Dragi dnevnice,
sinoc je jebacina bila na zavidnom nivou. Obozavam kad me ljudi iznenade ali tek kad to ovako urade…poludim….
Srijeda navece, 19:30, zamagljena tus kabina u kojoj se vidi samo moja guza naslonjena na unutrasnju stranu stakla, Wilkinson Protector polako prelazi preko pubisa i drazi me pomalo….u daljini cujem dosadni zvuk telefona..sreca da ga stalno nosim sa sobom, da je imalo dalje bio tog trenutka vjerni obozavalac bi bio uskracen za jedan razgovor….pruzam ruku kroz mali otvor kabine i mokrom sakom uzimam telefon….pozivalac ‘unknown’…pitam se ko bi mogao biti i u tom trenutku govorim:’Da?’
Vreli sokovi krenuse niz moje tijelo od stomaka nanize istog trena kad zacuh dobro poznato:’Ljepotice, sta se radi?’
Tri sekunde tisine i jedva uspijevam da izustim:’Gdje si to?’ Zvuk glasa mi otkriva sirok osmijeh koji nije mogao sakriti:’Ne bas tako daleko’…Srebrni snop svjetlosti zatitra ispred mojih ociju….polako se spustih na dno tus kabine dok su mi kapi vode udarale od ledja…svi raniji filmovi krenuse da se vrte mojom glavom, ubrzano, dobro, mocno….digla sam glavu da se osvijestim i skupim snage za slijedecu recenicu. Tim potezom sam samo olaksala put kapljicama koje su sad sa velike visine tusa udarale pravo u moj klitoris…zazeljeh da je to njegov jezik…najbolji je na planeti…tako gladak, mekan, dug, vreo i spretan….
‘Pa ljepotice, sta radis sad?’
‘Spremam se za tebe’ odgovorih pomalo nesigurna u njegovu lokaciju ali ipak svjesna toga sta zelim….’Dolazim u 9. Budi lijepa, najljepsa’
Nisam mogla da vjerujem da je tu…ali sam htjela….6 mjeseci telefonskih poziva, e-mailova, messenger meetinga i sad ovako iznenada i bez najave……tako ga volim…
Tijelo glatko kao u ribe veceras zasluzuje poseban tretman: Issey Miyake mlijeko za tijelo uz odgovarajuci parfem l’eau D’Issey, malo uljnog parfema za nju stavljam na prste i utrljavam medju donje usnice…mmm..vec se palim…ne mogu da docekam da vidim te miske, utrljavam parfem medju bradavice i prscem ga po sebi….svjezi miris limuna ohrabruje moje tijelo….samostojece crne carape za samopouzdanje, mali crni tangic i odgovarajuci grudnjak…sve u prozirnom jednostavnom crnom tilu…bez ruzica, bez cipke….ulazim u najdrazu crnu Guess suknju sa ogromnim prorezom sa strane, malu crnu kosulju koja tek da pokrije sta ali otkrije pupak, stavljam mali srebrni lancic tanak poput konca oko vrata i uzivam u padu privjeska medju moje sise….hladni dodir metalnog andjela me malo vraca u realnost….kasnim …kao prava dama, uskacem u crne cipele sa visokom potpeticom, ogrcem bundu i trcim niz stepenice….kosu cesljam prstima dok se lift spusta na prizemlju….crna Esprit torbica mi polako drhti u rukama od uzbudjenja ali ipak sasvim cool izlazim iz zgrade i polako okrecem glavu prema dobro poznatom automobilu….tamno-zeleni Chrysler iz 1999 strpljivo ceka nadolazece uzbudjenje…vrata se otvaraju i naljepsi lik ove planete izlazi…..sunce Los Angelesa je ucinilo svoje….preplanula zategnuta koza lijepo oblikovanog, misicavog tijela salje signale mojoj usamljenoj pickici da je napokon tu…tako blizu…provlaci ruke ispod bunde i stavlja ih oko mog struka, dok me ljubi ljezno polako iza uha, ruke stavlja ispod suknje i brzo gotovo divljacki ali ipak nekako njezno spusta prste do vrele mi pickice i sapuce:’Je l’ me pozelila?’ Pustila sam je da odgovori umjesto mene….vreli mlaz sokova skoro mu je poceo curiti niz prste….sekunda se otegnula u vjecnost i nije mi bilo bitno sto komsije prolaze i gledaju dvoje napaljenih ljudi…bitno je samo da on ostane tu i pokorava se mojim zeljama….a toliko ih je…..
Lebdeci sam usla u auto i nisam ni primijetila da se mala papirna tamnoplava JOOP kesa nasla u mom krilu…..“Za najljepsu curicu na svijetu“ rece liznuvsi mi lijevo uho „Zelim da ti to obucem..VECERAS“ Nije mi trebalo mnogo da otkrijem sadrzaj vrecice…tamno sivi komplet ko ji se sastojao iz tangica i grudnjaka posutih srebrnom prasinom….izmedju sisa i na vrhu guze samo jedan mali srebrni logo ‘Joop’. Famozno…tacno onako kako volim…jednostavno, sexy, mocno, eroticno, privlacno…..i skupo. Krecemo se kroz nas grad u pravcu dobro poznatog nam dijela grada gdje se nalazi njegov stan….ali ne mogu da izdrzim….polako saginjem glavu, otvaram mu slic na Diesel hlacama i vadim polunabrekli kurac o kojem vec toliko sanjam…..mjesecima sam ga zamisljala dok sam se jebala vibratorom i placnim glasom ga zvala da dodje…samo da ga jednom stavi….stavljam ga u usta kao najveci i najsladji sladoled…cujem uzdahe zadovoljstva koji me samo poticu da nastavim….on raste u mojim ustima i dopire mi skoro do grla….lizem ga sa svih strana, htjela bih ga pojesti, tako je lijep, cist, obrijan, tacno onako kako volim…automobil se zaustavlja u nekom polumraku nismo ni svjesni kako….
