Povratak sa izleta

Sunce je već zalazilo kada je naš brod pristao u gradsku luku. Pozdravili smo se sa svima, a Z. je predložio da nakon što se malo odmorimo odemo zajedno na večeru.
Moj je suprug to naravno prihvatio.
Nakon što sam se otuširala otišla sam prileći, a ubrzo sam i zaspala.
Probudio me suprug i rekao da se spremim jer smo se dogovorili za večeru sa Z.-om.
Na sebe sam obukla bijelu tanku bluzicu sa gumbićima i vrlo kratku gotovo prozirnu minicu. Ispod nisam obukla ništa.
Dok smo šetali prema restoranu, primjećivala sam poglede muškaraca. Do sada, tome nisam predavala gotovo nikakvu pažnju, no sada me to uzbuđivalo.Stigaviši u restoran pronašli smo za stol koji je Z. već prije bio rezervirao, a uskoro nam se i on pridružio.
Moj suprug je cijelu večer pričao o izletu, bio je prepun dojmova, sve mu se svidjelo, a posebno je bio oduševljen ekipom. Dok je on iznosio svoje oduševljenje Z. me svako malo pogledavao krajićkom oko i smješkao mi se.
Nakon večere Z. je predložio da svratimo do konobe koju drži njegov dobar prijatelj na još jedno piće. Da, bila je to upravo ona konoba.
U konobu smo stigli negdje poslije 23.00, atmosfera u konobi je bila vrlo slična kao i onu večer. Nekolicina lokalnih ribara i radnika uz litre jefinog vina. Polupijani u zadimljenoj i polumračnoj prostoriji.
Sjeli smo za stol, a ubrzo je stiglo i vino.
Z. nas je upoznao sa vlasnikom, a ovaj je ponudio da nam pokaže vinski podrum. Suprug je bio oduševljen tom idejom. Kroz stara drvena vrata ušli smo do stepenica koje su vodile u mračan i vlažan podrum. Na jednoj bačvi već je bio narezan pršut i sir, te se odmah krenulo sa degustacijom vina. Moj suprug je marljivo ispijao ćašu za ćašom vina koje su mu nudili.
U podrumu je bilo puno hladnije te sam rekla da ja da idem gore i da ću ih tamo pričekati. Moj suprug je rekao da će oni tu još malo ostati. Sa mnom je otišao i gazda konobe koji me ispratio do stola.
Sjela sam i primjetila da je gazda konobe prišao dvojici koji su stajali za šankom i nešto im šapnuo. Pogledali su me, ispili vino koje im je bilo u čašama te mi prišli, viši muškarac me primio za nadlakticu i povukao prema wc-u, a drugi je pošao za nama. Ovaj koji me držao me čvrsto pritisnuo na zid wc-a i počeo ljubiti. Pokušavala sam se izmaknuti, ali bio je prejak za mene. Smrdio je po vinu i znoju. Rukom me snažno primio između nogu da sam vrisnula. Pridružio mu se i ovaj drugi koji mi je raskopčao bluzu i počeo mi lizati bradavice.
Odgurali su me do umivaonika nagnuvši me prema naprijed. Ovaj koji mi je bio iza leđa mi je podigao minicu razmaknuo noge i svom snagom ga zabio u mene. Drugi je izvadio svoj kurac i stavio ga ispred mog lica. Primio me za kosu i stavio mi ga u usta. Ovaj me snažno jebao, držao me za bokove i nabijao na sebe.
Osjetila sam da je još pojačao ritam a uskoro ga je izvadio i istresao spermu po mojoj guzi.
Drugi kojem sam pušila me okrenuo i posjeo na umivaonik. Raširio mi je noge i ušao u mene. Nije mu dugo trebalo, uskoro ga je izvadio i svršio mi po pičkici.
Izašli su bez riječi, ostala sam sva zajapurena i zadihana. Kada sam se malo pribrala, oprala sam sa sebe njihovu spermu i vratila se u konobu. Sjela sam za stol,a gazda konobe mi je natočio čašu vino i rekao da ide dolje po njih.
Ona dvojica su i dalje stajali za šankom, povremeno bi me pogledali i nasmiješili mi se.
Dok sam čekala da se moj suprug i Z. vrate iz podruma razmišljala sam o tome svemu što mi se događa.
Da mi je netko prije 10-tak dana rekao u što ću se sve upustiti i što ću sve isprobati rekla bi mu da nije normalan, a sada sam bila spremna pojebati se sa najobičnijim radnicima i ribarima. I što je bilo najluđe uživala sam u tome. Do sada sam bila vjerna ženica svom suprugu i s njim seks upražnjavala jednom tjedno i to najčešće vikendom. Ok, povremeno sam znala izaći van bez njega, sa frendicama, ali ako bi netko pokušao nešto sve je ostajalo na eventualnom plesu ili poljupcu. A i to se događalo samo kada bi mi «kočnice» totalno popustile.
Z. me uvjerio u to da je život samo jedan i da je uživanje u seksu nešto sasvim suprotno od ljubavi. Uvjerio me u to da sam privlačna i erotična žena i da ne postoji muškarac koji me nebi poželio pojebati. Z. mi je pomogao da srušim zidove koji su me do sada sputavali. Pomogao mi je da postanem potpuno slobodna, da uživam u svakom trenutku života, da na sve oko sebe gledam drugačijim očima nego što je to bilo do sada.
