Odlučili smo da se upoznamo, konačno. Posle toliko divnih šala od kojih su mi uvek navirale suze od smeha, nas tri sa foruma Bludnice i njih četvorica, srešćemo se u manastiru u brdima Bosne. Putovala sam dugo sa severa da bih se našla sa Arnellom. Naša Crna Magična Žena, Black Magic Woman stići će sa druge strane da nam se pridruži u manastiru.

Arnella i ja smo se našle na autobuskoj stanici i odmah se izljubile kao najstarije drugarice. Zatim smo ušle u drugi manji bus koji nas je vozio do nekog sela. Odatle smo sa ruksacima na leđima išle peške po nekim brdima. Natovarene kao kobile, jedva smo hodale po prijatnom prolećnom danu.

Arnella me je ubeđivala da zna put do manastira, negde duboko u brdima. Tamo u manastiru je po dogovoru trebalo da nas čekaju Ron, Aca, Blecky i Fenris. Lutale smo unaokolo, ne žureći previše jer je dan bio lepa, ali srca su nam lupala od želje da konačno upoznamo naše interesantne drugare. Bilo je toplo pa je Arnella obukla teksas minić i bele gaćice , gore belu majičicu na bretele, kroz koju su se nazirale male sike i čvrste bradavice. Ja sam bila u letnjoj haljinici na šire bretele, sise sam upakovala u čvršći brus da mi se ne mućkaju po ovim brdima, i, uostalom, da momci ne dobiju neke pogrešne ideje čim me vide ovako obdarenu.

Arnella mi je priznala da jedva čeka da upozna Rona, Acu i Bleckyja. Dosad smo se samo preko skajpa gledali, ipak je ovako lepše, da se vidimo i upoznamo. Sigurno, kaže ona, u manastiru ima crnog vina, rakije, pa ćemo uz šalu da se opustimo i odmorimo. Prvomajski su praznici, svi slobodni. Ekstra! A ja bih volela da upoznam Black Magic Woman, valjda će poneti i one svoje svilene marame da se malo zezamo sa drugarima. A i Fenrisa bih volela da vidim kako izgleda, nisam ga ni preko skajpa videla.

Konacno, nakon što smo se dobro oznojile ispod sve težih ruksaka, iza nekog brda se ukazao srednjevekovni manastir. Bilo semo toliko srećne da smo se kao neke tinejdžerke zagrlile i skakale u mestu. Potrčasmo onako sa skakućućim ruksacima.

Bila je to gradjevina od belog kamena okolo opasana zidinama sa velikim vratima od tamno braon drveta. Kucale smo ali izgleda da nas niko nije čuo. Probala sam kvaku, bilo je otključano. Masivna vrata su zlokobno zaškripala dok smo ih gurale zajedno, teško se otvarajući. Ušle smo unutra. Prvo je bilo dvorište sa divnim cvećem i izvorom vode u steni iz koga se pitka vodas izlivala u ozidanu fontanu. Glavna vrata manastira, međutim, bila su zatvorena i kako se niko nije javio na naše dozivanje, morale smo da obiđemo oko zgrade kako bismo našle mala, neugledna drvena vratanca.

Silazile smo niz stepenice i slabo osvetljene hodnike, sve u kamenu, bele, ali i dalje mračne. Na dnu stepeništa nova vrata. Ušle smo u prostoriju, ali ni tamo nije bilo nikog. Znam ja da je ovaj manastir napušten ali nasi četeri su trebalo da već budu ovde, reče Arnella.

Ma zezaju nas, pomislila sam. Ipak smo mi ženskice, pa žele da se poigraju sa nama.

Primetile smo otvor u podu prekriven drvenim poklopcem i stepenice prema podrumu. Pogledale smo se i bez reči odlučile. Silazile smo polako, uskim stepenicama. Zapahnula nas je svežina. Posle vruće šetnje brdima, naježile smo se onako oskudno odevene. Na kraju stepenica je bila veća prostorija. Ušle i čekale da nam se oči priviknu na mrak. Prostorija je imala veoma male prozore, podrumske, visoko izdignute i kroz njih je dopiralo veoma malo svestlosti. ja sam ponovo pozvala imena naših drugara ali iz tame se čulo samo neko tiho jecanje. Još ništa nismo mogle da vidimo.

