Leto dvehiljade i neke, Grčka, Halkidiki. Na odmor sam došao sa suprugom, našom prijateljicom Cecom i njenom šesnaestogodišnjom ćerkom Tanjom. Ja sam tada imao četrdeset i pet godina a Ceca je bila nešto starija od mene, odnosno imala je nešto preko 50. Ceca se dosta kasno udala i to za dosta starijeg čoveka od nje i Tanju je rodila kada je imala trideset i nešto godina. Stigli smo oko 12 časova i odmah po dolasku smestili smo se u dva dvokrevetna apartmana koji su bili jedan do drugog. Dok su Ceca i moja supruga raspremali stvari, Tanja i ja smo otišli da se prošetamo i da osmotrimo mesto u kome smo odseli. Spustili smo se ulicom do plaže i videli da smo mi smešteni na levoj polovini plaže i to pri kraju. Prošetali smo se malo, videli gde se nalazi prodavnica za snabdevanje a zatim i otisli do plaže da se kupamo. Lep sunčan dan i veoma topao. Skinuli smo se u kupaće i odmah otišli u vodu. Čim sam uskočio u more krenuo sam da plivam i zaboravio sam na Tanju. S obzirom da sam vozio dobar deo noći i celo pre podne, prijalo mi je plivanje i osveženje u moru. Posle nekog vremena sam se setio Tanje, stao i pogledao gde je ona. Plivala je zamnom. Sačekao sam je da dodje a onda smo zajedno još malo plivali. Primetio sam da veoma dobro pliva i da se dobro snalazi u vodi. Iako se dosta dugo znamo nisam znao previše o njoj osim da svira violinu i da joj je to preokupacija, kao i da ima nameru da po završetku srednje muzičke škole upiše Muzičku akademiju. Pošto smo se vratili na plažu i ispružili se na nasim peškirima, uputio sam joj kompliment vezano za njeno plivanje rekavši da s obzirom na njene namere i ono čime se bavi veoma dobro pliva i da to od nje nisam očekivao, na šta mi je odgovorla da je ona sportski tip na majku (majka joj je završila DIF i predavala je fizičko u jednoj školi) i da često džogira. Tek tada sam je malo bolje zgledao i video da je veoma zgodna. Onako u minijaturnom tirkiznom bikiniju, koji nije puno toga skrivao, dalo se sve dobro osmotriti. Imala je vitko telo, zategnute noge i stomak i male grudi. Moram priznati da me je pogled na to telo pomalo uzbudio ali sam sebe ubedio da je ona ipak za mene dete. „I ja sam sprortski tip“, rekoh joj. „I ja često trčim kada imam vremena ili se bavim nekim drugim sportom“. Tako kroz priču dodjosmo do ideje da svako jutro ustajemo rano i da trčimo duž plaže. Nastavili smo da pričamo o svemu i svačemu i nekako smo se domogli teme nudizma. Rekoh joj da sam ja nudista ali da moja žena ne voli da ide na nudističku plažu, osim kada smo negde na usamljenom mestu, pa tako da ja nemam mnogo prilike da se suncam nag, osim ponekad kada odem na Adu Ciganliju i to kada imam vremena i kada ona nije tu. Rekla je da ona nikada nije bila na nudističkoj plazi i da još nije videla uživo gole ljude. Jedina osoba koju je golu videla uživo bila je njena majka. Malo sam se iznenadio i pitao je da li ima dečka na šta mi je odgovorila da nema i da je do sada imala samo jednog „decka“ ali da je to bila samo platonska ljubav. S obzirom da je rano ostala bez oca i da je odrasla sa majkom, majka je bila malo strožija prema njoj i nije joj dozvoljavala neke stvari koje su bile sasvim normalne za njene vršnjakinje. Plašila se da ne upadne u neko loše društvo pa da posle ima puno problema, a posebno se plasila kako je rekla da ne počne sa nekim da se zabavlja i da ostane trudna. Zbog toga je uvek vodila računa gde ide i sa kime se druži. Rekoh joj da se ne sekira i da je ona još mlada i da će se i to dogoditi jednog dana. Postalo je vruće i rešismo da se ponovo okupamo u veoma toplom moru. Otplivali smo malo dalje a kada smo se vratili do dubine na kojoj smo mogli da stojimo ona iznenada skoči na mene i potopi me. Iznenadila me je ali sam se odmah