Da li je normalno ili ne da se decko od 24 godina, zgodan lijep sa velikim kurcem, pun love frajer koji je u svom gradu mogao da ima djevojku koju pozeli, pali na svoju vlastitu sestru od 16 godina, zamislja sex sa njom svaki dan u godini.

Ja sam decko koji cijeli zivot zivi lagodno, starci su mi bili imucni ljudi koji samo rade i dobro zaradjuju.Nista mi nije falilo.Sa 18 godina vozio sam Djip, nisam razmisljao koliko cu potrositi za jednu noc itd…..
Sve je funkcionisalo kako treba samo se nikad u svom zivotu nisam mogao odvici razmisljanja da vodim ljubav sa svojom sestrom.

A moja sestar je 16-to godisnjakinja razmazena od strane roditelja (kao i ja), nikada nije morala polagati racune starcima gdje je i sa kim bila.Samo su govorili neka se ne drogira a ostalo ce mo lako.
Lela je bila je raska kokica furala se na manekenke a tako je i izgledala.Bila je visoka 175 cm od toga savrsene noge su uzimale pola njenog tjela, strukic joj je bio bas strukic uz stomacic koga je vajala na fitnesu tetovazom sunca oko pupka dovodila je do uzdaha svaki put kad bih je vidio, guze slatke male dobro izbacene (armirani beton), sise dvice ali vrlo lijepog oblika sa nevjerovatnom cvrstocom.Andjeosko lice preplanulo od kvarcanja u razno raznim solarijima, okruglih svjetlo plavih ociju koje su u mraku svijetlile kao u mace, ravne tanke plave kose, svaki put kada prodje pored mene zracila je seksualnoscu od koje mi je svaki damar u tjelu kucao!!!!!
Posto smo starce vrlo rijetko vidjali poslovni ljudi stalno su negdje furali sto poslovno sto privatno, Lela i ja smo imali vise nego bratsko-sestrinske odnose, ja sam se brinuo o njoj kad je bila mladja vodio je na treninge, branio je u skoli od starijih napasnih frajera, isao joj na roditeljske sastanke, pravdao casove ma mjenjao sam i mamu i tatu.
Svaku noc zamisljao sam je kako vodimo ljubav, mastao, mastao i mastao.
Posto je Lela po prvi put u zivotu zavrsila polugodiste sa odlicnim uspjehom starci su odlucili da joj uplate skijanje u Italija.E tu je nastao problem.Lela nije bila punoljetna pa su me molili da je ja vodim a posto sam volio skijanje a Lelu vise od svega odlucio sam da provedem sa sekom 15 dana .
Lela je bila vise nego sretna sto sam pristao da idem sa njom jer i ona je volila da skija a kako je rekla ni sa kim joj ne bi bilo bolje nego sa mnom.Starci ko starci nisu nista prepustali slucaju, uplatili su nam naj luksuzniji hotel u centru i naravno apartman kako bi se udobno smjestili.Od tate sam dobio zlatnu Visa karticu bez ikakvih ogranicenja kao i poduku: sine nemoj stediti jer ako mi ne mozemo barem vi uzivajte u prirodnim ljepotama.

