Mi smo vam vrlo povezana familija koja je oduvijek provodila puno vremena u zajedničkoj zabavi. Žena i ja imamo dvoje djece, blizance – curicu i sineka, koji su se zbog fakulteta lani preselili u Zagreb. Možete si zamislit kak smo bili sretni kad su za Božić deca napokon došla doma.
Svi smo sjedili u primaćoj sobi i uzbuđeno prepričavali događaje iz proteklih mjeseci. Deca su sa ženom sjedila na trosjedu i pokazivala joj slike sa nekakvog izleta. Dok sam ih gledao tako radosne i prisne zaključio sam da sam stvarno blagoslovljen sa takvom familijom. Žena mi je rekla da izvadim kameru iz regala jer da ovakvo porodično druženje svakako treba ovjekovječiti.
Baš prošli tjedan sam napokon kupio digitalku i živo me zanimalo kak će ispasti fotke. «Prvo buš poslikal nas troje», rekla je dok sam petljao po kameri. «OK, idemo. Poza! Osmijeh!» Jedva sam čekao da vidim kak je ispalo. «Vau, fotka je super! Dajte da vas još malo slikam, baš mi je krenulo!» «Ha, ha! Gle kak se tata uživio! Dobro, deca, ajmo malo bliže!», rekla je žena i privukla sina i kćer na prsa. Osjećao sam se ko zadnji bolesnik, ali taj prizor mi je izgledao erotično.
Zaslijepio ih je fleš pa su u istom položaju ostali još par trenutaka; mala je spustila glavu majci na sise, a sin ju je držao oko struka. Ona je jednom rukom dragala malu po kosi, a malome je gnječila bedro. Jasno sam vidio koji je to imalo efekt; kvrga u njegovim hlačama postajala je sve veća. Žena je zatvorila oči i zabacila glavu na naslon. «OK, spremite se, okinut ću vas još jednom», rekao sam brzo jer nisam htio propustiti priliku koja se sve jasnije nazirala. Ponovni bljesak fleša ih je zbunio. Mala se odmaknula i jasno sam na mjestu gdje je ležala vidio mokru mrlju na ženinoj majci. Ulovio sam i sinekov grozničav pogled dok je pokušavao sakriti erekciju. Očito im je bilo neugodno i nisu htjeli da se vidi da su se uzbudili. Nasmiješio sam se.
Naravno, meni incest nije stran. Još se sa nježnošću živo sjećam brojnih noći koje sam proveo sa svojom majkom, ali ipak nisam bio spreman na ovo što se te večeri počelo događati u našoj kući. Tek kad sam pogledao zadnju sliku vidio sam da je mala vrškom jezika dotaknula majčinu bradavicu, a da je sin spustio ruku sa struka i stavio ju u njene gaćice.
Užasno me zanimalo koliko će daleko sve otići pa sam se odlučio pravit bedast i uz najslađi osmijeh im rekao, «Ajde društvo. Idemo se još fotkati!» Žena je dignula glavu i okrenula se prema zbunjenoj kćerki. «Ajde, još jednom», nasmiješila se i opet ih oboje privukla sebi na grudi. Namjestio sam kameru i čekao da se smire u pozu. Mala je spustila ruku između ženinih lagano raširenih nogu, a mali ju je čvrsto primio oko sisa. «Spremni?», rekao sam i okinuo prije nego je itko stigao bilo šta reći. I ovaj put su negodovali zbog fleša, ali kad sam spustio kameru imao sam šta vidjeti. Žena je opet žmirila i zabacila glavu dok joj je mala dlanom trljala međunožje, a sin preko majice pohlepno sisao bradavicu. Nisam se usudio ni disati da ih ne prekinem. Žena je uzdisala dok su je obrađivale ruke i usta njene djece.
Bilo je jasno da se ovo troje više ne kane sputavati. Nikad do tad mi nije ovakav scenarij pao napamet. Ni sam nisam znao šta osjećam; zbunjenost, uzbuđenje, šok, ali prije svega oduševljenje. Žena je skliznula niz kauč i jače raširila noge tako da ju mala može jače žuljati po nadraženom šavu, a sin joj je, ne prestajući joj sliniti bradavicu, pokušavao skinuti majicu i osloboditi sise. Ona je ne otvarajući oči sama sa sebe skinula i majicu i hlače i ponovo se zavalila između svojih potomaka. Odlučili su me ignorirati, pa sam slobodno nastavio snimati akciju koja se opet počela zahuktavati na našem starom kauču. Vidio sam kako prstić moje curice nestaje u masnim dlakavim naborima ženine pizde i zabija se u nju, dok je za to vrijeme mali ko u transu oblizivao i milovao majčine sisetine. Gledao sam u nevjerici kako se moja gospođa glasno sopćući prepušta svojim napaljenim potomcima i vlastitoj pohoti.