Sada sam primjećivala stvari koje prije uopće nisam percipirala i kojima nisam davala nikakav značaj. Npr. dok sam sa suprugom šetala prema restoranu, a ispod prozirne bluzice i minice nisam imala ništa, nije bilo muškarca koji se nije zagledao u moje cice, ili dok nam je konobar u restoranu drhtavom rukom točio vino, a gotovo ništa nije priječilo pogled na moje poprsje….
Moje razmišljanje prekinuo je dolazak mog supruga i Z.-a. Bili su vrlo veseli, a na suprugu sam primjetila da ga je vino već dobrano omamilo.
Sjeo je do mene, a Z. nasuprot. Gazda konobe donio nam je slane srdele, kruh i sir, te nam se i on pridružio.

Dugo smo pričali, uživali u vinu i srdelama, vrijeme je proletjelo. Moj suprug je već bio totalno pijan, tako da smo odlučili krenuti. Nekako smo ga uspjeli ugurati na stražnje sjedalo Z.-ovog auta, a ja sam sjela na suvozačevo mjesto. Dok je Z. vozio moj suprug je zaspao na stražnjem sjedalu, primila sam Z.-ovu ruku i stavila je između svojih nogu. Pogledao me i rekao mi «Mačko, ovo što si večeras učinila mi je dokazalo da si prava i za to ću te nagraditi».
Kada smo stigli do naše kuće nekako smo mog supruga odnijeli do kreveta.
Vratila sam se u boravak i primjetila Z.-a na terasi. Vani je već svitalo. Pušio je i gledao u daljinu. Prišla sam mu i zagrlila ga. Okrenuo se prema meni. «Sutra ćemo učiniti još nešto, a sada se Sanjo skini». Na brzinu sam sa sebe skinula bluzicu i minicu i ostala gola pred njim. Gledao me naslonjen na ogradu i pušio. «Prekrasna si, tvoje tijelo je rođeno za seks. Usrećit ćeš ti još mnoge muškarce». Ugasio je cigaretu i privukao me.
«Reci mi iskreno, kako ti je bilo sa onim pijancima iz konobe?»-upitao me.
Rekla sam mu da sam u početku osjećala gađenje, ali da me to što me oni diraju i ljube strašno uzbudilo. «Odlično»-rekao je Z.
«Da li ti je dosta za noćas ili želiš da te sada ja izjebem?»-pitao me.
«Uzmi me molim te»- rekla sam.
Poljubio me, podigao u naručje i odnio na ležaj.
Skinuo se i stavio mi kurac pred lice. Nježno sam ga uzela u usta i poćela lizati glavić. Jezikom sam se polako spustila do njegovih jaja. Lizala sam ih, a onda uzela u usta prvo jedno a onda drugo. Rukom sam držala njegov kurac i mazila se njime po licu. On je za to vrijeme jednim prstom istraživao moju pičkicu, a drugim guzu.
Stavila sam njegov kurac u usta, morala sam jako zinuti kako bi ga mogla primiti. Z.-ov kurac je bio prekrasan. Vrlo velik i jako debeli. Tako veliki glavić kao njegov još nikada nisam vidjela.
Izvadio ga je iz mojih usta i rekao mi da ustanem. On je legao, a ja sam ga opkoraćila i polako ga stavila u sebe. Nježno sam se zibala osjećajući ga duboko u sebi. Rukama me držao za cice, nježno ih stežući. Osjećala sam da sam na vrhuncu, svršila sam glasno stenjući.
Klonula sam na njega, «Nismo još gotovi mačkice»-rekao je, primio me i polegao me na leđa ne vadeći ga iz mene.
«Sanjice, hoćeš li i dalje raditi sve što ti kažem»-pitao me gledajući me ravno u oči. «Hoću, što god kažeš»-prošaptala sam.
«A sada ću te kućko razvaliti»-rekao je i počeo me snažno jebati, kao da me siluje, vrištala sam zabadajući nokte u njegova leđa, a on je postajao sve grublji i grublji.
Svaki puta kada bi glasnije zastenjala udrario me dlanom po licu uz riječi «Tiše kućko, probudit ćeš ga». Ja sam skroz bila zaboravila da u susjednoj sobi spava moj suprug.
Sve se brže i snažnije zabijao u mene, a mojim tijelom neprestano su strujali orgazmi u valovima.
Izvadio ga je iz mene i primakao ga mojem licu. «Otvori usta»-grubo mi je rekao. Zinula sam koliko sam god mogla, a on mi je usta napunio spermom. «Gutaj»- rekao je. Progutala sam sve što je bilo u mojim ustima. «Tako kućko, a sad još njega lijepo očisti jezikom»-grubo je rekao. Oblizala sam mu kurac pokupivši s njega preostale kapi sperme.
Zapalio je cigaretu i izašao na terasu. Ustala sam i došla do njega. «Stvarno si jebeno dobra»-rekao mi je. «Ja ću sada otići, ti se odmori, a u 11.00 te čekam u kafiću na Trgu, dođi sama»-rekao mi je i otišao.
Otuširala sam se i legla u krevet pokraj supruga koji je čvrsto spavao.