U turisticko-rekrativnom kompleksu Sestrijere dosli smo bez ikakvih problema hotel sa pet zvjezdica je bio na zavidnom nivou.Uljudni domacini docekali su nas odmah na vratima pomogli nam se stvarima , dopratili do recepcije kako bi mogli da se prijavimo, seka je cijelo vrijeme pricala kako ce nam ovo biti super provod rece mi ovo skijanje neces nikada zaboraviti obecavam.Standardna procedura prijavljivanja na recepciji, lift-boy je uzeo nase stvari i krenusmo do apartmana.Vidjeli smo svakakvih hotela i apartmana po svijetu ali ovaj apartman me je ostavio bez daha, kada udjete u hodnjik sa lijeve strane vas doceka veliki dnevni boravak sa ogromnim prozorom kao izlog gleda na skijaske staze i vrhove obliznjeg skijalista, u dnevnom boravku vec je gorio kamin koji je davao toplu atmosveru,desno iz hodnjika se islo u dio apartmana gdje je bio takozvana crvena soba i ona je kao i dnevni boravak imala veliki prozor preko cijelog zida sa prekrasnim pogledom na neki planinski vrh sa koga se duboko u kanjon spustao ogromni vodopad, u crvenoj sobi je je bio smjesten sank sa jedno dvadeset vrsta ekskluzivnih pica , tv-om, racunarom sa internet prikljuckom, stolom sa cetri fotelje u naravno crvenoj boji.Pravo iz hodnjika se ulazilo u kupatilo u kome je dominirala velika okrugla jakuzi kada za jedno tri osobe, iznad kupatila je bila smjestena spavaca soba koja je bila ogradjena samo ogradom tako da je imala pregled i u dnevni boravak i u crvenu sobu, tu je dominirao kraljevski francuski lezaj bjele boje iznad kojega je sa svih strana bila spustena teska bjela zavjesa.Lela je razdragano skakutala iz jednog djela apartmana u drugi divila se svemu, ja sam sjeo u dnevni boravak nasuo pice i opustao se od puta gledajuci u skijaske staze.
Braco odoh se ja okupati rece Lela, ja sam uz pice zamisljao kako trlja sapunicom svoje mlado cvrsto tjelo, kurac mi se digao, izvadio sam svoj top od 22cm iz pantalona , laganim pokretima poceo drkati, Lela se brzo istusirala a kako nisam stigao da ga izdrkam nabrzaka sam ga uvukao pantalone, izasla je iz kupatila u bijelom svilenom kucnom ogrtacu , bradavice koje su joj bile ukrucene oslikale su se na svili, sjela je preko puta mene te mi rece:mogu li i ja da dobijem jedno pice, prebacila je nogu preko noge, butina joj je sjevnula, nisam mogao a da je ne pogledam, poceo sam sa pricom kako sam vec snimio par dobrih pickica u hotelu, inace ja i moja sestra smo vrlo otvoreni jedno prema drugome znam da je imala samo jednog frajera i to je samo jednom zguzio, zalila mi se kako nije to to sto je ocekivala od sexa, ubjedjivao sam je da je sex prava stvar samo treba da nadje pravog decka koji ce je razumjeti , koji je voli , postuje i da ce sa njim imati dobar sex.Tesko je naci takvog momka svi hoce samo picke i nista vise a ja nisam djevojka za jednu noc, voljela bi da nadjem frajera kao sto si ti, znas niko te ne moze voljeti kao brat a ni brata niko ne moze voljeti kao sestra, voljela bi da mozemo biti brat i sestra a i momak i djevojka i onda bi to bila prava kombinacija.Sve bi se to moglo izvesti da ljudi nisu postavili neke norme u vezi odnosa u porodici, odgovorih joj.Ma kakve norme, sve se moze kad se hoce odgovori Lela, niko nije rekao da treba da se brat i sestra zene, prave djecu daleko od toga ali evo na primjer da si ti zaljubljen u mene, ja u tebe ko zna kad bi se sad ljubili javno u hotelu da smo brat i sestra, rekli bi pogledajte kako se ono dvoje vole, a sta mislis rekoh kad bi znali da smo brat i sestra svi bi se zgrazavali nad nama, e o tome ti govorim rece Lela znaci moze da ne zna niko a ako se zna onda bi bili „fuj” e jebo ti te norme!Moja Lelice sve ti je to ako u zivotu iako bi ja neke norme promjenio i to vrlo rado(u sebi sam pomislio volio bi te ja karati vise nego sve pickice u hotelu),a sta bi ti to promjenio, rece Lela.Ma to su neke moje fix ideje nista od toga. Odkud znas da se to nemoze ostvariti rece ona. Ma ja to zelim ali nisam siguran za posljedice, e jesi tajnovit, u tom zazvoni telefon javio sam se kad starci zovu da vide kako smo.E kako ste vas dvoje rece mama, jeste li se smjestili, gdje mi je Lela, evo ti je neka ti ona prica rekoh mami.Lela pridje telefonu ali tako je zauzela stav izbacivsi svoju nogu van ogrtaca, savrsena noga sjevnu skroz do gacica nazirale su se lijepe svilene gacice, iako je vidjela da je gledam nije reagovala pa valjda je mislila da se meni ne moze dici kurac na nju ili je to namjerno radila, uvijek sam bio u dilemi kada se nesta ovako slicno desi da li je to namjerno izazivanje ili je to ono bratsko-sestrinski odnos.
Spustila je slusalicu, slusaj kad me je vec mama podsjetila je si li ti primjetio da je gore na spratu bracni krevet hocemo li spavati zajedno, sto se mene tice rece ona ja nemam nista protiv jer neces se valjda valjati po ovim koznim uglovima.Dobro si skontala ja o tome nisam ni razmisljao, ma moze koliki je krevet moze nas spavati i cetvero a kamoli ti i ja..

