Setala bih po obliznjim planinama na koje bih otisla prigradskim autobusom. Ponela bih mali rancic sa sendvicima neki i sok ali nisam zalazia daleko tu blizu ski zica ili skakaonice šetala bih udisala svez zrak i uzivala u tisini samo su se cule ptice.Bio je to raj u letnje doba onako obucena samo u texas shorc i neku majicu carapice kratke i patike godila mi je sumska ladovina. Tako setajuci naisla sam na jednu grupicu planinara koji su stali pozdravili me i malo popricali samnom. Predlozili su mi da ako zelim da se uclanim u njihovo Planinarsko drustvo da navratim u prostorije i odmah se uclanim. Pricali su da poznaju svaki kutak planina i da mnogo vole da pesace i da borave po planinarskim domovima i usputnim brvnarama za odmor ako ih zatekne noc ili neko nevreme. Pricali su mi da su njihove staze kuda idu sve obelezene i da se nikad niko od njih nie izgubio ili zalutao jer uvek idu u nekim manjim grupicama i u svakoj bude po neki stariji iskusni planinar.
Nije proslo dugo navratila sam u prostorije Planinarskog drustva lepo su me primili ali bila sam veoma mlada lepa zgodna i postala sam clan Planinarskog drustva. Dobila sam nekih brosura neke karte planina da malo kuci procitam da se upoznam a i neki plan kad gde idu na koje mesto i tako.
Krenula sam prvi puta sa planinarima ispod podnozja planne cilj nam je bio nekim kraticama doci do jednog Planinarskog doma i tu prenociti i sutra dan nazad. Bas sam se natovarila kupila sam neki osrednji ranac sa metalnom konstrukcijom i potrpala nekih mojih zenskih potrebstina deblju jaknu i ispod ranca mi je bila smotana i privezana vreca za spavanje. Bilo je jako vruce na sebi sam imala samo gacice texas shorc majicu kratkih rukava carape i adidaske lagane. Bilo je jos devojaka ali smo se podelili u grupe po troje i krenuli svi svojim kraticama i da se svi sastanemo na cilju. Uh ja sa ispocetka isla dobro ali jadna malena nisam imala mnogo kondicije a i ranac mi je postajao sve tezi da sam jedva hodala. Primetio je to matori Nenad i rece “daj dete da ti ja ponesem taj ranac vidim da jedva hodas nisi navikla tek ti je prvi put da ides sa nama“. Uzeo je moj ranac i poneo uhh kako sam lakse hodala mogla sam i potrcati. Pickica mi se vec preznojila i gacice su mi bile vlazne od znoja koliko sam samo koracala mmmmmm. Nekoliko puta smo stali i odmorili nesto popili i pojeli obojica su me nudili da jedem cak mi i rakiju nudili ali nisam pila samo vodu i sok. Mnogo su me zagledali moje gole noge i sisice koje su strsale ispod majice malene ali lepo su se videle. Zasla sam malo dalje od njih i piskila i malo osvezila picku vodom i posusila maramicama. Nastavili smo i oni su se menjali i nosili moj ranac a ja sam mogla lepo da idem izmedju njih a mladji (Alen) je isao iza mene i mislim nije skidao oci sa moje guze i mojih nogu. Ja bi se nekad namerno pocesala po guzi samo da vidi. Volela sam da me dobro primete a i da im skrenem paznju na sebe. Skoro predvece smo stigli do odredista neki su vec stigli i cekali ostale grupe da pristignu. Uh kako sam sela lepo na klupu od balvana mmmm i ispruzila noge jadna ipak je ovo za mene bio veliki napor ceo dan pesacenja. Okupljali smo se perd Planinarskim domom i kad su svi pristigli usli smo u Dom i zaseli oko stolova oko kojih su bile klupe sa prekrivacima da bude mekse sedeti. Oko stola selo nas je tri grupe i jos jedna devojka bila je starija izvadili smo hranu a i nesto su narucili hrane i pica, pocela je muzika i lepo druzenje. Bilo je bas lepo a mene su zezali da drugi puta nadjem i nosaca da me ponese da nehodam haaaahaaa. Ja im kazem sta mogu ja sam malena nejaka pa kavaljeri treba da mi malo pomognu. Na to rekose ako treba mi cemo te i nositi samo da imamo lepu mladu devojku u gupi. Neke devojka su sedele vec po krilima momaka, neke se ljubile vacarile ali sam primetila da su dve sedele po krilima vise muskaraca koji su ih pipali koliko sam primetila. Jela sam nekog mesa i popila koji gutljaj rakije sto me vec dotuklo umornu od celodnevnog pesacenja da bih zaspala za stolom sedeci.
