa kojeg smo imali izvanredan pogled na plesni podijum. Iako ja ne znam da igram, nagovorili su me da se opustim i igram. Najednom, osjetim necije ruke na kukovima i dah na vratu, dok je sapnuo:“Nastavi da igras!“ Zabacila sam glavu i vidjela Emanuela iza sebe. Dok sam pomjerala kukovima u ritmu muzike, on je u istom tom ritmu pomjerao svoje kukove i trljao ih o moju guzu. Moje bradavice su odmah poskocile. Ubrzo je muzika postala laganija. Emanuel me privukao k sebi. Igrali smo lagano i caskali, ali me je njegova blizina jako uzbudjivala. Matthew i Luccy su otisli nazad u hotel. Na odlasku, Luccy mi je sapnula na uho:“Ucini to bar jednom za mene!“ Ja i Emanuel smo odlucili da popijemo jos po pice. Alkohol me vec naveliko osamutio. Setali smo jer smo imali manje od pola bloka do mog hotela. Rekla sam mu da ne mora da me prati, ali je on rekao:“I ja zivim tamo! Kada smo dosli do hotela, povukao me za ruku i poveo prema privatnoj hotelskoj plazi. Spustivsi se stepenicama do plaze, Emanuel me podigao na betonsku ogradu stepenica, a zatim poceo da me ljubi. Zadigao mi je noge i pomjerio tangice, te poceo da mi masira klitoris i zavlaci prste u pickicu. Odvojio se od mene na tren i povukao hlace na dolje, stenjuci da ne moze da ceka. Osjetila sam kako kurcem trlja po mojoj pickici. Bila sam sva mokra ali kada je poceo da prodire u mene, zaboljelo me. Nisam vidjela njegov kurac, ali osjecaj je bio kao da u mene prodire sakom. Zajaukala sam ali mi je zapusio usta poljupcem. Par puta je polako uklizoa umene i izasao iz mene skroz do glavica. Njegova batina je bila ogromna, ne samo debela nego i dugacka, predugacka, ali me taj muskarac toliko uspalio da sam ga zeljela cijeloga u sebi. Drzao me cvrsto za kukove i navlacio me na debeli kurac. Podigao me sa ograde i drzeci me na kurcu i rukama, ponio me do obliznje lezaljke. Bio je to najzesci sex kakv sam ikada imala. Emanuelova debela kurcina me kidala, ali slast je bila neusporedivo jaca. U istom trenutku kada je poceo da mi puni pickicu vrelom spermom, i sama sam pocela svrsavati. Nije prestao da me jebe. Nastavio je zestoko da me nabada na svoje koplje. Svrsila sam jos jednom. Bio je to veoma dug orgazam. Izvadivsi to orgromno koplje iz mene, imala sam priliku da ga zagledam prvi put. „Uh, koliki je! Jao, pa to sve je bilo u meni!“ zaprepasteno sam prosaputala. Zavukao ga je u pantalone smjeskajuci se i rekao:“Pa, uska si, ali smo ju otvorili dovoljno, a i jos cemo da uzivas jos vise.“ Utroba mi se odmah zgrcila od slasti. Skinula sam gacice i njima obrisala spermu koja se cijedila iz mene. Htjela sam da ih bacim, ali ih je Emanuel stavio u dzep. Uhvatio me oko struka i polako smo setajuci usli u hotel. Kada smo dosli do lifta, upitao je:“Kod mene ili kod tebe u sobu?“
„Pa, ti radis sutra! Moras se i odmoriti!“
„Gdje ces bolji odmor nego uz sex!“
„Hej, ozbiljna sam!“
„Ok! Idi onda u sobu, presvuci se u kupaci i dodji do bazena,“ rekao je pljesnuvsi me po guzi dok sam ulazila u lift. Obukla sam kupac koji se zavezuje sa strane. Kada sam dosla do bazena, sve je bilo u mraku, Emanuela nije bilo. Okrenula sam se da odem. |
„Hej; ljepotice, kud si krenula?“ Pogledala sam u pravcu iz kojeg je njegov glas dopirao. Emanuel je sjedio u jacuziju i drzao casu u ruci. Prisla sam. Ustao je i uhvatio me za ruku. Pruzio mi je casu kada sam se konacno smjestila udobno. Nakon kratkog vrmena, poceli smo da se dodirujemo sto nas je oboje uspalilo. Povukao je vezice i skinuo mi kupaci, te me podigao na rub jacuzija. Poceo je da mi grize klitoris, da prodire u mene prstima, zatim kurcem. Povukao me nazad u vodu, stao je iza mene i zadigao mi noge, raskrecivisi me potpuno i namjestivsi me ispred mlaza vode koja je dolazila pod pritiskom. Polako mi je zavukao svoju debelu kurcinu u pickicu odozada, ali me i dalje drzao pred mlazom vode i tucao. Pritisak vode mi je do te mjere nadrazio klitoris da sam svrsavala u serijama, a Emanuel je zabijao svoje debelo koplje u mene ne prestajuci. Kada je konacno svrsio, moja pickica je bila potpuno otovrena, gotovo razvaljena a osjecaj u stomaku i pickici predivan. Razisli smo se i otisli svako u svoju sobu da se odmorimo. U 5 sati ujutro me probudilo kucanje na vratima. Bio je to Emanuel. Kaze, probudio se ranije i kurac ga je podsjetio na proslu noc, ukrutivisi se, pa je dosao nadajuci se da i ja zelim isto. Povukla sam ga prema krevetu skidajuci mu majicu, svlaceci mu sorc. Gurnula sam ga na krevet i primila njegov kurac u usta. Tek sam sada vidjela koliki je ovako ukrucen. Jedva mi je ulazio u usta. Lizala sam mu jaja, sisala ih halapljivo, a onda oblizivala kurcinu kao sladoled. Uhvatio me oko struka i zbacio sa sebe. Postavio me kao kuckicu u doggy polozaj i poceo da prodire u mene. Pocela sam da se nabijam. Izludjivao me zvuk moje mokre pickice. Zgrabio me za kukove i poceo da se nabija zestoko, bez milosti. Tako sam obozavala. Za cas sam dosla do vrhunca ali Emanuel je nastavio da me rastura. Konacno, odmah nakon mog slijedeceg orgazma, napunio me vrelom spermom. Kada je izvadio kurac iz mene, sa njega se cijedlo, bio je mlohav ali i dalje ogroman. Grc u mom stomaku i pickici su ucinili da ga obuhvatim usnama i usisam u usta onako mokrog. Uh, kako sam uzivala sisajuci ga i lizuci sve nase sokove sa te debele kurcine i jaja. Ponovo je bio spreman za akciju. Nabio mi ga je u pickicu i poceo da me jebe zestoko dok se iz moje pickice cijedila sperma. Zatim ga je izvadio i poceo da mi glavicem trlja cmarci. Zavukao mi je dva prsta u picu, navlazio ih i poceo jednim da mi krizu u rektumu, a odmah zatim je uvukao i drugi. Ponovo je naslonio svoj vlazni kurac i poceo da pritisce. Boljelo je. Uz jak pritisak, osjetila sam kako je njegov kurac propao u mene.
Poceo je da me jebe istom zestinom kakvom mi je rasturao pickicu. Kada je bio pri kraju, izvadio ga je i zestoko nabio u pickicu, prazneci se u nju ponovo. Na brzinu se istusirao i otisao da radi. Dogovorili smo se da cemo rucati zajedno kad on zavrsi smjenu. Iscrpljeno sam spustila glavu na jastuk i ubrzo zaspala okrepljujucim snom.