pribrao i vrato joj tako sto sam sada ja nju potopio. Pokušala je još jednom da me potopi ali se ja ovaj put nisam dao već sam je obgrlio oko struka i ponovo bacio u vodu. Igrali smo se tako neko vreme, pa smo videvši da se njena majka i moja žena približavaju plaži, izašli smo iz vode i pokazali im gde su nam stvari kako bi nam se pridružili. Ceca je skinula laganu haljinicu koju je imala na sebi i otkrila divno telo upakovano u minimalni crveni kupaći kostim isti onakakv kakav je i Tanja imala. Nisam mogao da odolim a da je dobro ne osmotrim. Bilo je to prvi put da je vidim u kupaćem kostimu. Iako je bila u srednjim pedesetim godinama, njeno telo je izgledalo dosta mladje. Verovatno je tome doprinelo to što se ceo život bavila fiskulturom. Bila je veoma zgodna, zategnjute noge, zategnut stomak, glatka i nežna koža, veoma lepo oblikovana zadnjica koja je u njenom kupaćem više bila izložena pogledima nego što je bila skirvena. A tek grudi! Imala je bujne grudi ali ne prevelike i bile su, rekao bih, ipak malo opuštene ali ne previše i daleko od toga da su visile, iako to nisam mogao baš da utvrdim jer ih je držao gornji deo kupaćeg. Kroz njen crveni tanani kupaći kostim su se nazirale velike bradavice. Taj minijaturni gornji deo njenog kupaćeg kostima je pokrivao bradavice i još nešto malo ali se zato ostatak veoma dobro video. Kada se kretala gudi su joj se zanosno klatile. Od pogleda na njeno telo osetio sam da mi se kita polako diže u gaćama pa sam se okrenuo na stomak i pravio se kao da sam nezainteresovan. Kasnije smo Tanja i ja otišli ponovo u vodu i plivali a kada smo se vratili u plićak, pridružila nam se i Ceca. Tada se i potvrdilo da ima velike bradavice. Sada su se njene bradavice jasno ocrtavale ispod mokrog kupaćeg kupaćeg. Tanja me je opet iznenadila i skočivši na mene i oslonivši se svom težinom o mene uspela je da me potopi. Čim sam izronio hteo sam da joj vratim ali je na mene sa ledja skočila Ceca i potopila me. Tom prilikom sam osetio njene sise na mojim ledjima. Kada sam ponovo izronio, ne gledajući uhvatio sam prvo telo koje je bilo tu pored mene i potopio ga. Bila je to Tanja, a zatim sam se okrenuo i dohvatio Cecu želeći da i nju potopim. Medjutim, ona se nije tako lako dala potopiti već je pružila otpor tako da sam morao da upotrebim svu svoju snagu. Poduhvatio sam je oko struka, odigao od dna sa željom da je bacim u more. Tom prilikom su njene bujne sise završile na mom licu. Uhhh kako mi je to prijalo. Kita mi je odmah odreagovala. Nije se lako predvala pa smo se rvali. Ja sam želeo da je potopim a ona se nije dala. Tanja mi je u medjuvremenu skočila na ledja sa željom da ona mene potopi i da pomogne majci. Očito je bilo da su se udružile protiv mene. Dok sam na svojim ramenima osećao njene male sise, Cecina desna sisa mi je bila pritisnuta na usta. Uspeo sam nekako da je bacim u vodu ali joj se tom prilikom kupaći sa desne sise pomerio i ukazala se njena bradavica. Stvarno je imala debele i velike bradavice sa velikim tamnim kolutom. Kurac mi je bila veoma nabrekao. Uspeo sam i Tanju da skinem sa svojih ledja i da je bacim u vodu ali sam je tom prilikom uhvatio jednom rukom preko sisa a drugom za butinu tako da sam joj dodirivao picu. Kita je htela da mi iskoči iz gaća. Nastavili smo sa našom igrom još nekoliko minuta a onda sam ja ne mogavši više da izdržim i da sakrivam svoju oteklinu izmedju nogu, zaplivao ka dubini dok mi je nabrekla kita sekla vodu. Tanja i Ceca su medjutim izašle iz vode i ispružile se na peškire. Laknulo mi je jer da smo nastavili dalje igre u vodi, moj dignuti i do bola tvrdi kurac bi me odao. Plivuckao sam još malo čekajući da mi se kurac spusti a onda sam i ja izašao iz vode i ispružio se pored Tanje na mom peškiru.

