Ne znam zašto je baš mene Hans sinoć zvao da odem na to trodnevno putovanje na Korziku s njim, a poznajemo se tek 2mj. Ne bi me to čudilo da nije presudio trogodišnjoj vezi prije 2 tjedna. Ah, ima puno razloga koji su opravdani: šarmantna sam, pronašla sam mu ključeve od auta, par puta platila piće, nikad ne pričam o svom teretu, vedra sam … No, u drugu ruku, neopravdano mi je to da je mene odlučio povesti pored mnoštva prijateljica. Naime, Hans obožava žensko društvo, no očito je sve površno, a ja mu se na neki način svidjam.

Oklijevala sam bih li ili ne bih na Korziku s njim. Korzika mi se čini baš dobra destinacija, ali u trenutnom raspoloženju, radije bih bila sama s Korzikom, ali eto, jedan socijalan djelić moga raspoloženja je prevagnuo pa se odlučih provesti taj vikend s Hansom. Nadam se da ću ga i zaista provesti. Hansu sam javila mobilnim pozivom da ću na Korziku s njim i to večer oko 19h prije puta. Naravno da se razveselio, a naročito zato što je duže bio u neizvjesnosti. Glas mu je djelovao poput boje njegove kose: vatreno.

Hans mi djeluje naprasnije nego kako nastupa pa mi se čini da bi to mogao biti ugodan vikend, a i da bude neugodan… Bolje i takav nego nikakav. Baka mi je znala reći: “Sve što ostavlja dojam ili trag je lijepo.” Puno puta se uvjerih i to mi je često bila misao koja me znala s lakoćom podići u raljama tužnih trenutaka.

5.kolovoz 2000.g. — krenuli u laganom ritmu i u chic izdanju visoke visine prema tom otoku gdje je započela karijeru Alizee s nezaboravnim hitom Moi Lolita i baš sam to slušala s Hansom, a on se odvaljivao od smjeha, jer mu je, kaže, ta pjesma do kraja za mene. Ne znam da li da to shvatim kao neku slatkastu ironiju ili neku vrsu komplimenta… Ili sam mladolika ili djetinjasta… A možda je to mislio zato što ću provesti 3 dana s 18 g.starijim muškarcem… i to na otoku..

*** Put je prošao lagano… Osjećala sam se odmorno kao da ni nisam putovala, a i lice je to pokazalo – da put nije bio naporan. Kad smo došli u hotel s 5 * (iskreno, po interijeru je za 3* -previse kiča, a prema uslugama je i 6* -zbog osoblja koje je jako pristupačno). Soba je bila ogromna (2 kreveta naglasavam.) , šarena, a “ukrašavala” ju je očajno nakićena rasvjeta. Sve u svemu, Hansu sam se još jednom zahvalila na pozivu i pohvalila osoblje, a kad se pohvalio da je on birao hotel, brzo sam otišla iscijediti mjehur da to ne mora smijeh. Kad smo se raspremili, otišli smo na masažu i vodili neobavezno blablanje. Uglavnom je tako prošao i ostatak večeri. Do kasno u noć, jeli smo agrume na balkonu i smijali se, pričali, smijali… Dojam je ostavio. Nekakav.

6.KOLOVOZ 2000.— jutro -pripreme za plažu, odlazak na plažu, kupanje, sunčanje i to sve u prijateljskim pokretima. Ručali smo u hotelu: dagnje s umakom od kopra, plosnati krumpirić te za desert rashladjeni puding od kokosa s vrućim malinama prelivenim čokoladom. Mmmm… U ovom danu, taj desert me najvise oduševio. Nakon ručka otišla sam se namazati uljem nakon sunčanja. Za 10min. osjetila sam Hansa i njegovog ukrućenog „Kleine Hansa“ ukrašene kapljicama vode. Voda i ulje… Odlična kombinacija! Ulje je gušće od vode… Ulje je na vodi… Mislite li isto što i ja? Da, da… Hans me nevino zamolio da dovrši mazanje, a ja sam rekla da prihvaćam i prirodno mazanje. Počela sam ljubiti njegov kaktusni vrat, pamučne usne, krznena prsa i kleknula sam pred njega na svoja okrugla koljena te mu progutala kurac za njega zapanjujućom vještinom.

Hansove oči su me uplašile, jer sam mislila da će pasti od siline moga cuclanja…hodajućim stilom, nastavila sam mu drkati i srušila ga na onaj kičasti krevet koji mi je sad totalno lijep i klasičan. Marširala sam bokovima dok sam isla do svoje torbe u kojoj sam držala lisice koje mi je kupila prijateljica za 23.rodjendan. Zaista najefikasniji dar. Za mene. Hans me gledao zaprepašteno. Hihih… Sve dok mu nisam dala lisice da me zaveže, ali ne za krevet, jer je to već vidjeno. Test originalnosti i smjelosti nije pao . Zavezao me za vrata kupaonice i stavio da sjedim za tabureom… Plišanim… Ugurao je kurac (pravo dobar primjerak-s malo plavih ukrasa – žilica). Guranje je bilo duboko… Pomislila sam da sam poput Mrtvog mora kad može tako duboko. Struk je bio obuhvaćen objema rukama (tooo! Nisam debela…! Ili on ima samo duge prste?) . Guzicu nije štedio. Crvene gaće koje je sašio iglom od noktiju su mi savršeno pristajale! Ja sam štrcala šlag po jajima da ih hidratiziram, a masirala rukama radi cirkulacije i još kolutanja tim bademima s trepavicama. Trajalo je duuuugo, dugo… Svršili smo u isto vrijeme i onda me oslobodio, a ja sam legla na pod, a on je poceo lizati klitoris brzo. Brzinom koliko mu je rastao kurac. Gurnuo je kurac ponovno i marširali smo na podu sve dok nije svršio na naredjeno mjesto – na zadnji dio noge. Digla sam nogu visoko poput Nadie Comanecci. Zadivila sam ga i sa zadovoljstvom je svršio i savršeno nam je svršena večer bila…

Nakon dvostrukog seksa, otišli smo na plažu na koncert neke lokalne francuske grupe SIILU koji se bave punk glazbom. Ondje smo skakali i zabavljali . Opustili smo se do kraja. Nisam ni znala da je Hans tako mlad u duši. Nisam se dugo tako iskreno zabavila. Kad smo došli u hotel, oboje smo legli, jer su nam podočnjaci, mišići i glava to preporučili. Krevete nismo spojili, već smo legli u moj da se stiskamo…

7. KOLOVOZ 2000 Započeo je sambom. Hans je znao plesati sambu i upalio je pjesmu Bantu grupe Kaoma koju sam obožavala. Učio me cijelo jutro uz pauze doručka i ispijanja kave. Samba je totalno zabavna i Hans me pohvalio da moja mliječna put neodoljivo lako prihvaća crnačko treskanje guzom. Mmm… Baš sam umjetnica. Bantu,bantu,bantu…!

Spremali smo kovčege i uputili se prema aerodromu. Ljubili smo se kao što pčele ljube cvijeće. To znači da sam poprilično ukusna ili obrnuto… Hm… Ma kako god… Voljela bih da se ova Korzika nastavi…