Cao svima, za pocetak da se predstavim. Zovem se Ivan i imam 24 godine. Resio sam da pokusam da sa vama podelim neke svoje “mracne” tajne! S’obzirom da prvi put pisem ovako nesto ne zamerite ako ne bude socno napakovano
Sve je pocelo da ni sada posle par godina ne znam kako! Moja sestra Ivana starija je od mene dve godine, lepa, zgodna plavusica sa ne preterano velikim grudima ali za moj ukus savrsenim! Guza na mestu, zategnuta jer se vec dugo godina bavi odbojkom! Od klinackih dana poceo sam da hvatam sebe kako me Ivana privlaci seksualno, moji prva drkanja su bila na nju! Obozavao sam da je sacekam kad dodje sa treninga i prljav ves stavi u korpu, odmah sam ulazio u kupatilo i uzimao njene gacice, mirisao ih, trljao od moj kurac i naravno odmah drkao, i po par puta dnevno!
Ona nista nije primecivala cak ni u najcrnjim mislima nije mogla da nasluti moje prljave misli! Tokom nekog perioda i ja sam postao malo slobodniji i sa manje bojazni gledao je kroz kljucaonicu, uzimao njene gacice, koristio svaki momenat da je vidim golu ili u nekom sexi vesu.
Vreme je prolazilo a ja sam samo drkao i drkao, nista konkretno nisam smeo da uradim! Bio sam siguran u njeno odbijanje! Ali kako kod nas kazu ko ceka on doceka
Vec smo porasli malo i ona i ja, krenuli su izlasci, zurke itd. Roditelji su nam bili strogi ali su imali poverenja u nas sto smo mi naravno koristili. Imao sam cura, poceli su sexualni odnosi ali ni sa jednom nisam mogao na neke duze staze jer ni jedna mi nije pruzila to za cim sam ja zudeo a to nesto je moja Ivanica! Neke cure su davale sve od sebe, radile sve sto sam pozeleo, trpele najgora sexualna ponizenja ali ipak nista nije bilo dovoljno!
Tragao sam za onim pravim i na kraju i uspeo i to sasvim slucajno!
Vratio sam se iz grada nesto smoren i resio sam malo da bacim pogled na komp pa spavanjac! Posto je vec bilo kasno a matorci su spavali ja sam se usunjao u kucu i krenuo ka spratu polako na prstima. Dosao sam pred vrata moje sobe ali neko mumlanje mi je trglo. Polako sam prisao do Ivaninih vrata i jasno cuo njeno stenjanje, jecenje! Kroz vrata kljucaonice video sam moju sestricu kako sedi na stolici gola skroz a ruke drzi medju nogama! Cuo sam tu jos nekoga ali nisam nikoga video. Nije mi bila jasna situacija sve do momenta dok se Ivana nije malo pomerila. Video sam da na kompu ukljucen skajp i shvati da se zadovoljava za nekog, pred nekim. Otisao sam u svoju sobu, zamisljao moju Ivanicu i tako brzo idrkao, kao nikada do tad! Probudio sam se ujutru i smisljao plan kako da provalim sa kime je pricala! Naravno sifra na kompu je najveci problem ali ne i za nekoga ko zeli da otkrije sve o svojoj sestrici! Preturajuci po njenim stvarima i telefonu naravno nasao sam poruku koju je ona poslala kevi sa sifrom! Otkljucao sam komp, preturao, trazio nesto ali nista neobicno nisam mogao da nadjem! Onda mi je sinula ideja, ukljucio sam moj skajp, pozvao ortaka i snimio nas razgovor! Komp je sam snimak prebacio u mesto koje ce odkljucati sva moja vrata! Sve slike, snimci, sve na jednom mestu! Slike moje jebozovne prljave sestre. Mislio sam da cu videti slike nekog tipa ali na moje iznenadjenje sve fotke su bile od Ivanine drugarice