Uveče za večerom sam pitao Tanju da li naš dogovor stoji i ona je potvrdila. Njena majka i moja supruga su se interesovale kakav je to naš dogovor pa smo im ukratko objasnili.

Kako smo se dogovorili, tako smo i uradili. Ustali smo rano i otišli na trčanje. Čim smo stigli do plaže krenuli smo desno. Trčali smo pored plaže i uživali u jutarnjem suncu. Plaža je bila veoma dugačka pa smo imali dosta da trčimo. Rano jutro, nikoga nije bilo na plaži osim ljudi koji su je uredivali i pripremali za goste. Svako je uredjivao deo plaze ispred svog kafića. Po povratku smo doručkovali a zatim svi zajedno otišli na plažu. Dan smo proveli na plaži kupajući se i sunčajući. Kad god sam ja odlazio u vodu išla je i Tanja sa mnom. Plivali smo zajedno, pomalo ronili i potapali jedno drugo. Prijala nam je ta igra. Povremeno nam se i Ceca pridruživala. Sutradan smo opet poranili i izašli na obalu da trčimo, a ona sam predložio da promenimo rutu i da ne trčimo duž plaže jer smo tuda juče trčali, već da krenemo levo i da vidimo šta je tamo iza kraja plaže jer je tu bilo jedno brdašce i borova šuma. Trčali smo do kraja plaže a onda počeli da se trčeći penjemo uz brdašce i nastavili da trčimo kroz šumu. Nije bilo nikakve prave staze ali s obirom da šuma nije bila gusta mogli smo normalno da trčimo. Sa desne strane su bile stene koje su se spuštale u more. Posle jedno desetak minuta laganog trčanja kroz šumu videli smo sa desne strane jednu peščanu uvalu oivičenu stenama. Nije bila velika i delovalo je da je nepristupačna. Predlozio sam da je istražimo i da ujedno napravimo malu pauzu. Preko stena smo uz malo muke ipak uspeli da se spustimo do uvale. Stvarno je bila malena ali na njoj nije bio pesak već je to bio veoma sitan svetao šljunak tako da je izdaleka stvarno igledalo kao pesak. Dugačka je bila dvadesetak a široka oko 3 metra. S obzirom da je i u moru bio isti sitan svetao šljunak boja mora je bila neverovatno tirkizno plava. Ispružili smo se na sitan šljunak i gledali ka moru. Rekoh mogli bi da se malo osvežimo i okupamo, na sta je ona rekla da nema kupaći. Rekoh nemam ni ja kupaće gaće ali da to meni nije problem i da mogu da se skinem go i da se kupam. „Lako je tebi, ti si nudista, ali mene je sramota“ reče ona. Rekoh joj da može da se kupa u donjem vešu ako je već sratmota na šta je odgovorila da ima samo šorc i majicu i da nema ništa ispod.
– „Onda ti ne preostaje ništa drugo nego da se skineš gola ako hoćeš da se kupaš. Uostalom ovde osim nas nema nikoga i od mene ne traba da te bude sramota.“
To sam rekao, ustao i skinuo majicu a zatim sam se setio našeg razgovora od pre dva dana i njenih reči da nikada nije videla uživo golog muškarca. Palo mi je na pamet da se malo našalim sa njom i rekoh: “Evo sad imaš prilike da vidiš uživo golog muškarca” i skinuo sam šorc tik ispred nje. Stajao sam go pred njom. Moj kurac koji je u onako opuštenom stanju 15 cm dugačak, bio je na samo metar od nje. Pogledao sam u nju. Primetio sam da me je gleda netremice odnosno da je gledala u moje glatko medjunožje.
– “S obzirom da si veoma blizu možeš sve dobro da osmotriš”.
