Pocetkom 90-tih godina, upravo sam zavrsila srednju skolu i pocela raditi preko ljeta u mjestanskom hotelu. Kao i u svakom primorskom mjestu tako je i u nasem hotelu na plazi radio veliki broj sezonskih radnika prvenstveno iz Bosne i Hercegovine. Odmah na pocetku ljeta upoznala sam jednu djevojku iz Bosne, muslimanku, (mislim da je to bio moj prvi susret sa muslimankom)i odusevljeno sam slusala njene price na bosanskom dijalektu.Radila je u hotelu kao konobarica, a sa njom je bio i njen brat. A brat (zvao se Amir) bio je visok, crnokos, 26 god. star i jako privlacan, a sto me je najvise dojmilo, jako uredan. Skoro svaki dan smo se vidali na plazi, pridruzili bi nam se i drugi i tako se skupilo lijepo i veselo drustvo uvijek spremno za sale. Malo po malo smo se oslobadali i navikavali na kojekave ludosti. Jednog popodneva okupili smo se u prostoriji gdje se igrao biljar i posto nije bilo vise nijedne slobodne stolice Amir me je povukao i sjeo sebi u krilo. Sjela sam, drugi su igrali, svi smo se salili, a Amir me je poceo maziti po butinama najprije sa vanjske strane, a kad je primjetio da se ne bunim ruka mu je postala sve smjelija, a kako sam rucnik sa plaze drzala prebacen preko nogu, zavukao je ruku i milovao me preko kupaceg po medunozju. Pogledala sam ga, a on mi se samo blago nasmijesio i lagano me stipnuo za unutrasnju stranu butina. Moram priznati da sam ga u tom trenutku pogledala malo drugacijim ocima nego inace, prijao mi je dodir njegove ruke, a najvise me dojmila njegova diskrecija da nitko ne vidi sta mi radi. Od toga dana Amir je uvijek koristio priliku da me zagrli, kad bi se kupali uvijek je ronio oko mene dodirujuci me pod vodom, nastojao je da sjedne ili legne do mene, kad bi lezali na stomaku, na plazi poslije kupanja, on bi se tako vjesto namjestio i lagano zavukao ruku u moj gornji dio bikinija i igrao se beskonacno sa mojim grudima. Samo bi zatvorila oci i sa mojim disanjem mu davala do znanja da mi je jako lijepo i da ne bih htjela da prestane. Samo bi mi namignuo i nasmjesio se i nastavio se igrati. Meni je tada bilo osamnaest godina i do tada sam imala seksualnog iskustva sa par mladica, ali nisam bila toliko iskusna da mu kazem sta zapravo zelim, te sam strpljivo cekala. Voljela sam se ponekad kupati na nudistickoj plazi koja je bila nastavak one velike, otvorene, samo sa velikim stijenama preko kojih se moralo verati da bi se doslo do zeljenog cilja, tj. do samog kraja plaze gdje se nalazila jedna velika stijena iza koje se slobodno moglo uzivati u samoci, jer mjestani su zaobilazili nudisticku plazu, a turisti su se okupljali samo na mjestima do kojih se moglo bez veranja doci. S vremena na vrijeme bi otisla sama tamo, jer ostali nisu bili bas zagrijani za nudiste. Toga dana sam se udobno smjestila, stavila suncane naocale i uzivala u kupanju i suncanju i slobodi tijela bez odjece, dok nisam nakon nekog vremena cula dobro poznati glas Amira koji rece da me je trazio vec duze vrijeme, pa je odlucio da proba srecu i ovdje i bas je sretan da me je pronasao. Siroko se smijao, bio je neopisivo sladak i privlacan sa rucnikom preko ramena i samo u kupacim. Odmah sam sjela na rucnik i nastojala se malo prekriti, iako me je vise puta mazio, do tada me nije nikada vidio potpuno golu. Primjetivsi da se hocu pokriti, spustio se do mene, uzeo rucnik i rekao da se ne trebam stiditi, jer pogled na moje mlado lijepo tijelo je sve drugo samo ne grijeh i u slijedecem trenutku je i sam skinuo svoje kupace. Uzdahnula sam kad sam vidila da je i sam uzbuden i da mu se digao. Imao je jako lijepi primjerak, deblji nego sto sam dotada poznavala,i ucinio mi se prilicno velik u dignutom stanju, ali kompletno izbrijan i gladak, vrh mu nije bio prekriven kozicom vec slobodan,palo mi je na pamet da je obrezan. Prvi put u zivotu sam vidjela obrezani ud i jos