Žena je pružila ruku prema sinekovoj sve većoj nabreklini i osjetivši pod prstima tvrdo mlado meso zadovoljno se nasmiješila. Mali je to jedva dočekao: sam je jednom rukom otkopčao hlače i izvukao kurčinicu oko koje je majka odmah omotala šaku i puna majčinske ljubavi počela mu ga drkati. Za to vrijeme mala se nagnula nad ženu i puna obožavanja nastavila ju jednom rukom prstariti, a drugom masirati vanjske dijelove uspaljene pizde. Mali se dignuo i kleknuo iznad žene tako da mu se kita našla ispred njenih usta. Primio je kurac u ruku i počeo prelaziti glavićem preko ženinih usnica, a ona je ispuštala užasno napaljujuće zvukove i na kraju otvorila usta i usisala kurac našeg sina. Mali je počeo ritmički nabijati, a ona ga je primila za guzove i tako mu pomagala držati ritam. Za to vrijeme se kćer spustila na koljena između njenih nogu koje je stavila na ramena i zaronila licem u mračnu vlažnu rupu. Oblizala je maminu pičku, a zatim se odlučila detaljno posvetiti nabreklom ljubičastom klitu. Lickala ga je i sisala i draškala prstima. Ja sam se sjeo kraj njih na kauč tako da mogu sve dobro poslikati.
Bio sam totalno opčinjen; poput pravog fotografa tražio sam najbolje kadrove i neprekidno snimao. Baš kad sam se vratio na fotelju ispred njih sa koje sam i počeo ovaj sešn, vidio sam kako žena rukama širi sinekove guzove i nježno mu gura kažiprst u šupak. Za trenutak se ukočio, a zatim mu je kurac još više skočio, a on se nagnuo nad nju tako da su mu sad jaja visila ispred njenih usta. Prije nego je počela jedno po jedno sisati temeljito ih je dugim i sporim pokretima jezika oblizala. Mala joj je i dalje neumorno zadovoljavala uspaljenu pičku. Bila je toliko nadražena da sam jasno vidio kako iz gustih crnih dlaka viri pulsirajući klit koji je kćer obrađivala kao nekakav kurčić. Pušila ga je i nadrkavala između dva prsta. Žena je sve glasnije i brže ječala i cijelo tijelo joj je počelo drhtati u ekstazi dok ju je naše dvoje djece nesebično zadovoljavalo. Napokon je otvorila oči i potražila me pogledom. «Moram biti jebena. Moram primiti debelu kurčinu u pičku i moram osjetiti kako se rasprskava unutra. Ili ću poluditi.» Sin me pogledao i ja sam mu odobravajući klimnuo. Mala se već maknula tako da se on u sekundi našao sa ženinim nogama na ramenima i glavića oslonjena na klizav rascjep. Jednim snažnim pokretom zatjerao je kurac u utrobu iz koje je prije 18 godina izašao. Počeo ju je divlje nabadati tako da ga je primila za dupe ne bi li ipak imala neku kontrolu. Napokon su ulovili pravi ritam; svaki njegov zaveslaj ona je dočekivala još jače se nabijajući.
Za to vrijeme curica se popela nad majku i moleći ju za pažnju počela joj vlažnom pičkicom vrtiti ispred očiju. «Hajde mama.
Poliži me. Probaj me, vidiš kako sam mokra!» Žena je na to zabacila glavu i tihim glasom isprekidanim ritmom jebanja rekla, «Dođi dušo, mama će ti pomoći…» Mala se spustila nad majčina usta i zatim sam vidio kako vještim jezikom nježno isprobava obrijanu školjkicu moje djevojčice i napokon ga kao zmiju uvlači u ružičastu slinavu rupicu, a vrhom nosa nastavlja trljati tvrdi klit. Mala je zaječala i čvrsto se primila za naslon da ne padne. Napravio sam još par snimaka djece kako složno jebu svoju majku, a zatim sam odložio kameru i krenuo prema sinu koji je i dalje brzo i snažno jebao.
Sjeo sam pored njih i sa dva prsta ga primio oko baze kurca koji je sav ljepljiv izlazio i ulazio u moju ženu, a drugom rukom mu nježno primio muda. Usporio je i upitno me pogledao. Nasmiješio sam mu se i nagnuvši se prema njemu prvi put u životu poljubio muškarca. Usne su nam se spojile i osjetio sam kako jezikom radoznalo istražuje unutrašnjost i traži moj. Ljubili smo se par minuta, a onda je nastavio snažno jebati majku i istim ritmom počeo jezikom jebati moja usta. Oslobodio sam se njegovih otrovnih usana i stao iza njega. Raširio sam mu guzove, maknuo ženinu ruku i nagnuvši se nad njega počeo mu ljubiti i lizati brazdu postepeno se približavajući šupku. Prešao sam jezikom preko rupice i počeo sisati čvrsti okrugli prsten koji se pod mojim usnama počeo ritmički stezati.