Maje koja je otisla u Ameriku! Shvatio sam da moja sestrica voli i zene i muskarce! Snimio sam sve na hard i prebacio kod mene i smisljao kako da nastupim! Te veceri Ivana se vratila sa treninga, ja sam bio u svojoj sobi i cekao je da izadje iz kupatila! Kada je zavrsila pozvao sam je kod mene, dosla je sa osmehom ne znajuci sta je ceka! Resio sam da joj sve kazem pa sta bude! Po zavrsetku mog izlaganja ona je ostala bez reci, tako jedno par minuta a onda samar iz sve snage! ” Majmune jedan bolesni, ja sam ti sestra, kako mozes mene da gledas na taj nacin”. Rekao sam da vec par godina mastam o njoj i da je zelim. Rekla je da treba da se lecim! Ja sam rekao biraj ili ja ili cu reci roditeljima da si lezbo! Ostala je nepomicna, rekla je neces valjda! Mi zivimo u maloj sredini i to bi bilo pogubno za nasu porodicu da se sazna! Rekla je ” Sve samo ne njima”. Ok rekao sam, zelim te, zelim da te imam za sebe. svaki put kada pozelim da te jebem hocu da si dosla ovde! Pocela je da place, spustila se na krevet, ja sam video svoju sansu, polako sam joj prisao, poljubio je u obraz, mazio. Krenuo sam ka njenim ustima ali ona je okrenula glavu na drugu stranu i rekla ne ne mogu, ti si mi brat! Ja sam opet polako krenuo uz njen vrat,obraze, polako joj saputao i opet pripretio! Konacno dolazim do njenih usta, pocinjem da je ljubim a ona place, suze nam kvase usne sto me jos vise pali. Kurac mi je u fazi eksplozije! Krecem polako da se spustam niz njen vrat do grudi koje kao da su rasle samo za moju saku! Pocinjem da joj mesim sise preko majice i brusa, spustam ruku na stomak, mazim je. Zelim da joj bude lepo! Polako joj skidam majicu, brus i ispred mene se stvaraju dve sise koje sam godinama sanjao! Polako pocinjem da ih ljubim, da joj grickam bradavice a onda se spustam preko stomaka do njenog sorca! Ona se ledjima spusta na krevet i kao da samo zeli da se sve ovo zavrsi! Skidam joj sorc, ostaje u crnim cipkastim gacicama koje sam bezbroj puta pomirisao, koje su mi davale svez miris picke! Polako joj skidan gacice i raj, obrijana pica moje sestrice, svi moji snovi se ostvaruju! Polako joj sirim butine, ona je vec opustena i sama polako siri noge! Krecem prvo prsticem da joj gladim picic ona pocinje da stenje, ja instiktivno spustam glavu na njen klitoris i pocinjem da ga lizem, polako, lagano, idem nize ka ulazu u raj. Lizem je polako, pa sve brze pa onda opet lagano! Vidim da je gotova, picka joj je vlazna, svi sokici joj se slivaju niz guzu ali ja ne prestajem. Odjednom me hvata za kosu i nabija mi svom snagom glavu u picku, ne mogu da disem ali ne mrdam! Moj jezik i dalje parla vec sad duboko u njoj. Ona pocin je da se cima i odbija mi glavu od picke ali ja se ne dam i dalje palacam jezikom, ona stenje, grci se i konacno bela masa krece da joj se sliva ka guzi. Posmatram je i odlucujem se na jos jedan lud korak, polako pocinjem da joj lizem cmar,onda grize jastuk, stenje, cima se ali moj jezik ne posustaje! Znao sam da joj moram dati najbolji sex koji je imala! U jednom momentu ona skace i kaze daj mi ga, zelim ga odmah u sebi. Nije mi trebalo reci dva puta. Bacam se na ledja a kurac mi stoji kao koplje i ceka nju, moju najdrazu, moju