k tome totalno izbrijani i valjda nisam odvajala pogled , iako sam imala suncane naocale, primjetio je moju zbunjenost i slatko se nasmijao. Ispruzio se kraj mene i rece da bas i nije nikakva tajna da me vec od pocetka ljeta zeli, ali da nije htio forsirati jer ne zeli da se to dogodi samo jednom i ako sam i ja zainteresirana cijelo je ljeto pred nama.Podigao mi je jednom rukom bradu i drugom skinuo naocale, pogledao me u oci i upitao da li i ja to zelim. Samo sam progutala knedlu u grlu i klimnula glavom. Rekao je da za sve sto se od sada dogodi izmedu nas dvoje ostaje samo izmedu nas i nikoga drugog se ne tice. A imala sam i ja svojih mastarija koje do tada nisam mozda ni samoj sebi htjela priznati.Poljubio me najprije lagano i kad je vidio da mu se predajem bez rezerve, zavukao mi jezik duboko do grla, osjetila sam ruku na grudima i da se igra sa mojim bradavicama, uzbudila sam se nenormalno, pocela sam ubrzano disati, bilo mi je uzasno vruce, nekako sam se odvojila od njega i ne znajuci sta dalje otisla sam se okupati. Tek sto sam zaplivala, osjetila sam njegove ruke oko struka koje su me privukle sebi. Uhvatio me od pozadi za grudi i milovao, a drugom rukom je krenuo ka mome medunozju i za tren mu je srednji prst uronio u mene, poceo ga je pokretati, a ja sam drhtala kao prut, kao u nekoj groznici, osjecala se da letim u bestezinskom stanju. Nisam ni primjetila od prevelikog uzbudenja da nas je doveo natrag do plicaka gdje je on legao, a mene privukao k sebi i cvrsto me drzao oko struka. Trljao mi je klitoris i ja sam ludila od strasti koja me ovladala, primakao je svoj ud na ulaz u moju macu i samo je kliznuo u mene, da li je to bilo od utjecaja vode ili od prevelikog mog uzbudenja,iako je bio debeo i veliki uzela sam ga cijelog bez problema, ali bilo je jako brzo gotovo, toliko smo bili uzbudeni da je trajalo samo nekoliko pokreta i dozivili smo oboje eksplozivni vrhunac.
Od toga dana smo zvanicno za drustvo postali par i slobodno vrijeme smo provodili iza „nase stijene“ na nudistickoj. S vremenom smo se sve vise oslobodili, izmedu nas se stvorilo njezno povjerenje jednom me upitao ima li nesto sto sam oduvijek zeljela isprobati, ali se nisam usudila. Odgovorila sam mu uz smjesak da me vec dugo interesira kakav okus ima sperma i da bi je zeljela probati. Nasmijao se i rekao da barem to nije problem i da toga imamo dovoljno i kad god pozelim stoji mi na usluzi, ali izdao ga je pogled sjajnih ociju po cemu sam zakljucila da je to i za njega nesto novo.Uzbudila nas je ta prica i nakon laganog sexa tog popodneva svrsio mi je po grudima, ja sam uzela malo i liznula, bila je malo cudnog sluzavog okusa, ali ne i neprijatnog, pitao me hocu li jos i nakon sto sam kimnula glavom , svojim prstom je kupio spermu sa grudi i prinosio mojim usnama i mazao me po licu i ustima, a ja sam mu poslusno lizala prste. Zabavljali smo se ludo, bili smo otkaceni, postala sam raskalasena i rekla mu da slijedeci put hocu sve na direktni nacin. Nisam trebala dugo cekati, jer od same pomisli da ce to konacno uraditi vec se uzbudio, opkoracio me i strpao mi ga u usta, do tada sam se vec bila navikla na njegovu debljinu i povukla sam ga duboko i pocela usisavati, pogledala sam ga u oci i vidjela da se sjaje od silnog uzbudenja, nije se vise ni mogao ni htio suzdrzavati,uhvatio me za glavu i totalno mi ga zabio u grlo, poceo se trzati i ispraznio ga je uz vrisak direktno u moje grlo.Sve sam progutala jer je bio duboko u grlu, pa je samo kliznulo unutra. Nisam ga ispustala sve dok se nije potpuno smirio i od tada mi je to cesto radio, a ja sam naprosto obozavala njegov ukus. Postala sam hrabrija, dok se jednom suncao, ja sam mu sjedila na ledima i lagano ga masirala, pomicuci se sve nize, ljubila sam ga po cijelim ledima i po straznjici, a on se lagano meskoljio i stenjao i onako