Dakle dogodilo se to prije nekih mjesec dana. Najluđi seks ikada.

No prvo moram opisati kako je došlo do toga. Naime, moja cura ima 19 godina, ja imam 20. Njoj je prije 5 mjeseci bilo prvi put da spava s nekim, to sam bio ja. Ja sam već imao ponešto seksualnog iskustva iz prošlih veza, no nikad nisam imao kompletnu vezu, sa toliko ljubavi i seksa. Uvijek je bilo ili seks na jednu noć, ili veza sa djevicama koje nisu davale p. Te sve veze su jako brzo pucale, baš zato što nisam mogao doći do svog seksualnog izražaja. No pustimo sad te priče, to je iza nas.

U ovoj priči zvat ću se Ivan. Atletski sam građen, imam malo viška ali ništa previše, visok sam 182 cm i treniram borilačke vještine.Imam plave oči, kratku bradicu i smeđu kosu. Moja cura, zvat ćemo ju Ana, prava je bomba. Sise trojke, guza prave gimnastičarke, vitko tijelo i jako lijepo lice, jako lijep osmijeh. Ima smeđe oči i brineta je.

Naš prvi put je bio odličan. Nju je malo bolilo no nakon par puta, navukla se na seks, jebali smo se više puta dnevno, nekad smo znali veliki paket kondoma (10kom) potrošiti za 2 dana. Jako puno smo se jebali, a najviše je volila romantičnu jebačinu s puno poljubaca, oralnog seksa i sporog seksa, tako je najbrže svršavala. Kaže da voli osjetiti moj kurac kako sporo klizi kroz njenu pičkicu.

Dogodilo se to prije mjesec dana. Ana i ja se najviše volimo jebati nakon jointa. Tad nam seks bude najsenzualniji te se ona jako opusti nakon toga te se probude njene seksualne želje i strasti. Prošlo je dva tjedna otkad se nismo vidjeli, ona je bila na putu, a i ja sam bio van grada. Nakon što smo se našli, dogovorili smo se da će nam prva noć biti najbolja do sad.

I tako smo mi pušili, ja sam ukucao link nekog videa na laptop, međutim nisam ga pogledao do kraja, a ona je već bila na meni i ljubila me strastveno. Ljubila mi je vrat dok je bila gore na meni, kretala se gore i dolje, trljala moje gaćice od svoje i moj se kurac polako dizao. Nakon par minuta nje na vrhu, bacio sam ju dolje, krenuo joj ljubit vrat i dirati pičkicu i sise. Volila je kad bih ju štipao za bradavice, to joj je bio najbolji osjećaj. Ona je tad nosila crno, čipkasto donje rublje što je mene dodatno napalilo. Spustio sam se dolje i lizao joj pičkicu, ona je stenjala od užitka, čupala me za kosu,povlačila na sebe, turala prste u svoju pičkicu. Nisam mogao vjerovati. Moja cura, ovako strastvena ? Ovo se još nije dogodilo. Valjda joj je trebalo da se malo opusti, i inače je sramežljiva s ljudima. Dakle, jebuckao sam ju prstima i lizao joj pičkicu dok su mi svakakve misli prolazile glavom. Krenula je grabiti moje ruke i plahtu. Znao sam da će brzo svršiti. Nastavio sam još jače, a ona je stenjala kao da ne živimo u zgradi prepunoj susjeda. Ona je svršila te me zatim povukla na sebe. Bacila me sa sebe te mi je rekla da se opustim. Spuštala se dolje, drkala mi kurac sve dok ga nije dotakla usnicama. Bilo je to najbolje pušenje u mom životu. Perfektno, s puno jezika, punim usnicama i jako puno sline. Sisala ga je malo po malo dok joj cijeli nije ušao u usta. Poludio sam. Od uživancije sam uzdisao, srce mi je kucalo sto na sat. Rekao sam joj da ne mogu više izdržati, da je moram jebati.

Krenuo sam otvarati kondom, a ona je uzela lubrikant. Skoro pa sam otvorio kondom a ona je rekla: Imam iznenađenje za tebe.

Pitao sam: kakvo iznenađenje?
Rekla je: Doktor mi je dao anti-baby pilule. Možemo se jebat bez kondoma.

Iz prve sam mislio da se šali. Bio sam nad njom, jedva čekao da uđem a ona me zeza?

Rekao sam joj da me ne zeza, da ću stavit kondom. Rekla je da se ne zeza te uzela moj kurac u ruku i uterala ga u svoju vrelu pičkicu. Osjetio sam to prvi put. Prvi put jebem bez kondoma. Bio je to za mene poseban osjećaj. Jebao sam ju polako, senzualno, a onda sam postepeno krenuo ubrzavati. Stavio sam joj ruke na pičkicu te ju jebao kurcem dok sam joj rukama masirao pičkicu. Rekla je da samo tako nastavim, a i nastavio sam. Opet se krenula primati za plahte. Ovaj put je uzdisala toliko snažno i stezala te plahte toliko snažno da sam se još jače napalio, no nisam htio odmah svršiti.

Ona me tad uhvatila za ruku i rekla: sad ja idem gore. Sjela je na mene i pokretima gore dolje me jebala kao nikad prije. Uživao sam u svakoj sekundi seksa, a onda kad se umorila, rekao sam joj da ju želim jebat s leđa. Okrenuo sam ju na trbuh te joj stavio kurac u pičkicu. Zna da voli kad ju jebem s leđa, jer tako najprije svršim. Jebao sam ju dok nisam krenuo i ja stenjati, a onda je ona rekla da ni slučajno ne svršim po leđima, već da ju obavijestim kad ću svršiti.

Bio sam blizu, rekao sam joj da ću sad, a ona je uzela moj kurac te ga stavila u usta. Pušila mi ga je tih zadnjih par sekundi dok joj nisam svršio duboko u grlo. Nakon toga mi je pušila još pola minute. Posisala mi je svu spermu i krenula ga je drkat. Drkala mi je i pušila sve dok mi se nije opet stvrdnuo i dok nismo opet krenuli s jebačinom. Drugi seks trajao je skoro pa sat vremena. Ovaj put sam svršio u nju. Sve sam istresao, do zadnje kapi. Nakon toga, oboje smo zaspali kao bebe, sretni i zadovoljni. Ujutro smo opet sve ponovili.

Ona je sad doma, a ja sam na putu. Jedva čekam da dođem i ja doma, pa da se opet tako pojebemo kao da nam je zadnja ševa u životu.