sestricu voljenu! Ona ne cekajuci nabija se na moj kurac, stenje sve glasnije i glasnije! Pocinje da prica kao sama sa sobom, ” O da o da ovo sam cekala, kurac, zelim ga zauvek u meni, ooo koliko je dobro aaa jebi me, jebi me, jebi me”. Ja sam bio malo u cudu, sta bi sa onom finom curicom! Uhvatio sam je za butine, malo zidigao i poceo da je zakucavam i sve snage! Nije mi mnogo trebalo krenuo sam da svrsavam, punio sam picu moje sestre! Ona onako tuznim glasom pita ” sta je mali zavrsio si”? Naravno da ne moje kurvice, naravno da ne! Ustao sam, rasirio joj noge i gledao u picku iz koje curi moja sperma, kurac mi se nije spustao, cekao sam ovo dosta dugo da bih sad podbacio! Odmah sam ga vrati u njenu vrelu picu punu moje sperme i poceo da je jebem kao da mi je zadnje! Stenjala je, ujedala me, molila me da ne prestajem! To sve me je jos vise palilo, pitao sam je ” Sestrice kako ti se cini” ” Jao bato, zasto ranije nisi nasao slike i snimke” Okrenuo sam je od pozadi i poceo da zakivam i sve snage, jecala je, govorila je najpljavije! DA da da jebi me, jebi me aaaa jos jos jos, jebi jebi jebi….aaaa jos malo jos malo jos jos jos, osecao sam da joj se blizi vrhunac i poceo sam jos jace i brze a ona ona je samo vristala aaaaa jebi me jebi me aaa blizu sam blizu ne prestaj molim te aaa zabi mi ga jos jace dublje, jebao sam kao lud, zeleo sam njen orgazam koji je usledio nekoliko sekundi kasnije, Culo je se samo aaaa i zabijanje glave u jastuk. Ja nisam prestajao i ako sam bio blizu, jebao sam jos brze, brze brze i na kraju jos jednom svrsio u moju ljubimuju u moju milu sestricu. Spustio sam se pored nje i tako je strasno poljubio, znao sam da je volim. Lezali smo jos dugo tako odvaljeni od sexa i zalepljeni od sperme koje je bilo nenormalno mnogo! Pricala mi je o svemu, o njenim jebacima, sexu koji je imala do sada! Pricala mi je o Mariji i lezbo iskustvima. Bila je prava mala droljica!
Posle svega sto mi je ispricala shvatio sam da pored sebe imam iskusnu jebulju i ako je mlada! Videlo se da ne zaostaje u toj oblasti! Lezali smo dugo, mazili se kao zaljubljeni tinejdzeri! Posle nekog vremena ustala je i krenula u kadu, da spere sa sebe spermu svoga rodjenog brata! Ostao sam da lezim i razmisljam, konacno sam dobio ono sto sam zeleo ali isto tako shvatam da vise povratka nema-jebao sam svoju sestru! Posle tusa otisla je u svoju sobu, nisam znao sta ce jutro da donese! Probudio sam se sa neverovatnim osmehom na licu, nikada nisam tako lepo spavao! Ona je ustala pre mene, spremila dorucak, ponasala je se prema meni kao prema kralju. Sedeli smo posle dorucka u dnevnoj sobi, gledali tv, cekali ko ce prvi da pokrene temu. Probila je led. Ivane moram da ti kazem nesto, prosla noc je nesto najlepse u mom zivotu, imala sam svakojakih sex momenata, mnogo boljih i odbarenih od tebe ali ti, ti si nesto posebno. Pomisao da me jebe rodjeni brat je nesto sto u meni pali sve moguce lampice, telo mi se najezi samo kad pomislim na tebe. Znas li ti od kada ja tebe zelim, koliko sam sperme prosuo na tvoje gacice, koliko puta sam zamisljao kako ti lizem picu, koliko tvojih tusiranja sam proveo ispred kljucaonice! Zelim sve da nadoknadim, zelim te!