uzbuden odigao se od poda i malo naguzio. I dalje sam se igrala sa njegovim guzovima, malo ih rastvorila i presla prstom kroz unutrasnju stranu guzova, primjetila sam da mu to jako godi, te sam se pocela igrati s njegovim supkom zavlaceci prst unutra i lagano ga grebala sa mojim dugim noktima. Bio je tako sladak dok se guzio da nisam mogla vise izdrzati , primakla sam glavu i poljubila ga direktno u supak, zastenjao je, shvatila sam da mu to neizmjerno godi, razmaknula sam mu rukama guzove, a on se jos vise naguzio, napunila sam mu supak pljuvackom, dobro ga ovlazila i pocela lizati i sisati, zavukla sam jezik unutra i uopce nije bilo neugodno, vec totalno uzbudujuce. On se rastapao od navale strasti, glasno stenjao i sam jos vise rastezao rukama guzove da mi omoguci bolji prilazak, a ja sam i sama uzivala u toj igrici i bila sretna sto sam mu priredila to zadovoljstvo, obradivala sam ga i lickala uzduz cijele brazde, a posebnu paznju sam posvetila supku.Odjednom se nasao iza mene i rekao da je sada na meni red. Rasirio mi je guzove i navlazio mi supak i poceo ga draziti jezikom, uzeo najprije jedan, pa onda dva prsta u pomoc i poceo ga siriti. Najprije me boljelo i osjecaj je bio neugodan, ali misici su se polako opustali, on ga je jako vlazio sa pljuvackom i prstima razradivao, a drugom rukom mi je trljao klitoris. Bila sam na rubu snaga kad sam osjetila vrh njegovog debelog uda na ulazu u moju guzu,malo sam se prepala i nisam mu trebala nista govoriti, znao je da mi je to prvi put. Tjesio me, ali ni on se vise nije mogao zaustaviti, poceo je polako prodirati, ali je bilo tesko i boljelo je jako, vrisnula sam i on je za trenutak zastao,da se malo naviknem,pa ga je opet poceo uguravati.Svako malo bi izasao vani pa se odmah vratio unutra i svaki put je bio dublje u guzi. Malo po malo guza se sirila, iako mi se cinilo dugo kao vjecnost, osjetila sam da je do korijena u meni, bol je polako prestala i moja guza se navikla i rastegla na njegovu velicinu tako da ga je sa lakocom gurao i cijelog vadio vani i jos lakse ga ponovo zabijao unutra. Nastupio je prekrasni osjecaj razbijanja guze i lupanja mosnjama o moju macu. Svrsio je u moju guzu uz glasno stenjanje, poslije mi je rekao da je osjecaj neopisivo lijep kad je tako stegnut u uskom prostoru i kad ga je izvadio vani pokusala sam se dignuti, ali su mi noge tako klecale da uopce nisam mogla stajati. On se samo nasmijao i rekao da cemo sada kad sam se razradila to redovno raditi i da cu se naviknuti. Bili smo mladi, ludi isprobavali smo sex na sve moguce nacine koji su nam padali na pamet, toliko sam bila razjebana to ljeto da mi smjesak nije silazio sa lica i sama pomisao da mi se sve to dogada sa Amirom me odusevljavala, nista nam nije bilo strano ili sramno.Jednom je lizao moju mackicu dok nisam svrsila , bio je u lezecem polozaju, a ja iznad njega, nakon toga se je jos igrao sa mojim klitorisom dok sam bila na koljenima preko njega, rekla sam mu da me pusti jer moram piskiti, ali me nije htio pustiti, samo je rekao da piskim, ko mi smeta. Pogledala sam ga zbunjeno, a on je samo klimnuo glavom i rekao da hoce to probati. Nisam se nikako mogla opustiti i to napraviti, ali on me je toliko cvrsto drzao da mu ne bi pobjegla i drazio me da mi je nekontrolirano pobjegao jedan mlaz i iscurio mu na bradu i vrat. Sokirala sam se, ali moram priznati da me je i uzbudilo.Rekao je vidis nije tako strasno i sad mi mozes dati i ostatak. Shvatila sam, pa on se stvarno ne sali, on hoce da se popiskim po njemu, ludilo, zatvorila sam oci i razmislila toliko smo toga probali u zadnje vrijeme, pa zasto ne i to, opustila se i potekao je veliki mlaz koji ga je zalio po vratu i grudima. Sa svakim mlazom je stenjao od uzitka i uopce mu nije smetao malo opori miris koji se oko nas sirio, dapace, kao da je podivljao, kad sam bila