Celo prethodno leto sam proveo karajući se sa čika Slobom. Nedostajao mi je, naročito sada kada je opet došlo leto. Sloba je i dalje bio u inostranstvu zbog posla, a ja u Beogradu. Nije da se nisam snalazio za kitu, ali žudeo sam za pravim muškarcem. Za muškarcima strejtaškog izgleda, a takvih je bilo malo na gej mestima gde sam zalazio. Matorci su me iznenadili kada su mi početkom juna ponudili da krenem sa njima na more u Crnu Goru. Iako mi se bežalo iz Beograda nije mi se baš naročito dopadala ideja da letujem sa roditeljima, ali ipak odlučio sam da krenem, pa ću u avgustu opet sa društvom. Uglavnom sam letovao u Grčkoj tako da nisam znao kakve su prilike u Crnoj Gori. Ortaci su me odmah uputili koja je plaža najbolja i na kojoj ima gejeva. Premda je naša destinacija bila Budva dobio sam tople preporuke za nudističku plažu Jaz(tada je još cela leva strana bila nudistička ).Ortak mi je rekao da je iza stena na plaži Sodoma i Gomora i da ću se ako ništa drugo tih desetak dana dobro izjebati.
Stigli smo, a ja sam jedva čekao da se dokopam nudističke plaže. Matorce sam lako otkačio jer sam rekao da na Jazu imam ekipu sa fakulteta koja letuje i krenuo tamo.
Ali šipak! Na to nisam ni pomislio. Sezona još nije ni počela. Nema ljudi. Samo poneka baba sa unučićima i neke dede. Uglavnom lokalci, matore olinjale dede. Jesam se navukao na strije frajere, ali ovo je bilo previše. Toliko da mi je bilo neugodno što pilje u mene i dobacuju. A za njih sam bio ono što se poželeti može , dečko od 23 godine, koji je izgledao kao srednjoškolac. Visok 182cm, sedamdesetak kilograma, zategnut, oble guze, a podebeli kurac od skoro 18cm na mom vitkom telu izgledao je još veće. Ipak sam našao svoje mesto i strpljivo čekao da se nešto konačno dogodi, odnosno da se neko pojavi. Već sam navikao na mlataranje sa poludignutim kurčevima oko moje glave i na dobacivanja na koja nisam više reagovao. Bio je već peti dan, skoro polovina letovanja je prošla a ja kurca nisam ni liznuo. Oko deset ujutru sam dolazio na plažu i ostajao skoro ceo dan čitajući krimiće-užas. Mislim da su se penzionerke bolje zabavljale od mene.Preskočiću incident da sam jednom kad sam se vratio iz vode na svom peškiru zatekao baru od svršotine, verovatno od jednog od odjebanih čilagera. Ako ništa drugo, bar sam uživao u čistoj vodi, plivanju i suncu. Boju brzo dobijam i lepo mi stoji, a mišići su se baš zategli od svakodnevnog višesatnog plivanja. Dakle, ležao sam na stomaku i uživao u suncu koje me je obasjavalo. Prijalo mi je da osetim toplotu sunčevih zraka na guzi i anusu. Užasno mi je prijalo, tako da sam se u tom položaju najčešće sunčao. Valjda sam u jednom trenutku zaspao na kratko. Probudila me je snažna erekcija koju sam osećao. Bio sam opušten i priroda je uradila svoje. Samo sam se promeškoljio i okrenuo na ledja. Kurac je štrčao upadljivo. Primetio sam da je to izazvalo pažnju mojih „komšija“. Onaj egzibicionistički deo mene je proradio i ja sam ga polako uzeo u šaku. Bio je jako tvrd i veći nego obično. Gledao sam u nebo, čuo samo talase i lagano ga mazio. Polako i dugo, hteo sam bar da uživam u drkanju kad nema seksa. U jednom trenutku sam se malo pridigao i video ekipu od njih pet šet koji su bili tu svakog dana kako bulje u mene i nadrkavaju svoje kurčeve. Bilo je i dobrih primeraka, ali ni jednom ne bi dozvolio da mi pridje. Priznajem da me je popalila situacija što nekoliko ljudi drka na mene u tom trenutku. Gledao sam jednog po jednog u oči, bili su preozbiljni, popaljeni, škiljili su očima i verovatno želeli da ovo potraje. Prijala mi je ova igra. Oslonio sam se na jednu stenu i malo razmakao noge. Položaj je bio kao da sedim. Mogli su lepo da ga vide celog sa jajima koja su se drmusala. I ja sam počeo da gubim kontrolu, po mojoj faci su sigurno mogli da zaključe da ću ubrzo svršiti, a i sam sam čuo svoje sve glasnije stenjanje. I oni su ubrzali drkanje svojih kurčeva. Jedan je klimao glavom i čak dobacio kroz zube stenjući: Svrši, svrši! Svi smo prestali da gledamo da li će neko naići. Ja sam se samo u jednom trenutku uspravio i uz glasan urlik počeo da svršavam.