Pitala sam Nenada gde bih mogla spavati jer sam jako pospana i umorna. Poneo mi je ranac i poveo me stepenicama na sprat i uveo u jednu sobu u kojoj su samo bili kreveti prekriveni cebadima i rekao proberi gde hoces ali spavaj u svojoj vreci za spavanje jer ovo nije bas nesto cisto. Pozelio mi je laku noc i izasao. Razmotala sam vrecu skinula adidaske, shorc i uzela ciste gacice promenila zavukla se u vrecu samo u gacicama i potkoculji i zaspala ko klada.Ujutro kad sam se probudila razgledala sam po sobi na suprotnom krevetu videla sam Alena i jednu stariju devojku da skupa spavaju zagrljeni mmm odmah sam se napalila ali bila sam u gacicama i potkosulji i hela sam se tiho izvuci i obuci da ih ne probudim. Samo sto sam se izvukla iz vrece i stala pord kreveta trazeci sorc i majicu Alen progleda i rece polako se oblaci da te bolje vidim a ja se kao postideh i brzo navkoh sorc i majicu carape i patike. Zgrabila neseser, rucnik i izletela vani jer u domu nije bilo kupatila bilo je vani korito u koje je stalno tekla voda sa nekog izvora. Tu sam se umila oprala zube malo doterala i vratila se u sobu ostavila stvari uzela novcanik, cigarete i sletila u restoran. Tu su se vec okupili neki clanovi pili kafu neki doruckovali. Sedoh pored Nenada upitah ga dal ce piti kafu da ga castim sto mi nosio ranac i pristade da mi udovolji. Pili smo kafu i razgovarali sta cemo dalje a on rece cim doruckujemo i svi se okupimo idemo nazad samo sad se vracamo drugom rutom.
Napokon smo se svi spremili i krenuli sa svojim grupama nazad. Bilo mi je lakse hodati nego juce bila sam odmorna i cak mi ni ranac nije bio tezak toliko bilo mi je podnosljivo jer je bio i laksi nije bilo ostalo mnogo hrane i vode i soka. Putem su pricali viceve cak i bezobrazne a ja se cerekala. Posle jedno dva sata hoda pocela je kisa
Prvo malo pa sve jace da pada Nenad rece “ajde pozuri ima ovdje blizini jedna kucica za odmor da se sklonimo od kise izgleda da ce biti bas jaka a neverujem da ce brzo prestati“, Pozurila sam trkom a iza mene Alen da im ne bi zaostala slucajno. Stigosmo do jedne brvnare i brzo udjosmo u nju barem u joj nije padalo. Unutra je bio kamin sazidan od kamena, krevet od dasaka, jedan sto od balvana sa jednom klupom na koju sedoh. Bio je samo jedan prozor od drveta koji se mogao samo otvoriti da bi svetlosti doprlo unutra. Vrata su ostavili otvorena da se vidi unutra. A meni je postalo hladno sva sam se najezila po nogama i rukama izvadila mont jaknu i odmah je obukla a noge su mi i dalje bile najezene. Zapalila sam cigaretu a kisa je tako udarila bio je prolom oblaka. Nenad je govorio ovo nece prestati zadugo i oko kamina je bilo pokoje suho drvo ubacio u kamin.i pozvao Alena da izlete da ispod jela i omora pokupe koju suhu granu. Vratise se vukuci povece trule grane i bacise pored kamina i ponovo odose po jos. Navukli su podosta grana i prvo potpalili suvo i poceli lomiti i bacati sto su dovukli. Lomili su i nogama i rukama jer nisu imali nista sem noza lovackog.privukla sam se kaminu sela na jedan panj veliki koji je sluzio kao stolica i grejala noge.Nevreme je bilo jos gore sevale su munje grmelo je mnogo a pljusak