Zatim, neko šuškanje u mraku, kao da su se neke osobe kretale oko nas. Eheeeej! Drugari? Gde ste ?, vikale smo. Ajde dosta šale. Izađite! Oči su nam se sada već privikle na slabo osvetljenje i prva stvar koju smo videle bila je naša Black Magic Woman, vezana za drvenu klupicu. Klečala je a ruke su joj bile zarobljene drvenim okvirima. Potpuno gola, osim samodržećih mrežastih čarapa i crnih sandala sa štrasom. Crna svilena marama joj je prekrivala oči, obmotana oko njene glave, prikupljajući i njenu dugu crnu kosu.

Prilazile smo joj u čudu. BMW?, rekla sam. Odjednom, niotkuda, ruka me ščepa za vrat i grubo natera da kleknem. Krajičkom oka vidim da se isto desilo i Arnelli. Snažna šaka mi je zatim gurnula glavu prema drugaricinoj pičkici. Sve se dešavalo toliko brzo da nisam stigla ni da reagujem. Osetila sam jak miris napaljene, mokre žene i klečeći počela da poslušno ližem obrijanu, vlažnu pičku. Nagađala sam da je to neizgovoreni zahtev. Šaka me je cvrsto drzala za vrat. Niko ništa nije govorio.

Kolena su počela da mi bride od tvrdog, kamenog poda, ali sočna pička koju sam obrađivala je imala predivan ukus. Razgrtala sam usmine jezikom, lizala sam sa uživanjem ali sam se čudila zašto me taj neko, i dalje ne govoreći ništa drži u ovom položaju. Nisam mogla da okrenem glavu ali krajičkom oka videla sam kako nuške ruke Arnelli, još uvek na kolenima, skidaju odeću, trgajući majicu, suknjicu i gaćice sa nje. Za to vreme naša vezana drugarica je stenjala i uvijala se kao jegulja. Sisala sam joj klitoris, trudeći se da je zadovoljim kad se već sve nalazimo u ovom neočekivanom položaju. Gurala sam joj jezik u rupicu što sam dublje mogla dok me je ona polivala svojim sokovima po licu.

No, pre nego što sam uspela da je dovedem do orgazma, čvrsta ruka me je povukla na gore i vratila u uspravan polozaj. Bljesak metala u slabo osvetljenoj prostoriji, a zatim hladnoća na koži. Nož mi je rezao novu haljinicu a koža mi se ježila od tog strašnog dodira. Sada smo barem obe stojale na svojim nogama i mogle da pogledamo oko sebe. Ugledale smo, pretpostavljajući da su to oni, naše drugare, sve u kaluđerskim mantijama i sa maskama na licu. Bile su to venecijanske maske sa ptičijim likovima. Četiri različite maske, svaka za po jednog od naših tamničara.

Nož je rezao moje gaćice i grudnjak. Ni ja ni Arnella nismo postavljale nikakva pitanja. Sve se dešavalo prebrzo i bile smo zastrašene samom situacijom. Osećala sam se izdano. Mesecima smo se zezali a sada da nam ovo prirede. Zar nismo postali dobri drugovi? Bilo me je sramota što sam gola pred njima. Nikad nisam mislila da će me videti tako. Pokušala sam da rukom prekrijem velike grudi, ali me je muška ruka udarila po podlaktici. Onda su nas obe gurnuli prema zidu.