Počeli su i oni. Neko je bio tih, a po neki je pustio glas.
Ušao sam u vodu, sprao se, spakovao svoje stvari i krenuo. Više me nećete videti- svršim vam na plažu!
Dva dana sam proveo po ceo dan sa matorcima, jer nije bio red da ih više kuliram, ali sam tu i saznao da postoji u blizini, kod Svetog Stefana, još jedna nudistička plaža, koja je nekada bila nudisrički kamp u kom su boravili samo stranci. To me je oduševilo i davalo poslednju nadu da letovanje nije sasvim propalo.
Sutradan posle malo cimanja sam napokon pronašao kamp Crvena Glavica(odvalio sam se od smeha kad sam čuo kako se zove). Kad tamo još gore. Dok stigneš do plaže od magistrale ima par kilometara sve nizbrdo, pa dok se sa asvaltiranog puta spustiš do plaže možeš vrat da polomiš. A na plaži ništa. Po neki bračni par i to je to. Išao sam i levo i desno do kraja koliko je moglo, ništa, propast. Samo su odnekud izbijali ljudi koji bi prošli iza sledeće stene i tako u krug. Nisam više ni obraćao pažnju da li ću nekog normalnog ugledati. Iskuliraću još ovaj dan, naplivaću se, ako se ne unakazim ježevima i više me Crna Gora neće videti. I tako je prošao ceo dan u sunčanju i plivanju. Kad je sunce počelo da zalazi požurio sam da se pakujem jer bi mi samo još falilo da u ovoj nedodjiji zanoćim i zalutam. Od same pomisli koliko imam da idem uzbrdo bilo mi je muka. Skupio sam snagu i uspentrao se uz kozju stazicu do asvaltiranog puteljka i krenuo lagano. Još je bio dan i moram priznati da je pogled na more kroz borove grane i masline bio fascinantan. Čim sam prošao prvu krivinu čuo sam da mi sa ledja prilazi neki automobil pa sam se pomerio u stranu. Auto je išao polako i kroz otvoren prozor vozač je mogao samnom da priča gotovo ne stajući.
-Hoćeš da te povezemo?-Pitao me je čovek od nekih četrdesetak ili malo manje godina. Konačno nešto lepo da mi se desi. Naravno da nisam odbio i brzo uskočih na zadnje sedište zahvaljujući se. Čovek koji je vozio bio je sa ženom svojih godina. Raspričali smo se. Oni su bili puni utisaka kako je lepa priroda, a ja baš i nisam smeo naglas da kažem šta mi je smetalo. Bili su jako ljubazni i hvala im što su me povezli pa i nek pričaju šta hoće. Rekao sam im da sam smešten u Budvi, a oni meni da su u jednoj vili iznad Svetog Stefana, ali će me Aca odvesti do Budve jer ionako mora u kupovinu, samo da svrate do vile, ostavi Ljilju, uzme flaše za pivo i krećemo. Sasvim mi je odgovaralo. Brzo smo stigli do vile u kojoj su uzeli apartman i premda da nije bila sezona skoro da nikog osim njih tu nije ni bilo. Pozvali su me na pivo da svratim pre nego što nastavimo put. Izašli smo iz auta i pogled na more je stvarno bio prelep . Ljilja je bila samo u kupaćim gaćoicama i majici ispod koje nije imala ništa jer su joj se prilično jedre grudi slobodno njihale. Aca je bio samo u šorcu i videlo se njegovo očuvano telo. Bili su baš lep par.