nije prestajao. Vec se skoro pocelo smrkavati ja sam vec jednom bila jela i rekoh da cu sad jesti dok se vidi a i oni izvadise hranu i ponudise mi malo sam se ogrebala od njih. Najela se ugrijala se vec mi je bilo prijatnije. Mrak je vec pao i vrata su zatvorili da ne bi neka zivotinja usla. Oni su imali baterijske lampe ali kamin je davao dovoljno svetlosti da se vidimo.Kad sam se zgrejala rekla sam ja cu leci na jedan krevet da pokusam zaspati a oni su pili malo preostale Nenadove rakije i mezili neku konzervu.
Uvukla sam se u vrecu obucena i slusala njihove zajebancije ali nisam mogla zaspati od grmljavine. Zao mi sto nisam ponela wokmen sa radiom bar da imam da slusam muziku. Bojala sam se grmljavine i zamolila Nenada da legne do mene da se bojim sama. On ponese vrecu i leze do mene.Alen je ostao sedeci i lozeci vatru. Uvalila sam guzu Nenadu, malena sva sam mu se uvukla ledjima i guzom vreca mi je bila raskopcana uzela sam njegovu ruku i prebacila preko mene i pritisla na moj stomak. Jaka zilava topla ruka grejala je moj mali stomak. Uzela sam mu ruku i spustila je do ruba gacica. Nenad je bio miran a ja sam mu rekla “mazi me tuda hladno mi je“. Milovao je moj malecki stomacic skoro ceo je prekrila ta gruba velikla rucerda. Jedno vreme me mazio onda je zavukao prste u moje gacice i dirao njima sami rub mojih dlakica. Poceo je sve nize da spusta prste mazeci moju sumicu. Izmedju guze sam osetila da mu se dize i postaje sve tvrdji pritiscuci me tacno izmedju polutki guze, cak je poceo da me trlja tuda tvrdim kurcom koji mu je jos bio u pantolonama.
Prste je sve vise uvlacio i trljao njima moju gustu svilenu sumicu dok nije uvukao prste dublje i njima poceo da provlaci duz moga raspicja zeleci da uvlazim sto vise iako sam vec bila vlazna da su mu prsti sami klizili. U jednom momentu mi je nabio srednji prst naglo u picku da sam zastenjala uhh imao je prst kao neki manji kurcic bas velike i debele. Vrteo je jakim tvrdim prstom po mojoj unutrasnjosti a ja sam podizala koleno da mu dam sto vise prostora za njegovu rucerdu veliku da mi sto vise utera prst. Rovio je vrteo vadio prst i mazio njime moje male usnice i klitoris dok sam sva treperela, uzdisala da me je i Alen mogao cuti. Nenad mi je lagano svlacio sorc koji je klizio niz moje noge a ja sam ga samo zgurala sa nogu na dno vrece. Samo su ga moje gacice sad smetale i svukao mi ih je do kolena a ja sam samo izvukla jednu nogu i svukla preko tako da su ostale na jednoj nozi spustane ispod kolena. Cim su gacice sletele ponovo su jaki veliki prsti poceli da mi maze pickicu a onda mi je uterao dva prsta uhh to je vec izvuklo jauk iz mene, rovio je njima jako me poceo jebati prstima, samo stenjala, vrckala veoma malo mi trebalo da svrsim. Naglo mi je gurnuo prste i onda stisnuo dlanom preko moje stidne kosti koja mi je bas bila isturena a iznutra stisnuo prstima sto je jace mogao mmmm tako me stisnuo a tako me napalilo da sam se od tog stiska sva zgrcila, stisnula mu pickom njegove prste, tresla se,glasno izgovarala ajjjj , ahhhh, jujjjj i svrsila zestoko da sam mu zalila svojim sokovima ceo dlan i ostatak prstiju koji su bili van mene.
