Jedne večeri , pripremala sam se za odlazak na more u Budvu.Išla sam sa svojim dečkom i sestrom.Krenuli smo prvim autobusom.U toku voznje primetila sam kako me Bogdan ( moj dečko ) pipka.Inače na sebi sam imala teksas šorc i majicu koja ne prekriva stomak , nisam nosila brus.Inače moje ime je Lana a ime moje sestre je Ema.Posle 9h stigli smo u Budvu i otišli u prvi hotel koji je bio pored plaže.Uzeli smo Bogdan i ja jednokrevetnu sobu , kao i moja sestra Ema ali posebno.Znala sam da je ovo veče samo naše.Bilo je 1h popodne i legla sam da se odmorim.Osetila sam kako me Bogdan pipka kod pičke i kako mi mazi sise.Odspavala sam do jedno 7h uvečer i otišla malo u šetnju.Posle 1h sam se vratila i da otvorim vrata od sobe zaustavim se i čujem nekakve zvukove.Stavila sam uvo bliže vratima i čula “ AHHH Bogdane , hoću tvoju kurčinu duboko u mojoj pičkici , AHH , tako si dobar , kako je Lana samo glupa što te nije pre uzela. “ Namrštila sam se i otišla u njenu sobu pošto je bila odmah do moje i terase su bile spojene.Izašla sam na terasu i približila se više uz njihov prozor i pogledala ih.Imali su seks i bila sam jako ljuta što je kreten imao seks sa njom i sada više nije nevin , kako mi je rekao.Počelo me je paliti Emino stenjanje i jecanje pa sam počela maziti svoju pičkicu ispod tangica i što dublje gurala prst.Spustila sam haljinu i otišla na vrata i uletela u sobu.Oboje su se uplašili i Bogdan mi se izvinjavao a ja sam mu rekla “ U redu je , oprostiću ti ako i mene malo pojebeš. “ Bogdan je prihvatio i počeo prvo da mi liže pičkicu dok je Emi gurao prst u šupak.Zatim mi je raskopčao haljino i brzo ulazio u mene.Imao je prevelik kurac , dugačak , debeo i oko 23cm.Bio je već napaljen i spreman.Okrenuo me je ka stomaku i brzo zabijao kurac u moj čmar.Jecala sam dok sam lizala Emi pičkicu i ulazila jezikom u nju.MMMM sočna.Posle 2-3h prestali smo i svake večeri smo se prcali do kraja raspusta.Kada smo došli kući Bogdan je za kraj nabio obema prst u pičku a zatim smo ušle u kuću normalno.Svaki put kad bi mama i tata zaspali Ema i ja bi gurale prst jedna drugoj u čmar i u pičkicu , lizale bih se i gurale lažni kurac što nam je poklonio Bogdan za koji roditelji ne znaju.

Moja supruga-Rastavljena gospodja i ja