Seli smo na terasu. Ljilja je donela pivo i rekla da mora odmah da se istušira jer je pecka so, pa da sačekamo da napravi spisak za kupovinu. Aca i ja smo pijuckali pivo koje mi je veoma prijalo posle celog dana na suncu i lagano opuštalo. Saznao sam čime se bave, bili su intelektualci. Ja sam rekao šta studiram i tako smo neobavezno ćaskali. Aca mi je rekao da su me videli još na plaži i objasnio mi da ima lepih skrovitih mesta i da je to čar te plaže. Onda nas je prekinula Ljilja koja je dobacila iz kupatila Aci da joj donese peškir sa terase da se obriše. Na šta joj je Aca odgovorio:
-Ceo dan se šetamo goli jedni pred drugima nećeš valjda sada da se krijemo. Dodji i uzmi peškir sama.-I nasmejao se gledajući me. I ja sam uzvratio osmeh iako mi je malo bilo neprijatno.
-I ponesi nam još piva-dodao je.
Ljilja se sa tri piva ubrzo pojavila na terasi. Bila je skroz gola i poprilično suva. Stala je izmedju nas dvojice dok je spuštala flaše na sto i otvarala.
-Jelda je lepa?-Rekao je Aca i nežno je lupnuo po guzi. Na šta se ona samo tiho zadovoljno nasmejala.
-Lepa je.- odgovorio sam. Ljilja je bila zaista lepa žena blizu četrdesete. Kada se skroz ispravila video sam lepe gridi da malim bradavicama i obrijanu picu na kojoj je ostavila samo jednu linijicu. Aca ju je sve vreme mazio poguzi, a onda joj je vrhom dugog prsta dotakao picu. Bila je vlažna.
-Izgleda da ti se dopada naš gost. – Ljilja se smeškala, a on je nastavio da joj trlja pičku kao da ja nisam tu. Zbunio sam se, ali ne i on. On mi je poskočio ispod šorca u kom sam bio bez gaća i napravio šator. Aca je to video i nasmešio se.
-Slobodno se opusti, Ljilja bi se svakom dopala.- a onda je gurnuo ruku u svoj šorc i premestio kitu koja ga je stezala na drugu stranu.
-Slobodno je pomazi.
I ja koji sam već pre nekog vremena raskrstio sa ženama uhvatio sam sebe kako krećem rukom ka Ljiljinoj pički. Dotakao sam je a ona je glasno izdahnula. Kako je samo bila mokra. Kako se popalila. Aca je itvadio kurac iz šorca i prošao kožicu gore dole par puta. Imao je baš lep kurac. Sve na njima je bilo lepo. Ljilja se sagla i počela da mu puši. Meni je okrenula guzu i bilo je jasno da očekuje lizanje. Trudio sam se koliko sam mogao da budem nežan i pogodim gde treba. Po mumlanju sam mogao zaključiti da joj prija.
-Nemoj da zapostavljaš gosta- Podižući joj glavu rekao je Aca.
Onda su oboje ustali.
-Hajdemo unutra.- Reče ljilja i povede nas obojicu ka sobi iza vrata.
Stajali smo. Ljilja je bila u sredini. Ljubila se naizmenično samnom i Acom. Aca je bio dosta viši od mene. Okrenula se ka meni i zagrlila me. Šorc sam već skinuo. Ljubio sam je a ruke sam joj stavio na bokove. Aca se od pozadi priljubio za nju i stavio joj obe šake na grudi i mesio ih. Osećao sam ovlaš njegove prste i uz moje grudi dok ju je dodirivao. Užasno sam se napalio , nisam smeo da ga pogledam. Ipak u jednom trenutku su nam se sreli pogledi.