Njegov kurac je bio jako tvrd dok me njime trljao izmedju guze. Raskopcao je pantolone i spustio ih sa gacama do kolena. Uzeo je moju ruku i pravo mi je spustio na njegov tvrdi kurac. Osecala sam kako je topao i tvrd. Prelazila sam rukom po tom kurcu da ispitam koliki je mmm bio je debeo a i podugacak nisam ga mogla obuhvatiti mojom rukicom a osecala sam njegove zile po kurcu bio je zilav svaku sam mogla osetiti. Navlacila sam mu kozicu preko glavice i vracala je stenjao je, uzdisao, Jako mu je prijalo dok sam ispitivala njegov kurac. Zavukao je ruku pod moju majicu i uvatio moje male sise. Stiskao je i mazio moje male sise i uvrtao bradavice na njima mmm. Svukao mi je majicu da mu lase da mi mazi sise. Osetila sam pod rukom da mu je vrh kurca bio mokar i ljepljiv nakom cega ga je uzeo i stavio izmedju mojih nogu uz samu pickicu i trljao me njime duz mog otvora provlacio ga polako kvaseci ga mojim sokovima. Bila sam ko igracka u njegovim rukama.. Poceo je da mi glavicom kurca prelazi preko usnica trljao ih je i kvasio svoju glavicu da lakse prodre u moju malu usku pickicu . Uzeo ga je u ruku i polako mi uterao malo i vadio uhh stenjala sam i sva treperila iscekujuci tu kurcinu da me nabije samo da ne boli. Lezala sam na desnom kuku provukao je ruku ispod mene uvatio me za kuk i onda gurnuo kurac u mene ali opet malo. Kad me i drugom rukom uvatio za levi kuk nabio mi ga je celog do jaja da sam zavriskala i jaukala zabijao se jako u mene klizio je bila sam jako vlazna. Jauknula bi svaki put kad bi mi ga nabio do kraja iznenada. Kao da se izivljavao. Pustio bi me i polako klizio zatim bi mi naglo poceo nabijati kurcinu da sam opet jaukala. Uterao mi ga je celoga stao mirovao i drzao me tako nategnutu. Moja se pickica stiskala oko njegove zilave kurcine i sva treperila da sam svakog casa mogla svrsiti, bilo je potrebno samo nekoliko njegovih pokret kurcom i ja sam gotova. Osecala sam kao da mi je u stomaku taj kurac koji me ispunio i rasirio samo sto mi se cela picka nije raspukla. Opustila sam se malo jer je mirovao u meni. Onda ga je iznenada izvadio, nabio nekoliko puta tako jako da sam ciknula i svrsila stiskajuci pickicom tu kurcinu, grcila se tresla kukala a on me tako jako nastavio nabijati da sam se sva izgubila. Ubadao me tako jako i zestoko nisam se mogla izmaci nikako drzao me za kukove i ne stedeci razbijao moju pickicu. Ubrzao je veoma jako i zestoko i onda sam osetila da mu se trza i pulsira, svrsice, jeknuo je aaaaaaaaaahhhh izvadio ga je, prskao mi sumicu i stomak mlazevima tople sperme dok mi se pickica stiskala i opustala bez kurca da sam ponovo svrsila. Stisnula sam mu kurac izmedju mojih nogu onako sav slipav od sperme i mojih sokova. Nisam ga prestala stiskati zadugo dok sam mu prstima trljala glavicu koja je virila izmedju mojih nogu na prednju stranu prolazila i izbacivao poslednje ostatke sperme iz kurca mmmm
Utisali smo se disali smo smireno okrenula sam se na ledja i jednom rukom ga drzala za kurac i mazila a drugom mu trljala dlakava prsa mmm volela sam maziti po prsima moje jebace pogotovo koji su imali lepu tapiseriju mmmm. Dohvatila sam cigarete i ponudila ga uzeo je i zapalismo. Govorila sam mu da nisam znala da matori tako dobro mogu da pojebu a ustvari samo sam ga palila da bi me drugi puta jos zesce pojebao jer sam htela da tu noc budem zestoko izjebana.