Ustala je, prisla mi polako, pocela je da izvodi malo preformans za mene, kurac je vec bio maximalno ukrucen. Krenula je da se uvija oko mene, da me ljubi po vratu, polako mi je skinula majicu, nezno rukama milovala moje grudi, ljubila me, grickala! Podigla je se, pocela je polako da skida svoju majicu, ja sam krenuo ka njoj, samo me je odgurnula i rekla danas ti uzivas! Igrala je se sa svojim grudima, lizala svoje bradavice, zavlacila ruku u gacice. Ja sam hteo da izludim! Prisla mi je i polako skinula sorts, mazila me preko gaca a onda polako zavukla ruku, mazila mi je jaja jednom rukom a drugom mazila svoju pickicu! Skinula mi je gace i polako kao da drzi nesto najsvetije u rukama prisla svojim slatkim usnicama, pocela je da me ljubi po glavicu spustajuci se ka mojim jajima a svo vreme gledajuci me u oci, onako kuravinski. U meni je bilo milion stepeni, hteo sam da eksplodiram! Pocela je da uvlaci moja jaja u svoja malena usta, da ih lize svojim jezikom. Ponovo je se vratila i stavila moj ceo kurac u njena usta, krenula je da ga pusi kao niko nikada. Trudio sam se da joj ne napunim grlo istog momenta! Dok je onda halapljivo pusila kurac njenog batice, moja ruka se polako uvukla u njene gacice. Poceo sam da joj masiram ribicu koja je napravila potop u gacicama! Pusila je i stenjala, obozava da joj se mazi klitoris! Posle nekoliko minuta ustala je, savila se preko fotelje i rekla daj mi ga, zelim ga duboko u sebi, zelim da me jebes zauvek! Nije mi trebalo dva puta reci! Zabio sam ga u nju svom silinom! Jecanje pomesano sa zvukovima udara mojih jaja od njenu picu, nista lepse ne postoji! Zabijao sam sve jace i jace koliko sam mogao. Uspravila se rekla imam jednu zelju. Cekam tvoju zapovest odgovorio sam! Znas kako si mi sinoc polizao guzu, zelim opet da to uradis, zelim da je omeksas i da mi ga das u guzu! Volim da mi kurac puni moju malu usku guzi! Legla je na trosed, poceo sam jezikom da lizem njen uski cmaric dok sam joj drugom rukom drkao picu. Bila je u transu! Hteo sam da ustanem i odem po kremu ali kako sam odvojio ruke od nje rekla je ne, ne jos, drkaj mi picu i lizi mi cmaric. Nastavio sam, prsti su mi sve brze i brze sarali po njenoj picici, stenjala je, stezala jastuk, jos malo, samo jos malo, da, da, da, tu, tu, tu, ne prekidaj ne ne a a a a grcila je se sva, tresala se od slatkog orgazma! Sad mozes da mi punis guzu rekla je, ustao sam, otisao po kremu, polako prsticem namazao njen cmaric, moju kitu i krenuo da ga ubacujem unutra. O tako je usko, nestvaran osecaj, do juce sam drkao na moju sestricu a vec danas joj punim debelo crevo! Stenjala je, polako samo govorila je, njena rec za mene je bila zapovest! Malo po malo usao sam do kraja u nju, podmazao je dobro i onda je krenuo ludacko karanje u guzu moje sestrice. Jaukala je od bola, ali sto sam grublji bio sve vise sam shvatao da je to ono sto ona zeli. Sve brze i brze sam zakucavao i sve dublje u njenu usku ali neverovatno lepu guzu. Nije mi dugo trebalo, hteo sam da svrsim. Rekla je ne vadi ga, napuni me, zelim svu tvoju spermu u sebi! Svrsavao sam kao konj, neverovatan osecaj. Guza i pica moje sestre su postali moji zauvek!