Dugo razmišljam da li uopšte da napišem ovaj događaj. Verovatno će većina onih koji je čitaju reći da sam manijak, a verovatno su u pravu.
Bilo je to pre desetak godina. Oženio sam se relativno rano sa 22 godine u vreme kada se ovo desilo bio sam već 17 godina u braku i imao ćerkicu od 16 godina za dva meseca je trebalo da napunu 17.
Supruga i ja smo živeli u relativno skladnom braku ali nam sexualni život i nije bio neki, može se pre reći skoro nikakav. Ona je bila nakon porođaja nekako asexualna odnosno sex je baš i nije zanimao. Meni je sex mnogo značio ali je ipak nisam nikada prevari mada me je nedostatk sex često činio nervoznim i razdražljivim.
Ćerka je bila moja ljubimica i postala je pravi devojčurak. Visoka, lepo građenja. Već sam zabrinuto posmatrao kad uveče izađe i kad je neko zove telefonom. Znao sam da i mlađe devojčice od nje već imaju sexualne odnose. Razgovarao sam sa suprugom o tome rekla mi je ne brini već sve zna o tome i zna da se pazi nije glupa. To me ja malo umirilo ali sam i dalje pomalo brinuo.
Supruga mi je u junu mesecu saopštila da u julu ide na specijalizaciju u Švajcarsku na 3 meseca, tako da sam planiram odmor a da ja i ćerka u avgustu na nedelju dana dođemo kod nje.
Došao je juli ja i Nataša smo ostali sami kući supruga je otišla na specijalizaciju. Nas dvoje smo kovali planove šta ćemo da radimo letos. Ona je predlagala da ostanemo u Beogradu da idemo na Adu a ja da idemo na Sjeničko jezero 7 dana na pecanje i kupanje. Na kraju je pao dogovor idemo 3 dana na Adu i 7 dana na pecanje.
Sledeće jutro smo otišli na Adu, vreme tolpo, velika gužva koja me užasno nervira, graja ali morao sam izdržati jer je dogovor postignut.
Predveče kad smo došli kući rekao sam ono je prava ludnica glava me boli od graje i gužve. Nataša je rekla idem malo napolje a ti se naspavaj. Rano sam legao i ubrzo zaspao.
Ujutru sam rano ustao spremio nam doručak, povao suprugu da vidim kako je i kako se smestila. Ubrzo je ustala i Nataša, poajvila se u kratkoj spavaćici, prozirnoj tako da se kroz nju sve videlo. Jel gotov doručak, pitala je. Jeli smo ćutke u jednom momentu je ona rekla idemo na Adu na jedno mesto gde nije velika gužva. Krenuli smo kad smo stigli na ASdu počela je da me vodi išli smo sve dalje i dalje kada smo stigli video sam da nije velika gužva ali da kupači nemaju kostime i gaćice na sebi. Pa ovo je nudistička plaža! Da rekla je nije valjda da se stidiš tatice. Raširili smo ležaljke, polako smo počeli da se skidamo se sam na ležaljku skupljenih nogu, moram priznati bilo me je stid ali ne odstalih već od Nataše. U tom momentu sam pogledao šta ona radi bila mi je okrenuta leđima ugledao sam lepo izvajano selo malo mršavo ali predivno oblikovanu guzu moje mezimice. U tom momentu sam osetio blago pulsiranje moje muškosti. Bio sam preneražen nije vljada da će mi se dići na moju ćerku. Tada sam shvatio da hoće. Brzo sam legoa na stomak da bih prikrio moj dignuti kurac. Nataša se okrenula video sam dve kruškaste sise veličine između 2 i 3 i predivnu pičkicu obraslu sitnim svilenkastim smeđim dlačicama. Više ništa nije moglo da spreči dizanje mog kurca. Imao sam osećaj krivice i srama zbo toga što se desilo.
Nataša je legla na ležalju blago raširenih nogu da se sunča. Na licu je imala naočare za sunce ali mi se činilo da povremeno baca pogled prema meni. Pravio sam se da se sunčam i dremam ali sam sve češće krijući gledao prema njoj i kroz glavu mi je skoro uvek proletela misao baš je zgodna. Samo sam se jednom okupao i to onda kada je ona otišla po sladoled. Povremeno mi je kroz glavu prolazila misao da nije moja i da je malo starija bš bi mi prijala. Sutra dan sam joj reko da ide na Adu sa drugaricama da ja moram da pripremim stvari za kampovanje i ribolov.
Ujutru nakon doručka oko 8,00 smo krenuli ka Novoj Varoši.
Oko 15 časova smo stigli na Sjeničko jezero kod sela Akmadžici. Bili smo na jednom proplanku kraj jezera gde osim nas nije bilo nikoga sa druge strane uzvisine bilo je 5-6 šatora sa kamperima.
Dan je bio jako vreo. PO najvećoj vrućini sam razapeo šator i počeo da šmeštam stvari u njega. Raspakovali smo se smestili svak u svoju sobu u šatoru i negde oko 18 časova se okupali. Otišli smo onda u Novu Varoš na večeru u jednu mali kafanu. Vratili smo se oko 22 i krenuli na spavanje. Bila je velika zapara i nisam mogao da zaspim. Po mojoj sobi u šatoru je bio raširen Lio dušek i spavao legao sam samo u boksericama.
Negde oko ponoći se prvo čuo vetar pa grmljavina, nailazila je oluja. Nakon 5 minuta se na vratima sobe pojavila Nataša i rekla: Tatice ja se bojim. Rekao sam joj hajde dođi i lezi kraj mene. Legla je u potpunom mraku pokrila se preko glave i pribila se uz mene. Tog momenta sam shvatio da na sebi ima samo gaćice i da me svojim bradavicama dodiruje po grudima. Zagrlio sam je ispod ruke još se više pribila uz mene ruka mi je mahinalno pala na njenu guzu i osetio sam da ima na sebi samo tange.
Kurac mi je odmah skočio i svojim vrhom izašao iz bokserica i sada se nalazio na njenom pupku. Znao sam da ga je osetila. Rekla je mnogo me je strah. Ne boj se proći će. Prebacila je nogu preko moje i sada je koren mog kurca dodirivao njenu pičkicu. Moji prsti na njenoj guzi su je pritisli i sada je celim svojim donjim stomakom osećala moj dignuti kurac. Ležali smo nekoliko momenata tako ćutke, onda je Nataša rekla moram da piškim, to me je osvestilo pustio sam joj guzu i pomislio budalo šta to radiš.
Smeš sama pitao sam, ma smem tu ću malo sastrane. Ubrzo se začuo žubor njenog pišanja. I to me je uzbuđivalo. Ušla je u šator otišla za tren u svoju sobu i ušla kod mene. Legla je i ponovo se pokrila i pribila uz mene ali sada am na kurcu osetio dlačice njene pičkice, shavtio sam nema na sebi ništa, gola je. Rekla je zagrli me tatice bojim se.
Podigla je ruku i ja sam je ponovo zagrlio oko struka. Rukom sam opipao njenu guzu. Podigla je i prebacila nogu preko moje, sada sam mogao da osetom da joj je pičkica vlažna. Hteo sam da sve ovo prekinem ali sam je isuviše želeo. Tada je rekla tata skini bokserice nije fer da ne budemo isti. Jednom rukom sam ih skinuo moj kurac je iskočio iz nju kao opruga. Prstima sam joj miovao guzu dok se ona sve jače pribijala uz dignuti kurac…………