Mazila sam Nenadov kurac otpuhivala dimove a mlitavi kurac je vec debljao u mojoj rukici rastao, postajao tvrdji a meni je pickica naglo pocela vlaziti.
Legla sam na ledja rasirenih kolena bio je skoro mrak samo su se videli plamici vatre u kaminu. Alen je kunjao na klupi naslonjen na sto a Nenad se ubacio izmedju mojih rasirenih, poluskupljenih kolena legao je na mene uhh rekoh mu “tezak si ne navaljuj se na mene“. Pridigao se oslonio na laktove samo da nije na meni gornjim delom tela. Njegov kurac je vec dirao moje vlazne usnice dok lagano nije kliznuo kroz njih u moju rupicu. Sad je bio nezan lagano je ulazio cak ni ceo nije usao poceo je laganim tempom da se zabija u mene. Uzivala sam u laganom ubadanju lepo je klizio nisam kukala godilo mi je da bude dugo u meni da sam ispunjena tom kurcinom. Bas kad sam mislila da ce dugo potrajati podvukao je ruke pod moju guzu uvatio me snazno za nju i privio se na mene i tako me snazno jako poceo nabijati. Navalio se na mene bio je tezak jedva sam disala a pocela sam da jaucem od tako zestokih uboda vrtela sam guzom a om me jos jace schepao rukama za guzu i sto jace se zabijao u mene tresla sam se cela. U jednom trenu obuhvatila sam ga nogama oko struka uhh al mi ga je tada poceo zestoko zabijati. Jaukala sam stiskala ga nogama i svrsila kukajuci stisnuvsi ga nogama i navlaceci rukama za guzu na sebe. Jos vise je ubrzao sto mogao jace, jecala sam i opet njegov urlik, pulsiranje, trzanje kurca u meni jedva sam ga popustila da ga izvadi i istrese mlazeve ponovo po meni prskao mi je stomak cak je i po sisama dobacivao spermu dok je svrsavao. Pridigao se i trljao kurcom spermu po mom stomacicu sva sam bila od sperme ceo stomak a ja sam rastrljala po sisama sto je poprskao svrsavajuci. mmmm Strovalio se zadihan pored mene ja sam se pokrila polovicom vrece i drzala se rukom za izjebanu pickicu koja mi je cela utrnula. Bila sam zadovoljna matorim.
Nenad je ustao podigao gace i navukao pantolone i rece da ide pisati vani. Uzela sam svoju majicu i izbrisala njome picku stomak sise i bacila u dzep ranca. Samo sto sam se pokrila do mene je legao Alen i poceo da mi mazi sise i miluje stomak i butine dok me nije uvatio za dlakavu picku i rekao “sad je moj red da te jebem“. Kao da su se dogovorili da se Nenad zadrzi vani da ostavi vremena da me Alen pojebe. Kao da su se dogovorili. Prsti su mu rovili moju malu pickicu koja je pocela obilno da vlazi sreca nije bilo u meni sperme jer je Nenad vani svrsavao po meni ipak je mislio i cuvao da ne ostanem trudna zna matori kako da jebe devojke.