Mali je ječao i dahtao i nakraju se okrenuo prema meni i šaptom mi rekao, «Tata, raširi me jače. Stavi mi jezik unutra.» Poslušao sam ga i iznenada se moj jezik probio kroz čvrstu rupicu. Osjetio sam stezanje na korijenu jezika, a vrhom sam palucao po vrelom mekom crijevu. «Da, da, tooo! Jebi me jezikom, tata!» Očito sam pogodio neku točku jer je mali poludio. A možda je pomoglo i to što sam mu istovremeno nastavio masirati jaja i stezati kurac. Uglavnom, jebao je majku tako širokim i snažnim zaveslajima da više nisam uspijevao ostati unutra. Oblizao sam ga još par puta izvana, a zatim sam ustao. «Jebi me. Zatjeraj tu debelu kitu u mene, tata.»
Nikad prije nisam jebao muškarca, ali žena i ja smo uživali u analu tako da sam znao kak to ide. Naciljao sam kitu na šupak i primio ga za kukove. Laganim trzajem sam mu zatjerao prvo glavić. Jauknuo je, a zatim se sam počeo nabijati na ostatak mog buzdovana. Nije trebalo dugo da me cijelog usisa i da pod jajima osjetim njegova. Nisam se micao već sam ga pustio
330
da tako napunjen nastavi jebati ženu koja je bila u totalnoj ekstazi, pa da ulovim njihov ritam. Kad bi se on zabio u nju, ja bi ga izvadio, a njegovo izvlačenje dočekao bi nabijajući ga na svoju batinu. u istom ritmu pod njim je plesala moja žena. Nutra-van-nutra-van… mogao sam na nježnoj koži glavića osjetiti zidove njegovog uskog kanala, a svaki put kad bi mu ga nabio čuo se zvuk mojih jaja kako udaraju po njegovima. «Isuse, svršit ću!», iznenada je vrisnuo.
«Napunit ću ti pičku vrelom spermom, mama. Svršit ću duboko u tebe.» Promrmljala je nešto kroz pizdicu naše kćeri ali nisam uspio razumjeti šta. Mali se propeo, zabio ga još jednom i počeo se grčiti u orgazmu. Nagnuo se nad majku, a ja sam ga čvrsto primio za kukove i sam osjećajući kako mi sperma kipi u jajima. Isprčio se prema meni i tako primio još par brzih uboda prije nego sam i ja eksplodirao u njega. Osjetio sam kako se prvi mlaz penje iz jaja po kurcu, izlijeće iz mene i udara u crijevo i zatim cijedi niz moj kurac prema izlazu. Ispraznio sam se i ostao naslonjen na njegovim leđima sve dok mi kita nije omekšala i sama ispala van, povlačeći za sobom gusti bijeli mlaz sperme koja se niz njegovu nogu lijeno cijedila sve do poda. Dignuo sam se sa njega i pustio ga da izvadi kurac iz majke. Jedva sam stajao, klecala su mi koljena.
Sjeo sam na pod i zagledao se u ženinu pizdu koja je bila razvaljena, a crne guste dlake slijepljene od sperme i njenih sokova. Mali se spustio na koljena i počeo ju čistiti. Prstima razmičući dlakave nabore, marljivo ju je lizao i sisao, svako malo se vraćajući na nabrekli klit. Kćer je sišla sa majke i legla kraj mene na pod. Sin je dovršio majku pa joj se pridružio. Moja žena se polako uspravila i počela se smijati.
«Pa sad stvarno imamo dobre porodične fotografije. Nadam se da si sve dobro ulovio!» «Mama, neće ti trebati slike, imaš nas!», rekao joj je sin. «Da! Od sad ću ti stalno lizati pičku, mama. Kad god poželiš!», nadovezala se curica. Žena ju je toplo pogledala, «Znam da hoćeš dušo. Možeš već sad.» Legla je na pod i raširila noge nudeći pičku svima. Mala je legla na nju u pozi 69 i počela ju lizati. Pogledao sam sina i on je sjeo kraj mene naslonivši glavu na moje rame. Zagrlio sam ga, a on mi je jednom rukom počeo nježno milovati kurac. Sjedili smo tako i ljubili se dok su se kraj nas žena i kćer međusobno ponovo i ponovo dovodile do orgazma, sve dok se nisu umorile. Mali se u međuvremenu opet uzbudio tako da sam mu ga popušio dok su nas dvije žene gledale. Svršio mi je u usta, primio me za kosu i nabio se, a zatim sam osjetio kako mu se napinje kita i snažne mlazove kako mi se zabijaju u grlo i cijede u želudac. Sisao sam ga dok nisam bio siguran da u njemu nema više ni jedna kap, a zatim 331
sam ga dobro oblizao i očistio. Svi smo se počeli smijuljiti. Ko bi rekao da će nedužno slikanje ovako završiti? Cijele praznike proveli smo u istom duhu, isprobavajući sve moguće kombinacije međusobnog zadovoljavanja. Čak sam kupio i video kameru tako da imamo kompletni zapis svojih radosti. Djeca su se na kraju vratila na fakultete, uz obećanje da će ubuduće češće dolaziti doma. Jedino su nam morali obećati da neće previše vježbati sami, u Zagrebu. Ipak su tamo zbog učenja, kaj ne?