Tamo su nas naterali da legnemo na leđa na drvene stolove. Dvojica su nam prišla. Osetila sam kako mi jedan od njih skida patike. Sekund kasnije, priljubili su i moja i Arnellina bosa stopala uz njihove ukrućene penise. Nisu morali ništa da nam kažu, znale smo šta moramo da radimo. Morale smo da radimo stopalima, da im nadrkavamo te tvrde batine. Osećala sam se tako poniženo, tako prevareno. Bolele su me noge od hodanja, očekivala sam odmor i provod a ne ovo. Krenula sam da ustanem. Vruć šamar je doleteo niotkuda i vratio me na mesto. Udarila sam glavom o drveni sto. Sekund kasnije mi se pogled razbistrio i shvatila sam da mi pored glave stoji jedan od naših drugara u mantiji. Ništa nije rekao ali shvatila sam kako će kažnjavati moju neposlušnost.

Arnella je bila bolja učenica od mene, vredno je radila stopalima i napaljivala svog frajera, dok sam se ja mučila, stalno mi je ispadao i isklizavao taj veliki penis koga sam pokušavala da drkam.

Kučko, potrudi se malo bolje!, muški glas se prolomio ispod maske. Šamar mi je zbacio i šnale i moja duga plava kosa se razletela. Mnogo se ti praviš pametna, kurvice, rekao je isti glas. Onda se okrenuo prema Arnelli, izvadio svoj ogromni penis iz mantila i stavio joj ga u usta. Arnella je bila poslušnija nego ja. Gutala ga je željno, primajući ga duboko u grlo uz zvuke gušenja i grcanja. On je nemilosrdno gurao tu veliku stvar sve dublje, vadeći ga povremeno, polivajući ga crnim vinom i vraćao ga tako mokrog u njena usta.

Meni je glava brujala od šamara. Muškarac koji je trljao penis o moja stopala sada je obilazio sto i prilazio mojoj glavi. Osetila sam u polumraku kako mi dva prsta razmiču usne i ogroman penis mi je uklizao u usta. Kašljala sam i krkljala, gušeći se sa kurcem u grlu. Pomislila sam da ne znam ni ko je to od četvorice muškaraca, da se nismo ni upoznali a da me on već ovako ponižavajuće jebe u usta kao neku jeftinu drolju. On me je držao za kosu i grubo povlačio prema sebi, primoravajući me da mu gutam to ogromno parče mesa. Bila sam potpuno paralisana situacijom, kao u nekom snu. Mrak, zvuci u tami, muškarci bez lica. Postajalo mi je slatko u grlu dok sam se prepuštala grubom seksu. Kurčevi sokovi su mi se slivali niz ždrelo. Gutala sam ih poslušno. Osetila sam slabost, prepuštanje. Ionako ništa nisam mogla da učinim, pomislila sam. Počela sam i sama da se nabijam grlom na kurac svog nepoznatog jebača, želeći da mu učinim, da mu bude lepše, da ga dovedem do kraja. da osetim kad mi prsne spermu u grlo.

No, oni su imali druge planove. Ukrućene kurčine su izašle iz naših usta. Povukli su nam ruke iznad glave i vezali ih za drvene stalke na zidu. Sada smo Arnella i ja bile potpuno nemoćne, vezane na tvrdim, drevenim stolovima, gole, raskrečene dok je stotinu godina staro, ispucalo drvo žuljalo kožu naših leđa. Muškarci su upalili nekoliko baklji okačenih po zidovima a onda otišli nekim poslom. Pogledala sam Arnellu. Nemoj da plačeš, šapnula mi je. Shvatila sam da mi se suze slivaju niz obraze.

Jedan od muškaraca se vratio, vodeći na lancu tri velika staforda. Vezao ih je pored vrata, gde su stajali, nervozni, uzmuvani. Onda je izvadio kameru. Znači zbog toga su upalili baklje, trebalo im je više svetla da bi snimali. Osetila sam kako me guši užasan stid kada nam je prišao, snimajući nas polako, bez žurbe, zadržavajući kameru na mojim velikim dojkama, snimajući Arnellinu dlakavu, vlažnu pičku.