Alenovi prsti su me jos vise uzbudjivali roveci mi pickicu. Onda je svukao farmerice i gace i uvalio se izmedju mojih bedara. Trljao je kurcom duz moje pckice i razgrtao moju sumicu i govorio mi da obrijem ovu gustu sumicu na sto mu rekoh “nikad je necu brijati volim da mi je takva“. Uzeo je rukom kurac prislonio na moje usnice i prodro naglo u mene da sam jauknula ali kurac sam osetila i nije bio kao kod matorog bio mu je manji i tanji i lako je klizio u mene samo je bio jako tvrd. Mazila sam ga po prsima nije imao dlake po njima ni po guzi jer sam ga skoro celoga presla rukama ali mrak mi nije dozvoljavao da vidim njegovo telo i njegov kurac samo sam ga osetila kako se zabija u mene i ubrzava tempo da sam pocela vrteti guzom i stenjati. On se oslonio na shake iznad mene i zabijao mi kurac sto je jace mogao nije ni blizu bio Nenadovom jebanju. Rekla sam mu stani tezak si lezi ja cu da ti sednem na kurac. Sisao je sa mene i legao na ledja a ja sam ga opkoracila kolenima i sela mu na kurac ali ga nisam imala u sebi. Klizila sam rastvorenom pickicom duz njegovog kurca i vlazila ga mnogo. Mazio mi je sise dok sam sedela trljala mu pickom kurac nisam se htela ljubiti samo mi je dojio i gutao sisice i stiskao imao je ruke kao zensko neke nezne sa dugim tankim prstima jer sam vec po danu primetila. Kad sam mu ga navlazila uzela sam ispravila mu kurac i prislonila a usnice i naglo se nabila do kraja nasela na njega uhh samo sam zastenjala. Primila sam sam ga celoga bez problema i nije mu bio velik ali sam se pocela nabijati i lomiti mu ga pickicom napred natrag samo je siktao kroz zube od zadovoljstava. Uhvatio me je za guzu i gurao nadole prema nogama a moja mu pickica lomila kurac. Skakala sam po njegovom kurcu on se podizao ne bi li mi jos vise uterao a moja se pickica pocela stiskati oko njegovog kurca. Ja sam vodila igru i ubrzavala uhh sve brze a on je jechao i uterao bi jos da je imao sta uterati bio je ceo u meni stisnut dok sam se uvijala cela na kurcu vrtela i sve brze se nabijala. Godilo mi je mmm jako sam ubrzavala dok se on podizao da mi jos zabije i stiskao moje male sisice stenjala sam i samo mi je puklo zatamnelo pred ocima svrsavala sam na njemu, stisnula se zgrcila uhh bio je stisnut u meni i osetila sam da ce svrsiti cim se poceo trzati izbacila sam ga iz sebe i sela na njega dok je prskao po svom stomaku i stiskao mi sise zavijao je ko bijesan pas a ja sam bila skoro sva oznojena. Okrenuh se a pored nas je sedeo Nenad i gledao nas i rece “mala al si ga izjebala svaka ti cast kud nisi mene tako“ . Bilo mi je neugodno da me gleda dok sedim na Alenu sisla sam sa njega i sela skupljena sva prekrila se vrecom i zapalila cigaretu. Iz ranca sam dovatila moju majicu kojom sam se brisala i dala da obrise spermu sto svrsio po sebi jer sam je osetila i na svojoj ruci i guzi i bedrima. Obrisao se a matori ja nalozio vatru i bas nas je obasjala bilo je svetlije i matori je seo uz vatru i dzarao je nekim stapom. Alen je bio mladji momak i lezao je i opustio se posle sexa nije se obukao a ja sam mu uzela kurac u ruku i meljala ga spustenog. Mazila sam ga i pocela drkati odmah mu se digao, zacas je bio tvrd i u punoj velicini sagela sam se nad njega i polako ga lickala jezikom i uvlacila glavicu u usta. Bio je obrezan za razliku od matorog koji je imao povecu kozicu na kurcu. Uvlacila sam ga u usta kroz