-Puši mu Ljiljo.- Tiho je rekao.
Seo sam na dvosed. Ljilja je kleknula ispred mene i počela da ga guta celog. Jako dobro je pušila. Aca joj je prišao sa guza i uvalio joj svoju kurčinu. Ljilja je zastenjala. Osećao sam da će svršiti. Gledao sam u nju kako mi puši i preko nje lepog i moćnog Acu kako je krvnički delje. Gledao sam se sa Acom u oči. Trpao ju je sve žešće gledajući u mene. Video sam mu grč na faci. Samo ga je izvadio uspravio se i počeo da joj svršava po ledjima. Sperma je kapljala sa nje.
Podigao ju je i rekao
-Da osetiš malo u pički i mladi kurac.- Bacio mi je kondom.
Ljilja je sela na mene i počela da se nabija neverovatno brzo i da glasno stenje. Aca joj je jednom rukom stezao bradavice. Urlala je. Aca joj je drugu ruku spuštao niz ledja. U jednom trenutku me je uhvatio jako za jaja i počeo da ih gnječi. Pogldao sam ga u oči. Jako sam stenjao. On je nastavio da mi masira jaja dok mi se ona nabijala na kurac. Nisam mogao više da izdržim. Aca je i dalje gledao u mene. Klimnuo je glavom i rekao
-Napuni je.
Zacvileo sam i počeo da svršavam. Aca je otišao u kupatilo. Ja sam navukao šorc. Brzo se vratio obučen.
-Ajmo u Budvu.

Ušli smo u auto i krenuli.
Još se nismo spustili do magistrale kada je Aca rekao:
-Dopalo ti se kada sam te uhvatio za jaja?
-Jeste-odgovarao sam kao djače.
-Znao sam da voliš kurac čim sam te video.-i nasmešio se-Volim i ja, nemoj da se stidiš- i onda je spustio svoju šaku na moj kurac preko šorca. Nasmejao se. Već mi je bio ludački tvrd. Skrenuo je na neki putić koji je verovatno znao od ranije. Povukao ručnu i zažvalio me.
Brzo smo bili goli. Ono sa Ljiljom kao da je bila samo predigra. Pušili smo jedan drugom naizmenično. Bio je to lep prav kurac bez i jedne dlačice. Izašli smo napolje. Otvorio je gepek i izvadio naduvani dušek za plažu. Stavljao je kondom, ja sam legao i uljem za plažu namazao guzu. Moje noge su bile na njegovim ramenima. Ulazio je snažno. Jebao me, stenjao. Zakucavao se žešće nego malopre u Ljilju. Vrištao sam. Mazio mu lepu čvrstu guzu. Gledali smo se u oči, ali sada i ljubili.
Ubrzao je. Stenjao je sve glasnije
-Svršavaaaam.
A onda je pao preko mene. Ljubio me. Izvadio ga je i bacio kondom. Sagao se i pušio mi ga. Kako je samo dobro pušio dok mi je jednom rukom stiskao jaja. Jauknuo sam. Kao da sam izgubio svest. Ljubio me je ustima iz kojih je još curila moja sperma.
Zapalili smo po cigaretu oslonjeni jedan na drugog. Sunce je skroz zašlo.

Pet, šest godina kasnije (a u medjuvremenu se mnogo jaja razbijalo o moju guzu)bio sam konačno u vezi sa čovekom za koga sam sigurno mislio da ga nikada neću prevariti. Izašli smo na večeru. U restoranu sam primetio nekog poznatog. I on je mene gledao kao da me zna. Naravno, trebalo mi je nekoliko trenutaka da prepoznam Acu sada skroz obučenog, u odelu. Lepo mu je stajalo…

O susretu sa Acom sledeci put