Na moju opasku se trgla i pocrvenela. “Nemoj da crveniš, meni je sasvim normalno da budem go i ne obraćam pažnju da li me neko gleda ili ne”. Rekoh joj da bi stvarno mogla da se skine, jer ovde osim mene nema nikoga i da od mene uopšte ne treba da se stidi. Malo nevoljno i ipak sa stidom skinula je majicu. Ugledao sam njene male ali ipak lepo oblikovane sise. Iako su joj grudi bile male imala je kao i njena majka velike bradavice. Verovatno od uzbudjenja, one su stajale pravo. “Eto vidiš, nije to ništa strašno. Sada možes da skineš i šorc pa da idemo u vodu da se osvežimo”. Oklevala je ali sam je ipak nakon kratke diskusije „ubedio“ te je skinula i šorc. Ovako naga je izgledala fenomenalno. Njena pica je bila skroz glatka. Prokomentarisao sam da je veoma moderna zato što je depilirala svoju picu a ona je odgovorila da je to naučila od majke i da se depilira još od kada su počele dlake da joj rastu. Uzvratila mi je istom merom rekavši da sam i ja moderan jer ni ja nemam dlake na medjunožju. Nastavio sam da se šalim sa njom i rekoh: „Da, ne volim dlake ni na pici ni na kiti. Ne svidja mi se kada ližem picu da imam dlake u ustima a verovatno ni žene ne vole dlake kada puše kitu i sisaju jaja“. Ponovo je pocrvenela. Da bih prekinuo tu njenu nelagodnost predložih da idemo u vodu da se kupamo. Plivali smo kao i uvek i pitao sam je kakav je osecaj kad se kupa gola na šta je odgovorila da je divno. Zaronio sam i pogledo je iz dubine. Stvarno je imala predivno telo. Povukao sam je za nogu i ona je potonula a zatim smo nastavili da se potapamo i tako sve do plićaka gde smo mogli da stojimo. I tu smo nastavili da potapamo jedno drugo. Tela su nam se dodirilvala sto je mene dodatno uzbudjivalo. Svaki put kada bi moj kurac dodirnuo njeno mlado telo kroz mene su prolazili žmarci. U toj igri sam je slučajno par puta uhvatio za sise a jednom kada sam je uhvatio za butinu da je bacim u vodu šaka mi je skliznula duž njene mokre butne i završila na njenoj pičkici. Bila je tako mekana i glatka. Osetio sam da mi se polako diže. Bio je poluukrućen. Ne znam da li je ona to primetila ali je krenula da izlazi iz vode. Ja sam okelvao jer u takvom stanju nije bilo primereno da izadjem napolje pred nju. Ipak sam krenuo napolje. Ona se već ispružila na ledja oslonjena na laktove i gledala prema meni. Videla je da je moj kurac porastao i gledala je netremice direktno u njega. Kada sam prišao do nje pitala me je što je sada veći nego što je bio. Rekao sam joj da muškarca uzbudjuje kada žensko nago telo, kao što je njeno, dodiruje njegov penis, a da se nama to upravo u vodi dogodilo i naravno da me je uzbudilo.
– “Ti si se uzbudio na moje telo?”
– “Da, što te to čudi. Ti si zgodna i lepa devojka i kada su nam se tela dodirivala to me je uzbudilo.“ I dalje mi je bio poluukrucen. “I ovaj razgovor, kao sto vidis, utiče na mene tako da mi je i dalje poluukrucen.“
– „Polu ukrućen“, pitala je začudjeno gledajući direktno u njega. „Koliki je onda kada je sasvim krut?“
– „Još je veći i stoji uspravno“, odgovorio sam joj.
Ceo taj razgovor je uticao da moj penis još malo poraste bude čak i malo tvrdji. Ona ga je netremice gledala i kao da je bila omadjijana. Nije mogla da skloni pogled sa njega. Legao sam na šljunak ali sam krajičkom oka video da me i dalje gleda. Zatvorio sam oči i više nisam obraćao pažnju na nju ne bi li mi se kurac opet vratio u normalu. Ležali smo tako neko vreme, a onda, kada mi se kurac spustio, uspravio sam se i pogledao u nju. Ležala je na ledjima. Oči su joj bile zatvorene i uživala je na suncu. Gledao sam njeno mlado telo. Stvarno je bila zgodna. S obzirom da je imala ridju kosu počeo sam da je zamišljam sa ridjom frizuricom iznad pice i to je opet počelo da utiče na mene jer mi je kurac opet bio poluukrućen. Da se ne bi skroz ukrutio ustao sam i oblačeći šorc predložio sam da krenemo nazad. Prihvatila je. Obukli smo se i krenuli nazad. Kada smo stigli Ceca nas je pitala kako je bilo, na šta je ona odgovorila da smo dosta trčali i da je bilo super. Posle doručka smo svi zajedno otišli na plažu. Ceo dan se nije odvajala od mene. Kad god sam ja išao u vodu išla je i ona samnom. U vodi smo se stalno potapali i igrali. Opet sam je u toj igri slučajno par puta uhvatio za sise a čak jednom i direktno za picu. Odgovorila mi je istom merom. Da li slučajno ili namerno, jednom me je uhvatila za kurac na šta mi je odmah odreagovao. Samo me je pogledala sa smeškom i nastavili smo dalje da se igramo. Plašio sam se da sa obale neko ne primeti naša dodirivanja. Morao sam da sačekam da mi se spusti pa da izadjem iz vode. Povremeno nam se Ceca pridruživala pa smo zajedno potapali Tanju ili su se njih dve uortačile pa su potapale mene. U toj igri me je Ceca dodirivala njenim sisama što je takodje uticalo na mene.