Ostala trojica su iz drugog kraja prostorije doveli BMW. Ruke su joj bile vezane iza leđa, a visoke štikle su joj se klizale po kamenom podu dok je nesigurno hodala. Oči su joj i dalje bile vezane maramom. Jedan od muškaraca ju je grubo povukao za kosu. Morala je da se sagne, tako slepa i nemoćna, a on ju je usmeravao grubim pokretima. Njena obla zadnjica je štrčala u vazduhu dok se saginjala preko stola. Gurnuo joj je lice među moje butine i primorao je da mi liže picu. Nisam mogla da poverujem da se ovo dešava. Pre manje od sat vremena sam se šalila i trkala po brdima sa Arnellom, očekujući u manastiru vino, roštilj i zezanje a sada sam bila gola vezana i ponižena dok mi je prelepa crnka poslušno jezikom obrađivala obrijani pubis. I protiv svoje volje osećala sam kako se otvaram, kako curim, nisam mogla da suspregnem uzdahe napaljenosti, zadovoljstva.

Muškarci je nisu puštali na miru. Primila je jedan prst u guzu, čula sam je kako prigušeno stenje sisajući moju pičku. Setila sam se da je pričala kako je nevina na guzi. Drugi prst je došao u istu rupicu, ali od drugog muškarca. Njeno stenjanje postalo je glasnije, teže, bolnije. Oni su joj polivali guzu maslinovim uljem i gurali nasumice svako svoj prst u njenu usku rupicu. Priznajem da me je i taj prizor izluđivao, ovako vezanu i mokru, naročito jer ona nije ni jednog trenutka prestajala da me sa puno ljubavi obrađuje jezikom. Pomisao da bih mogla ovako da svršim, dok mojoj drugarici klecaju kolena, dok pokušava da me zadovolji što bolje može, i sama vezana i naterana da radi stvari koje do sada nije radila, me je šokirala.

Sa strane sam čula još ženskih jecaja. Arnella je primala nečiji ogroman penis u svoju malu pičkicu dok joj je drugi razvaljivao usta. Muškarac joj je držao noge jako raširene, zarivajući se u nju snažno, do kraja, a ona je, onako vezana i sama poslušno radila glavom, vratom, pokušavajući da drugu kurčinu primi u grlo što bolje, što dublje.

Opet sam skrenula pogled između svojih nogu. Muskarci su lizali naizmenično obe rupice Magične Žene. Pljuvačka se mešala sa njenim sokovima. Bila je napaljena i pored svega. Onda je jedan od njih ustao i uhvatio je za kukove. Primila je ogroman penis u svoju pičkicu. Od siline njegovog prodiranja pala je na mene i jauknula.

Penis joj je bio očigledno prevelik. Okrenula se koliko je mogla onako vezana i nemoćna i zaustila da nešto kaže i odmah dobila šibom preko guze. Bilo je jasno da naši tamničari neće trpeti proteste. Osećala sam kako joj telo drhti. Jedan muškarac ju je žestoko i nemilosrdno jebao dok ju je drugi udarao šibom po rumenoj guzi.

Ali izgleda da joj se ovo na neki način i dopadalo, da je od grubog jebanja i batina vlažila jače, jer se videlo da sve lakse prima golem kurac. Guza joj je bridela , po svuda su se ukazivale crvene pruge. Taj prizor je očigledno napalio i njenog jebača jer je režeći počeo da se zariva u nju do samog kraja i na kraju je napunio spermom.

Videla sam olakšanje na njenom licu. Mučenica nije svršila, ali su je leđa sigurno bolela od položaja u kom je bila. refleskno je pokušala da se uspravi kada je muškarac izašao iz nje ali je ruka onog drugog vrati u isti položaj, terajući je da opet legne preko mene i priljubi svoje velike dojke uz moj stomak. Onda joj je onaj muškarac koji joj je šibao guzu razmakao guzove. Veliki crni dildo sa proširenjem pri dnu joj je grubo ugurao u guzu i tu ga ostavio. Čula sam je kako jako stenje od bola pokušavajući da ne vrisne. Mali nevini anus joj se bio maksimalno raširio od tvrde plastike, dok joj se iz pičke sperma slivala u potocima niz butine. Muškarac ju je jako udario rukom po crvenoj, išibanoj guzi. Tišina, kučko, podviknuo je, treba da nam budeš zahvalna što ti pripremamo dupe za stvari koje ćeš tek morati da radiš.