stisnute usne i drzala rukom u donjem delu a drugom rukom sam mu gnjavila osrednja muda i stiskala ih lagano i vukla na dole a on je samo jecao aaaaaaahhh uuuuuuuu ooooooooohh a ja sam nastavljala da ga drkam i nabijam na njega svoja stisnuta usta. Jebala sam ga ustima postao mu je jako tvrd balila sam ga svojom pljuvackom i gutala celoga u grlu sam ga osetila. Navlacila sam mu rukom kozu jako na dole da je jaukao a onda sam je jako navukla i zadrzala i tad mi je ispalio mlaz tople sperme u usta. Cekala sam da sve isprazni u moja mala usta i progutala sam sve i pocela ga rukom navlaciti na gore i cedti sve iz njega i oblizivati iscedila sa ga do poslednje kapi a vec je poceo da gubi cvrstinu i velicinu spadao mu je i ja sam ga ispustila iz usta vec je postao mlitav. Ustala sam i u cosku brvnare se popiskila izvadila sam maramice i obrisala se koliko sam mogla. Obukla sam ciste gacice i nasla u rancu texas minjak i cistu majicu i obukla se. Sela sam zapalila cigaretu i obratila se obojici i zamolila ih da ovo ostane medju nama sto se dogodilo nocas. Rekose “mala nebrini niko nece znati“. Popila sam malo soka i svi smo legli na krevet ja sam bia u sredini a matori iza mene. Pokrili smo se jednom vrecom a dve su bile ispod nas da nam bude mekse jer su samo bile daske od borovine od koje napravljen krevet. Drzala sam Alena za kurac a Nenad je mene drzao za pickicu preko gacica i tako smo svi zadovoljni zaspali.
Ujutro sam se probudila pored Alena a matori je vec bio ustao i stajao na vratima kroz koja je dopiralo sunce. Ustali smo, spremila sam stvari u ranac u vreci su mi ostale prljave gacice i sorc sve sam smotala sa vrecom i uvezala je kaisevima ispod ranca. Matori je krenuo prvi a ja izmedju njih nismo mnogo razgovarali samo je rekao da cemo brzo stici nazad. Adidaske su mi bile blatnjave a zaostajala sam putem morala sam piskiti bolela me malo pickica. Onda je matori uzeo moj ranac i poneo govoreci “za onakvu jebacinu nosio bi i tebe i ranac na vrh Bjelasnice“. Alen me zajebavao i govorio “ajde mi popusi ko sinoc nosicu te celim putem krkace“ a ja sam se stidno smesila. Bilo mi drago sto su mi nosili ranac ja sam bila bas umorna izjebana i jedva cekala da budem kod svoje kuce.Napokon smo stigli kroz 5-6 sati hoda do odredista odakle smo bili i posli pre dva dana. Bilo je vise planinara i prepricavali gde su se sklonili od nevremena ja sam sedela na klupi i pusila. Posle smo se svi razisli svojim kucama. Cim sam stigla kuci odmah sam uletela u kadu da saperem spermu sa sebe i da detaljno operem pickicu. Kiselila sam se u kadi i prisecala se kako su me jebali samo mi bilo zao sto bio mrak pa nisam mogla da im vidim tela i kurceve. Vise puta sam bila sa Nenadom u grupi i skoro uvek sam se pojebala sa njim a posle sam menjala grupe i isprobala mnoge druge alatke mladje starije koje su mi priustile lepo zadovoljstvo. Samo sto sam od tada pocela piti tablete pa sam uvek dala da svrsavaju u mene. Kad sam isprobala sve clanove koje sam zelela i grupe zasitila sam se i nisam vise htela ici bilo mi je mrsko nosati ranac a a mnogi su me hteli jebati koje ja nisam zelela pa mi se nije islo sa njima. Vec sam izgustirala planinarske kurceve koje sam zelela, trebali su mi novi svezi kurcevi jer nijedan nije isti i ne jebe isto mmm
Nema nastavaka pisala sam samo jedan dozivljaj to je dovoljno o mom planinarenju ….