Sutradan smo ponovo rano ujutro krenuli na trčanje i čim smo stigli do plaže ona je prva krenula levo prema onoj strani gde smo prethodnog dana trčali. Opet smo došli do onog mesta gde se staza odvaja prema plaži i ona je krenula tim putem. Stigli smo na plažu i ona se odmah, ovoga puta bez oklevanja, skinula i otrčala u vodu. Gledao sam za njom. Stvarno je izgledala divno. Guza joj je bila fantastična. Ušla je u vodu do pasa i pozvala me je da dodjem. Skinuo sam se i potrčao ka njoj. Kurac mi se klatio dok sam trčao, a onda sam se bacio u vodu i zaronio. Ronio sam dugo a kada sam izronio nje nije bilo na vidiku. Okretao sam se oko sebe i gledao gde je ona a onda sam osetio njenu ruku na svom kucu. Izronila je direktno ispred mene. Zagrlila me je rukama oko vrata i obgrlila nogama oko struka. Reče da se umorila i da joj treba vazduha i da je malo držim da se odmori. Telo joj je bilo pripijeno uz moje a sisice su joj bile priljubljene uz moje grudi. Osetio sam na svojim grudima njene ukrućene bradavice i picu na svom donjem stomaku, koja je bila tik iznad mog kurca koji je od svega toga počeo da raste. Ukruto se u svoj svojoj veličini i osetio sam da se smestio duž procepa na njenoj zadnjici i praktično je sedela na njemu. Nakon nekog vremena se odvojila od mene i kranula da pliva prema pučini. Zaplivao sam i ja za njom dok mi je kurac sekao vodu kao kobilica na jedrilici. Ipak se od plivanja vratio na svoju normalnu veličinu u opuštenom stanju. Plivali smo tako neko vreme a onda smo krenuli prema obali. Stigli smo do obale, ležali u plićaku i odmarali se od plivanja. Oboje smo ćutali, a onda me je ona upitala da li me je uzbudilo to što mi je dodirnula kurac i kada me je obgrlila. Rekoh da jeste, da sam osetio njene ukrućene bradavice na mojim grudima i njenu pičkicu na mom donjem stomaku što je uticalo da mi se kurac digne i da je to verovatno osetila.
– “Da osetila sam nešto tvrdo ispod moje zadnjice, zato sam te i pitala. Šteta što ga nisam videla dok je bio veliki“, rekla je to pokazujući očima na moj kurac. Bio sam zatečen, nisam znao šta da joj odgovorim a onda rekoh onako kao iz zezanja – „Meni je bilo veoma prijatno. Od svoje mladosti nisam osetio mlade sise i picu na svom telu. Prijao mi je taj osećaj tvoje glatke pičkice na mom stomaku. Juče sam te zamišljao kako ti izgleda pičkica sa frizuricom iznad nje. Da li ti je ridja dlaka kao što ti je i kosa ridja?
–„ Jeste, ali je ja stalno depiliram tako da skoro nikada nema dlaka na njoj.“ Reče da je još kao mala gledala da njena majka ima glatku picu i kada su njoj počele dlake da rastu pitala je majku šta je to s obzirom da ona nema dlake na šta joj je majka odgovorila da je normalno da joj dlake rastu i da i njoj rastu ali da se ona depilira. Pitala je da li bi i ona mogla da se depilira a Ceca joj je rekla da moze i da će joj ona pokazati kako se to radi ali da to malo boli pogotovu u početku ali da kasnje to postane podnošljivi bol. Reče mi da joj je Ceca uradila depiclaciju a kasnije je i nju naučila kako se to radi i da jedna drugoj stalno rade depilacije. –„Ti depiliras Cecinu picu a ona tvoju“, pitao sam začudjeno. –„Da“ odgovorila je. –„I kakav je osećaj kada ti majka depilira mačkicu?“ Namerno sam rekao mačkicu, na šta se ona nasmejala. Reče da malo boli ali da nije strašno i da joj najviše prija kada je majka posle depilacije kremom maže po pici i oko nje. Rekoh joj da je normalno to što joj to prija jer je to erogena zona kod žene isto kao što muskarcu prija kada mu neko dodiruje kurac.