Njeni jecaji su se smirivali. Pokušala sam da je utešim pogledom iako sam i sama bila preplašena. Pored toga, stidela sam se sebe što mi je bilo krivo što je frajer nije jebao samo malo duže jer bih tako i ja, pod nežnim dodirima njenog jezika doživela orgazam.

Arnella je zato izgleda uživala. Potpuno prepuštena svojim jebačima, jecala je iz sveg glasa, dok su je oni rasturali sa obe strane. Od sve nas tri je ona izgleda najviše priželjkivala ovakav scenario. Mogla sam da vidim kako joj duboko ulazi ogromna kurčina tipa koji ju je jebao u dlakavu pičkicu, čudeći se gde joj stane toliko meso. Drugi ju je lako šamarao po obrazima, držeći je za kosu i terajući je da ga proguta što dublje može. Pomislih, postiđeno, kako samo još u moju pičkicu ni jedan od njih nije ušao. Bože, zar sam zaista mogla da budem tako napaljena u ovakvoj situaciji?

Arnellini jecaji prešli su u krike, posebno kada joj je onaj koji je stajao kod njene glave izvadio kurac iz usta i psujući počeo da je zaliva spermom po licu i kosi. Kurvica se posluušno podmetala, pokušavajući da jezikom pokupi svaki od mlazeva

Onaj drugi joj se uz nekoliko strahovitih uboda zario do kraja u utrobu i tamo ispraznio. Kada je izašao, videla sam kako joj iz razvaljene rupice izlazi potok guste sperme. Bože… samo sam zatvorila oči, osećajući kako mi je utroba tvrda, kako gori. Četvrti muškarac još jedini nije svršio, on je bio i jedini koji nije ni izvadio svoj organ ispod mantije. Tražila sam ga pogledom. Znala sam, ako samo uđe u mene, ako samo napravi nekoliko pokreta kukovima, da ću svršiti kao luda.

Ali nisam bila te sreće, izgleda da ga nisam interesovala jer je on prišao Magičnoj i povukao je na noge, u uspravan položaj. Odvezao joj je ruke i skinuo povez sa očiju, ali joj je oko vrata stavio crnu kožnu ogrlicu za koju je zakačio srebrni povodac. Poveo ju je prema stolu u uglu prostorije, kao kučku na lancu a ona je hodala za njim, pokorno, sa velikim dildom u guzi, gola, na visokim crnim sandalama sa strasom. Priznajem da je izgledala izluđujuće a ja sam bila tako napaljena, tako nezadovoljena.

Na stolu do kog ju je doveo bila je velika boca crnog vina i komplet čaša. Ona je morala da naspe maskiranoj gospodi vino i onda da svakog od njih posluži. Nakon što su trojica dobili svoje vino i povukli se dalje u tamu da skin maske i uživaju u piću, onaj četvrti, jedini koji nije jebao, povukao ju je za povodac i doveo do nas dve. Prvo je na redu bila Arnella, onako umazana od sperme i, pored svega sa kvarnim, zadovoljnim osmehom na licu. Bože, pa ona je uživala u ovome, pomislila sam. Muškarac ju je uhvatio za kosu i držao joj glavu u jednom položaju a Magična je vino pravo iz boca morala da sipa u Arnellina usta. Crna, gusta tečnost je curila nis njenu bradu, sa uglova usana, razlivala joj se po vratu, malim, drskim sisicama. Arnella je gutala koliko je mogla.

