Ove zime smo otisli na odmor, moja zena ja i nas novi prijatelj sa devojkom. Njegova devojka naravno nije znala za odnos izmedju moje zene i njega sve je bilo ok, zezanje pice muzika, bas smo se uklopili, jedno vece je njegova devojka rekla da bi trebala sutra da sidje do grada da posalje neki fax, dogovor je bio da idu njih dvoje, medjutim ujutru kada smo ustali on je popio par rakijica i zamolio mene da mu odvezem Maju do grada, znao sam zbog cega je to ali sam naravno cutao. Maja i ja smo posli u grad a oni su ostali kao da spreme rucak, sa majom sam imao bas drugarski odnos do ovog trenutka u gradu smo zavrsili bas brzo ali sam ja hteo da im dam vremena i naterao maju da popijemo neko pice u obliznjem kaficu, maja je pila jeger, popila je par komada i rekla da je vec hvata, ja sam se nasalio na to nesto kao ma i ja bih te rado uhvatio, nasmejali smo se oboje.. pricali smo lepo sve je teklo ok mada sam ja predpostavljao da mi on vec jebe zenu uveliko i od same pomisli na to poceo je da mi se dize, sve cesce sam spustao ruku na majinu nogu kao ono u razgovoru jednom sam zadrzao malo duze ali je maja sklonila.. krenuli smo kuci u planinu sve je teklo drugarski.. kada smo stigli moja zena i on su pili kafu, sve je bilo spremno i rucak i sve, nas su zezali kako smo se mnogo zadrzali i kao ko zna sta smo radili, na tu njihovu opasku, ja sam pogledao u zenu i rekao sam a vama je sve bilo lose, cim sam video njen pogled znao sam da je bilo necega… rucali smo, salili se i posle rucka otisli u sobama na odmor, jos s vrata sam trazio da mi kaze sta se desilo, kurac mi je vec bio dignut, ona je prisla pored mene legla, i pocela: Cim ste vas dvoje izasli iz kuce jos dok sam zatvarala vrata za vama on mi je prisao s ledja i uhvatio me oko struka, vec sam bila vlazna, s obzirom da sam bila samo u kucnom ogrtacu odma mi je zavukao ruke i poceo da me dira po grudima, bila sam sva vlazna uhh,meni je kurac vec bio dignut do pucanja, lagano mi ga je natezala i nastavljala pricu, ja sam se okrenula prema njemu i poceli smo strasno da se ljubimo, nisam znala gde sam od uzbudjenja, on me je lagano podigao i preneo u sobu ogrtac mi je pao i on se ubrzano skidao, cim je njegov kurac izleteo na slobodu ja sam klekla i pocela da ga uvlacim u usta, bas mu je bio tvrd, uvlacila sam mu ga, dirala ga za muda, mislim da nije proslo ni 5 minuta on je poceo da prica ne mogu vise jao kako si dobra, svrsicu, ja nisam pomerala usta samo sam nastavila da mu pusim kurac jos brze i on je poceo da mi puni usta, tada me je poljubila i u ustima se osecao ukus sperme, rekla je jel da mili da mu je slatka sperma, kako je volim uh, nisam mogao vise, poceo sam da je jebem ludacki, ona jenastavljala svoju pricu: nakon sto mi je napunio usta legli smo na krevet a on se polako spustio jezik na moju ribicu koja ga je zeljno iscekivala, lizao mi je dugo, suzdrzavala sam se da ne svrsim polako se penjao na gore i osetila sam da mu se kurac opet digao, ulazio je u mene laganim tempom, a ja sam uzivala, krenuo je da mi ga zabija jace, ja sam stenjala i pricala tooo toooo jebi me, jebi tvoju kurvicu, obecaj da ces da me jebes uvek i kada se ozenis uvek molim te, okrenuo me je na stomak i poceo divlje da me jebe s guza, svrsila sam za minut i odma se okrenula klekla i pocela da mu pusim kurac koj je vec pulsirao, ubrzo ga je izvadio i poceo da drka ispred mog lica, poceo je da svrsava i celo lice mi je bilo umiveno spermom, ni ja nisam mogao vise da izdrzim a ni ona, pocela je da stenje mislim da su je i oni u drugoj sobi culi kada je glasno rekla svrsavammm od pomisli na njega u tom trenu sam i ja poceo da joj punim ribicu…. Prica je sto posto istinita

Autor: saleJ

Moja zena sa mojim drugom