„Znam da je to erogena zona. Prvi put sam to osetila kada mi je majka jednom prilikom posle depilacije mazala kremu i utrljavala je po pici. Osetila sam neverovatnu slast kada mi je prelazila rukom preko procepa. Kasnije sam i sama to sebi radila. Htela sam da se uverim da je i sa drugim ženama tako pa sam prvom prilikom posle depilacije mamine pice na isti način ja njoj mazala kremu. Primetila sam da se i mami svidja kada ja njoj prelazim prstima preko njenog procepa nežno razmazujući kremu. Čak ponekad čujem da ispušta tihe uzdahe. Volimo i veoma nam prija kada jedna drugoj to radimo.“ Od ove priče je počeo opet da mi se diže. –„Izgleda da i tebi ova priča prija jer je počeo da ti raste. Volela bih da vidim kada se sasvim ukruti.“ – „Uzbudilo me je to da jedna drugoj dodirujete pičke“, odgovorio sam joj, „ali da bi mi se sasvim ukrutio potrebno je malo više od toga.“ Kao da je to bio neki poziv. Pružila je ruku i uhvatila me je za kurac. –„Da li ti je ovo potrebno da bi se skroz ukrutio?“ Odmah mi je skočio demonstrirajući svu njegovu veličinu i tvrdoću. Vidao sam kako razrogačenih očiju gleda u njega. Počela je da ga miluje idući gore dole otvorenim dlanom duž njega. Prijalo mi je. Nisam vise mogao da razmišljam koliko ona ima godina i da je ona ćerka naše prijateljice. Jednostavno sam se prepustio i uživao u tome. –„Da li ti prija“, čuo sam je kako pita, na šta sam odgovorio da prija. „Da li mogu malo da ga zagledam“, a ja sam joj odgovorio da može da radi šta god hoće. Obuhvatila ga je celom šakom i svukla mu kožicu tako da je glavić sada bio pred njenim ocima. Zagledala ga je. Ne puštajući ga iz šake, pristima druge ruke je dodirivala rupicu na njemu.
– „Da li tu izlazi sperma“, upitala je. Pogledao sam i potvrdno odgovorio, a zatim sam opet spustio glavu. Još malo je zagledala a onda je počela da mi navlači kožicu gore dole.
– „Da li tako muškarac drka?“
– „Da“ odgovorio sam. Prijali su mi ti njeni pokreti.
– „Volela bih da vidim kako sperma izlazi“,
– „Samo ti nastavi i videćes. Tako mi prija to što radiš.”
Prepustio sam se uživanju. Sva moja osećnja su tog momenta bila u mom kurcu. Bilo mi je fantastično. Znam da to ne bi trebalo da radim sa njom ali nisam mogao da joj odolim i kažem da prestane. Sam osećaj da mi kurac drka jedna šesnaestogodišnjakinja dovodio me je do ludila. Osetio sam da ću uskoro da svršim i to sam joj rekao. Još više se zagledala u rupicu na mom glaviću i nastavila još jače da mi ga drka. Osetio sam kako mi sperma navire i tada je nastupila prava erupcija. Prvi mlaz joj je štrcnuo pravo na lice a sledeći je završio na njenim malim sisama. Bila je iznenadjena što je sperma tako jako štrcnula iz mog neverovatno tvrdog kurca ali nije stala sa drkanjem sve dok i poslednja kap nije izašla iz njega. Bila je kao u nekom transu. Kada je konačno prestala rekla je „HVALA“. „Ja treba tebi da se zahvalim. Ovo mi je neverovatno prijalo“. Ona je prstima skupljala spermu sa sebe i zagledala je. Konačno sam se malo pribrao i rekao da moramo da idemo jer će se naši brinuti gde smo. Otišli smo još jednom u vodu da se operemo a onda smo se vratili nazad. Za doručkom, i ceo taj dan, smo se ponašali kao da se ništa nije desilo. Jedino mi je ona uveče, dok smo šetali, još jednom tiho i da niko ne primeti, rekla „hvala, bilo je divno“.