Onda su se okrenuli meni. Vino je bilo slatko i godilo mi je jer sam uprkos prohladnom vazduhu u podrumu bila vrela, mokra od znoja. Magičnoj su se tresle ruke, a mogu misliti šta joj je tek radio onaj veliki dildo u dupetu. Bože, zašto bar i ja nisam dobila tako nešto, činilo mi se da bih svršila već od toga. Ona je pokušavala da mi natoči vino u usta pažljivo, ali je od drhtavice prosipala, zalivajući mi sise i vrat. Muškarac se tiho zakikotao ispod svoje maske i onda čvrstom rukom razmazao crvenu tečnost po mojim dojkama. Nije bio grub, mada ni suviše nežan, kačio je moje bradavice kao slučajno, terajui me da se onako vezana trzam i uvijam. Molećivo sam ga gledala. Nije mi u tom trenutku bilo bitno ko je on, samo sam želela da razmakne tu mantiju i zarije u mene svoj tvrdi kurac.

Umesto toga morala sam da gutam vino, sve dok flaša nije bila potpuno prazna. Ni sama ne znam koliko sam popila, znam samo da je kada su nas odvezali, prostorija počela da mi se vrti. Bože, pa ja sam pijana kao zemlja, pomislih. Ali nije bilo vremena za razmišljanje. Muškarci su očigledno o nama razgovarali dok su pili vino i složili se da se Arnella i ja suviše osećamo na znoj od dugog hodanja po brdima. Za čas su i nama oko vrata bile postavljene ogrlice i povoci i bile smo povedene niz tamne, dugačke hodnike.

Magična je na svojim visokim štiklama hodala nešto sigurnije nego Arnella i ja koje smo bose ali vinom opijene tapkale i posrtale po mraku. Ona je bila ispred mene i dok je hodala gledala sam masivni dildo kako joj se svetluca između guzova. Onda ju je muškarac koji ju je vodio povukao u jedan sporedni hodnik. U prolazu sam videla da se hodnik završava u sobi koja je izgledala kao prostorija za mučenje, prepuna nekih starinskih drvenih i metalnih sprava. Za njom odoše još dvojica od naših muškaraca Bože, pomislila sam… šta će biti sa njom?

A šta će biti sa nama, bilo je sledeće pitanje. Muškarac koji je vodio mene i Arnellu uveo nas je u još jednu prostoriju osvetljenu samo bakljom. Na podu je bio otvor za odvod vode a kraj zida ogromna burad. Shvatila sam da je ovo neka vrsta starinskog kupatila.

Morale smo da stanemo na sredinu prostorije a on nas je polivao vodom iz kofe kao neke zatvorenice. Bile smo potpuno mokre začas a on nam je dobacio komad nekog grubog sapuna. Ribajte se, brzo, podviknuo je.

Počele smo da se sapunjamo drhteći od zime. Jedna baklja na zidu nije bila dovoljna da ugreje ovo hladno mesto a ledena voda nas je još više rashladila. Osećala sam se i manje pijano ali mnogo više uplašeno.

Gledala sam kako Arnella sapunja svoje vitko telo, kako zavlači prste između kovrdža svoje pičkice. Uzela sam od nje sapun i počela jako da trljam svoju kožu. Bolelo je ali je to bio jedini način da se ugrejem. Sa stidom sam pogledala u muškarca koji je stajao pored nas. Nisam mogla da vidim u koju od nas gleda, nisam mogla da znam da li ga više pali vitka, prpošna Arnellina figura ili moje jake obline i duga plava kosa.

Hajde to malo bolje, rekao je hladnim glasom, prekidajući moje misli. Da se te smrdljive pičketine i čmarovi sijaju. Gospoda će hteti da probaju sve vaše rupice, a vi ćete ih poslušno uslužiti, je li to jasno?

Gledale smo ga malo uplašeno. Arnella je klimnula glavom i tiho rekla „jasno“ a ja sam ćutala, nesigurna šta da kažem. Zar ova igra nije dovoljno daleko otišla? Zar nas sad neće odvesti negde da nešto pojedemo, da se malo odmorimo, da pričamo opušteno, uz smeh?