Malo smo se odmorili i poceli spremati za veceru, posto smo se obadvoje furali na sminku tako smo se i oblacili ja sam obukao elegantno crne tole na peglu, crne polirane cipelice, bjela majica koja se pripijala uz moje nabildamo tjelo oslikavajuci mi dobro razvijene sise, kao i ruke oslikavajuci mi bicepse, zalizao sam crnu kosu briljantinom, a plavim ocima sam skidao svaku koku koju bi pogledao, (mozda ce te reci da sam ufuran ali ovo vam govorm iz ranijih iskustava). Znao sam da pickice vole macho izgled kod frajera a i bogami i lovu, a posto sam lovu imao samo sam se trudio da dotjeram izgled do savrsenstva. Dok sam cekao da Lela izadje iz kupatila nasuo sam jos jedno pice zavaljen u barskoj stolici u crvenoj sobi , uzivajuci u Joniju Setacu starom 12 godina sa tri kocke leda, umalo se nisam ugusio kada je Lela izasla iz kupatila: kosu je namazala nekim uljem dajuci joj izgled kao da je mokra, elegantno nasminkana sa crvenim karminom na njenim socnim debelim usnama, razvucenog osmjeha od uha do uha, u crnoj vecernoj toaleti usku pripijenoj uz njeno savrseno tjelo, bez grudnjaka isticuci najezene bradavice, duboko isjecena haljina pri svakom koraku je izranjala njena vajana noga, a visoka stikla davala joj je jos vecu duzinu, kada mi se priblizila manekenskim koracima okret ispred mene, tada sam vidio da je haljina otvorena preko ledja skroz do guza , tu je isticala cvrste guzove koji su bili jos izrazeniji jer je najvjerovatnije obukla tanga gacice.Na rukama je nosila crne rukavice koje su dosezale do polovine ruku, preko rukavica je noslia lijepu narukvicu od dijamanata koju joj je tata kupio u Cirihu.Svidjam li se veceras svome bratu rece Lela, veceras si divna, i ti si vrlo pozeljan veceras ima da pickice padnu na guzove kad te vide, kako mi je prisla mirisala je na kupku kao mala beba, ustao sam Lela me je uhvatila pod ruku i zaputili smo se na veceru.

Bila je spica sezone hotel je bio pun ko brod u holu hotela Lela je privlacila znatizeljne poglede muskaraca sto je ona vrlo rado primala jos izazovnije vrcala svojim guzicicama, na ulazi u salu za veceru docekao nas je vrlo uljudni sef koji nas je odpratio do naseg stola , dok smo prolazili za nama su se okretali sto muskarci sto zene, kada smo sjeli Lela rece: izgleda da smo im vrlo zanimljivi e kad jesmo tek sad cu ih izazivati, prekrstila je nogu preko noge pustivsi da joj haljina otkrije cijelu nogu a tako i cipkane samostojece carape od kojih se meni digao kurac.Ja sam se nasmijao rekavsi nemoj hoces li da koga trefi srce, ko im jebe mater neka gledaju.Sta ce mo piti veceras upitah je , ja bi sampanjac rece Lela, utom dodje konobar flasu Don Perinjona i jagode zamolio sam ga na tecnom engleskom jeziku, konobar je ubrzo donio sampanjac nasuvsi ga u kristalne case. Nakon druge Lela se prebaci na stolicu do mene, sapnu mi na uho polako pogledaj ona dva para sa strane e ona dva frajera ne skidaju pogled sa mene a one dvije sa tebe, diskretno sam ih pogledao to su bile dvije gospodje sa otprilike tridesetak godina , a njih dvojica sigurno jedno dvadesetak godina stariji balili su na Lelu.Hajde molim te da ih malu napalimo neka pate, a kao ti to zamisljas rekoh joj.Lela nage sampanjac pa rece, ja sam dosla ovdje da se zezam i da pamtimo ovo skijanje dok smo zivi i zato hocu da nam je extra tj.da se otkacimo ovih petnaest dana.Dobro vazi rekoh joj a kako si zamislila da ove starce napalis.Slucaj me sad, ti i ja smo vrlo bliski jeli tako, jeste odgovorih joj, ti si me kupao kad sam bila mala je li tako, znaci kad sam bila mala ti si me dirao po tjelu nema nikakve razlike onda i sad nije vazno sto sam porasla i dalje sam ti sestrica ,jeste rekoh ne kontajuci jos uvjek sta hoce reci.Znaci ja hocu da oni svi misle kako smo ja i ti frajer i djevojka i hocu da ih izazivamo u svakom momentu ne samo ove nego sve u hotelu, rukom je lagano presla preko moje majice uhvativsi me cvrsto za sisu te pogleda u starce, a onda me liznu jezikom po vratu, od toga dodira njenog jezika sto miliona trncica mi prostruja kroz tjelo a kurac mi je pulsirao kao sat. Uzela je moju ruku , spustila na svoju nogu lagano je vukuci bedro prema guzi, stari preko puta se zagrcnuo supom koju je jeo, mislio sam da ce da se ugusi.Lela me je grickala za uho, kurac mi se digao tako da je napucio pantalone, Lela krenu rukom da dohvati svoju tasnicu slucajno dohvati moj kurac, pogledala me je, nerekavsi nista samo se nasmijala.Nakon vecere malo smo caskali a onda je Lela rekla da je ponijela hasisa da imamo, izasli smo ispred hotela sprzili joint, dobar hasis ko dobar dan nas ponese lagano lelujajuci moj mozak kao dusek na valovima, Lela me uhvati za ruku povuce me u hotel,idemo plesati rece ona. U velikoj sali uzivo je svirao bend sjeli smo za sank da popijemo po pice jer su mi usta bila suha od jointa, Lela je stajala pored mene kad jedan iz benda najavi : dame i gospodo veceras se organizira takmicenje u plesu par koji pobjedi uz pehar dobija novcanu nagradu, imamo li dobrovoljaca, izasao je prvi par muzika poce da svira nesto kao tvist nisu se bas snasli,pojavi se i drugi par njima su svirali rock