Pogled na ormaric kraj kreveta na kojem su stajale nekoliko vrsta lekova za spavanje ili protiv glavobolje.Onako na tabletirana promumnjala je ime svoga prijatelja,ugasio sam svetlo.Pomerila se na stranu,polako ali jos u strahu,legao sam kraj nje.osetio sam da je sada sansa da ju lagano pojebem.Izvadio sam svoj kraci ali zato dosta debeli kurac i polako ga gurnuo u mokru picku.zastenjala je nerazgovetno govoreci nesto,a ja sam nastavio da ju jebem.Nije dugo trajalo,napaljen svrsio sam brzo.Imao sam utisak da sam joj napunio picku do vrha od zelje spricao je mlazove umutra.Polako sam se ustao i izasao iz njene sobe.Zaspao sam kao nikada prije.Sutradan oko podne,izasao sam iz sobe praveci se lud,otisao sam na tusiranje,kad sam izasao gledala me nekako cudno,ali me nista nije pitala.

Navecer opet ista prica,jedva sam cekao da ode na kupanje.Pogasena svetla u prostorijama samo se odsjaj svetla video ispod kupatilskih vrata.Provirio sam kroz kljucaonicu,ponovo su moje zjenice ugledale onu istu picku,kurac mi je rastao i bio je sve tvrdji i tvrdji.Pa sinoc sam ju jebavao,ali puno se vise napalim kad je gledam ovako kroz kljucaonicu.Prelepe grudi zene koja ima kusur godina,lagano podsisana picka i utegnuta guza za te godine izgledala je,sik.Picka je virila na mene iz sapunice kao deda mraz smesila se,prepoznala me jedino ona.Drkao sam ga lagano,tusirala se nesto duze nego je uobicajeno,taman da se napalim gledajuci ju.Onako se lepo obrisala te obukla samo svilenu kucnu haljinu,pobegao sam u sobu.Nakon dve tri munute,izasao sam van,namerno opet sa uzdignutom kurcinom,kao trazio nesto u kuhinji.Gledala je tv,pitao sam dali je slobodno da zajedno gledamo tv?Rekla je samo izvoli.Namestio sam se tako da u prvi plan dodje moj dignuti kurac,da vidim reakciju.Stvarno ga je nekoliko puta pogledala.Eto,idem sada da spavam rekao sam,nije kasno kuda se zuris,rekla je,pa sutra nemas predavanja sutra je Nedelja.Morao sam nesto da smislim o cemu da pricamo.Film na tv bas se potrefio za nas,starija zena i mladji muskarac,neka glupa tema ali za mene idealna.Znas sta i ja volim starije koke rekao sam joj.Kako to mislis starije koke?Pa starije iskusnije,sarmantne one koje nekad nose haltere i te stvari.Pomalo je sirila noge,skoro se videla picka koja se skrivala izmedju bedara.Pricajuci malo malo pogled joj je silazio i prelazio preko mog kurca.Znao sam da ga hoce samo se ustrucava.Ustao sam se i seo kraj nje,eto bas tako starije kao ti,lagano sam spustio ruku na njeno bedro.Polako sam ju poceo milovati nije se branila.Presao sam na grudi,vadio sam ih iz haljine jenu pa drugu ljubeci ih obe.Uzela me za kurac u trenerki,uzeo sam njenu ruku i stavio sebi u trenerku,bio je kao Bukva tvrd.
Poceli smo se ljubiti nezno i strasno u isto vreme.Ljubili smo se dugo milovali se po telu i organima za vodjenje ljubavi.Picka joj je bila mokra i socna,mirisala je na sampon.Idemo u sobu rekao sam joj,ustala se onako skinuta gola,guzovi su se drmali,uzivao sam u tome.Legli smo na krevet,odma ga je pocela pusiti,jao kako je debeli,rekla je.Legla je na ledja a ja sam utonuo medju njene noge,lizao sam joj socnu cistu i lepu picku.Onaj sok sto je izlazio bio je tako cist i mirisan,polako sam se digao i gurnuo ga unutra u tu socnu picku.Zastenjala je,jebavali smo se u ritmu tjela,oboje smo uzivali i stenjali.Picka je primala moj debeli kurac,stezala ga i gutala,stvarno se znala jebavati.Okrenula se od pozada,cim sam ga stavio pocela je brzo da mesa,pravo ali sam se bojao da nesvrsim.Zaustavio sam je,stani da te ja jebem,polako.Stvarno se dobro jebavala.
Legao sam na ledja,sela je na njega i pocela da se nabija,da vrti da mesa,da izludis od lepote.Sise su mi igrale ispred ociju lepe grudi koje sam milovao polako.Nabijala se sve jace,pocela je da stenje sve brze,zajaukala je jako,svrsavala je i nabijala se na kurac tako jako da se vise nisam mogao kontrolisati,poceo sam da ju punim spermom.U zestokom ritmu oboje smo svrsili.Umirili se onako lezeci,jet sam ja ona starija koka upitala me?Jesi bogami jesi,gazdarice,jesi.Znas mali sada si platio kiriju za ovaj mesec,nasmijali smo se oboje.Znas gazdarice,vec duze vreme ja imam zelju da vas jebem ali se nisam usudio da pokusam.Trebao si mali,pa nebi ti dala da stanujes u mojoj kuci da mi se nisi svideo odma.
Milovala me a moj se kurac dizao kao iz mrtvih.Legao sam joj medju noge,sam je kliznuo unutra,lagano i polakao zamesala je.Ljubili samo se i jebavali polako,neka traje,i potrajalo je do kraja skolovanja.Novi Sad je lep grad a moja gazdarica zanosna i prava roksa,zena koja je znala za zivot,moderna volela je seks.Volela je mladje muskarce volela je da se jebe i znala je kako se to radi.Stvarno sam uzivao,ali jos mi u secanju ona kljucaonica i njena mala picka podsisana nasapunjana,koja me gledala i prepoznala mnogo puta.Kasnije primala moj kurac kao podstanara.Jebavao sam ju nekoliko godina i uvijek je bio lepo.
Volela je dobar seks,voleo sam i ja kad mesa kad uziva kad stenje,palila me ta starka kao papir na vatri goreo sam medju njenim nogama.