Pitao sam da li je jasno, kurvice, rekao je obraćajući se direktno meni, a onda snažnom šakom udario jak šamar po mojoj guzi. Poskočila sam i nagonski ustuknula. Odmah je povukao povodac i privukao me sebi.

Gde ćeš, kurvice? Gde si pošla?

N.. n… nigde, prostenjala sam uplašeno.

Ti izgleda još ne shvataš kako će se ovde stvari odvijati, rekao je. Ugledaj se malo na drugaricu, ona je odmah prihvatila pravila. Pogledaj kako je lepo pprala pičku i anus.

Posramljena pogledala sam Arnellu koja je vodom iz kofe ispirala sapunicu sa ribice i guze. Povodac me povuče na dole.

Na kolena, kučko, rekao je tihim, ledenim glaso. Pošto sporo učiš, onda treba da se ugledaš na bolje od sebe.

Gurnuo me je prema Arnellinim preponama.

Hajde, sad ćeš sama da se uveriš kako se Arnella dobro oprala, rekao je, gurajući me prema njoj.

Znala sam šta želi i posramljeno počela drugarici da ližem mokru pičku. Iako je Arnella bila onako dobro jebana dok smo bile vezane na stolovima, odmah je počela da stenje i uhvatila me za kosu da me još jače pribije uz sebe. Klečala sam na tvrdom kamenu, neudobno iskrivljenog vrata i zadovoljavala drugaricu dok nas je maskiranui muškarac posmatrao. Kada je procenio da Arnelli treba još samo malo do svršavanja grubo me je cimnuo za povodac nateravši me da stanem. Onda je ona morala da se okrene i spusti se na sve četiri ispred mene a meni je naredio da jezikom obrađujem njen anus, i istovremeno je prstima izjebem u pičkicu. Mislim da joj nije trebao ni minut da svrši uz krike u tom položaju dok je meni pička curila po kamenom podu. Pomislila sam da ću ga barem sada dobiti, ali on kao da uopšte nije bio zainteresovan za to.

Umesto jebanja, dobacio nam je grube peškire i naredio nam da se dobro istrljamo njima. Hladnoća nas je ionako terala da se tresemo i pored svog onog alkohola u našem krvotoku pa smo se jako trljale, gledajući jedna drugu nemo i postiđeno. Barem sam se ja tako osećala. Arnelli kao da je u očima bio i tračak zadovoljstva.

Onda nas je ponovo vukući za povoce odveo u jednu malu prostoriju niz hodnik. U njoj je bio drveni sanduk, stočić i drvene stolice. Otovrio je sanduk i naredio nam da se obučemo.

Nisam mogla da poverujem da se sve ovo dešava. U glavi mi se vrtelo od vina, od stresa, od straha. Od napaljenosti. Od brige šta će nam se još dešavati. Trebalo je da provedemo lep, opušten praznik, a sada… sada smo bile zarobljene u napuštenom manastiru sa gomilom muškaraca koji su očigledno planirali da se nad nama bez prestanka iživljavaju.

On su sve to planirali, bilo je jasno i po odeći koju su nam pripremili. Bio je to veš, kao iz porno filmova, sasvim u neskladu sa manastirskim okruženjem. Arnella, onako vitka i jebozovna, morala je da obuče bele samodržeće čarape i visoke zlatne sandale, a gore samo providni beli brus i belu, prozirnu tangicu. Meni su namenili crni, prozirni korset ukrašen čipkom i lepe crne čarape sa šavom. Dole sam morala da navučem crvene elegantne salonke sa visokom štiklom. Pitala sam se kako ću u njima hodati ovako pijana, po klizavim, mračnim hodnicima.

Kada smo se obukle i našminkale pod svetlosti buktinja, naš tamničar je izgledao zadovoljan našim izgledom – koga je uredno i beležio kamerom sve vreme našeg pripremanja. Onda nas je ponovo vezao povocima i poveo dalje u mrak.

Hodala sam na vrtoglavim štiklama kroz hodnik, obučena kao neka drolja iz pornića, a u glavi mi se sve okretalo.