gotova poceo me ludacki lizati i na kraju me odigao i nasadio na njegov ud sa takvom zestinom da sam se skoro prepala za njegovo dusevno stanje.Odlucila sam i ja probati, tj. dopustiti mu da i on meni to napravi. Uradio mi je to prvi put sutradan, nakon sexa legla sam na leda, zadovoljena, opustena, a on je ostao izmedu mojih nogu. I dok sam se odmarala zatvorenih ociju osjetila sam topli mlaz sto mi pogada medunozje. Trgla sam se i pogledala Amira, a on je imao tako sjajni pogled da jednostavno nisam mogla reci ne, pomislila sam mi smo na plazi, a i more je na dva koraka od nas, a toliko sam mu zeljela ugoditi , samo sam se nasmjesila i dala mu do znanja da nastavi. Jos mi je malko rasirio noge i bolje me namjestio,uzeo ga u ruku, opustio se i poceo ciljati sa toplim mlazevima po mojoj mackici,ciljao je i po cijelom stomaku, a kapljice su prskale oko nas, a poneka mi se zaletila i u lice. Smijali smo se kao pravi razvratnici i bilo nam je genijalno. S vremenom su nase “pokvarene maste” dosegle vece razmjere tako da smo izmisljali kako cemo se iznenaditi i nakon tih igrica oboje bi bili toliko napaljeni da bi se naprosto bacio na mene i rasturao me bez milosti, a meni je toliko godilo da uopce nisam ni molila za milost nego za jos jace i jos snaznije razvaljivanje. Na kraju bi mi cesto svrsio po licu i sa svojim udom kupio spermu i prinosio ustima, a ja bi sa najvecim odusevljenjem prihvatala.
Ljeto se je blizilo kraju, mi nikad nismo ni pomisljali da bi ostali zajedno ili nastavili tu gdje smo stali,ja sam bila jos jako mlada, htjela sam na fakultet ,nisam ga nikada ni pitala sta i kako dalje. Nekako smo oboje znali i bez pitanja kad se ljeto zavrsi, zavrsit ce se i ljetnja avantura i necemo zaliti jer smo nasa sexualna mastanja pretvorili u stvarnost.
Rastali smo bez velikog pozdravljanja svako je otisao na svoju stranu, mozda i nesvjesno i u nadi da cemo se opet sresti slijedece ljeto. Ali,zivot je odredio drugaciji scenarij, poceo je rat I u nas hotel su umjesto turista dosle izbjeglice. I tako su prolazila ljeta, zivot se vratio u normalu, ja sam zavrsila fakultet i vratila se u rodno mjesto, dobila sam dobar posao u turistickoj zajednici i bila zadovoljna sa onim sto sam do tada ostvarila. Kroz sve te godine imala sam nekoliko veza, ali sasvim normalnih svakidasnjih bez “pokvarenih mastanja i prljavih strasti”, nisam se ni pomisljala niti zeljela za nekoga stalno vezati.Cesto bi se sjetila Amira i svaka veza bi za tren izgubila na vaznosti, jer usporedba je bila nemoguca. To ljeto i on su me obiljezili za cijeli zivot.
Bilo mi je 25 godina i opet sam sjedila na svojoj plazi iza stijene i zamisljeno bacala kamencice u more. Kao da sam osjetila da me netko promatra, okrenula sam se i vidjela to drago i poznato lice, doduse promijenjeno, ne vise onako mlado kao nekada, zrelije, ali za mene predivno. U trenutku su navalila sjecanja. Stajao je kao i onda sa rucnikom preko ramena i samo u kupacim i u mojim ocima je bio jedinstven. Steglo me u grlu, suze su mi zacaklile oci i nisam mogla nista progovoriti osim… Amire…
Klekao je na koljena do mene, snazno me zagrlio, dugo nismo progovorili, samo me milovao po kosi i naizmjenicno gledao sa odusevljenjem. I njega su savladala sjecanja, pogled mu je bio zamucen, ali beskrajno njezan….
Od tada je proslo dosta godina, Amir je ostao zivjeti kod mene, vjencali smo se i stvorili obitelj, kod kuce vodimo sasvim normalan zivot, ali s vremena na vrijeme sjednemo u nasu barku i provozamo se do nase plaze i vratimo se u ono ljeto ’92 i smijuci se ozivljavamo uspomene i ponasamo se upravo kao i nekada, razvratno i otkaceno.To je nas nacin da se opustimo od svakodnevnice, nacin da pobjegnemo od stvarnosti i budemo ponovo mladi i ludi. Obozavamo jedno drugo, ali onaj posebni sjaj u nasim ocima je najintezivniji na nasoj plazi.