Sirim noge gotovo mehanicki i pocinjem da se diram po klitorisu…obozava da me gleda dok se diram….uvijek je to volio…spusta glavu izmedu mojih nogu i divljacki mi gura jezik u picku…do korijena….sokovi prscu po njegovom licu…polako se odmice od mene i izvodi me iz kola….“Hocu da te obucem“ kaze…..skida me polako i pogledom miluje svaki milimetar mog tijela…stojim pored auta u polumraku poput djevojaka sa duplerica…stikle…. gacice, grudnjak…sve crno….divno se osjecam…napolju je zima ali me njegov vreli pogled grije…sva sam HOT…spustam guzu na vrelu haubu auta i uzivam u dodiru….kleknuo je isred mene i gledajuci me ravno u oci razmice mi koljena daleko jedno od drugog….lagano me ljubi po unutrasnjoj strani bedra sve do prepona i zubima skida vec postojece gacice na meni….gricnuo mi je usnice pickice i lagano se obliznuvsi nastavlja vuci gacice prema cipelama….jedan potez lijeve ruke i grudnjak spada…..bjelina teskih i nabreklih sisa svijetli u mraku i mami….uzima mi sise u ruke i gnjeci ih dok su gacice i dalje u ustima….baca ih na smrznutu travu ispod nas i ostavlja me tako gladnu i zednu samu u noci….odlazi do auta i uzima poklon…..siri gacice i kleci ispred mene….ulazim u njih poput Pepeljuge kao da sam znala sta ce reci:’Sve djevojke su ih probale u ovom kraljevstvu…ali ti princezo jedina imas guzu za njih“…oblaci mi ih polako dok mi ljubi klitoris i pucketa jezikom preko njega poput zmije…..dolazi do struka i ne staje….vuce ih visoko prema grudima i osjecam kako mi se mocne gacice usijecaju u picku i guzu duboko….pocinje da me klati u ritmu muzike koja dopire iz kola i jebe me gacicama…koji osjecaj….piski mi se…tako je lijepo….suze se javljaju u ocima poput djeteta dok mu govorim: ‘Jebi me… molim te….’
baca me na haubu, vjesto, spretno, onako kako samo on zna….spustam se na ledja dok on moje noge dize, spusta ih na svoja ramena i svoju kurcinu stavlja duboko u moju picku…dira mi jajnike, bubrege…kruzi unutra i ja se gubim….nisam vidjela ni osjetila nista ljepse ni vece u sebi, mijesa mi sise dok me jebe i ruke povremeno spusta do struka da me jos jace gurne prema sebi…njegova jaja me diraju po guzi i ja vristim od uzbudjenja…stavlja mi prste u guzu i dira zidove guze da osjeti svoj kurac u mojoj picki….najbolji je jebac na svijetu…pogled na tijelo koje je iznad mene me dovodi do ludila….svaki misic ocrtan i na svom mjestu….plocice kao prirodni dar muskostii glatko tijelo bez ijedne dlake i cvrste ruke predivnih misica…..da li sanjam?
Osjecam da sam pri kraju i zao mi je…zelim da ovo traje beskonacno…..on mi cita misli i izlazi iz mene….penjemo se oboje na haubu i okrece me…naslanjam se na veliko staklo windshielda koje mi mazi sise….velike su i pune sokova….eksplodirace uskoro….zeljan je moje guze…..razmice guzove rukama, vjesto, lize je i mami…osjecam kako se otvara za njega…..polako spusta kurac u nju i stavlja dva prsta u moju pickicu…drugom rukom mi dira klitoris,trlja ga u ubrzanom ritmu…okrecem se i divlje ga ljubim, usisavam ga svakim dahom i stiscem kurac zeleci da nikada ne izadje iz mene….sirim noge sto vise mogu jer zelim da udje u mene do grla…..jedan, drugi treci val prolazi kroz mene i udar elektrike u mozak…vristim kroz sumu i glas mi odjekuje u dljini…prelijepo je….Boze, ne daj da ovaj osjecaj ode….molim ga da ne svrsi jer znam da mogu jos….silazimo sa auta i ulazimo unutra….sjedam na njega a valovi konstantno prolaze kroz mene…ljuljamo se u ritmu Martinovog ‘bon-bon’ koji ide na radiju…on mirise na najsexi parfem na svijetu, mirise na sex…stvoren je za to….gnjeci mi guzu i stalno me pritisce sve jace i jace uz sebe….guza mi se naslanja na prozor i hladni dodir me jos vise pali, grize mi sise pri svakom pokretu ‘dole’, vristimo zajedno…kruznim pokretima mu vrtim mozak i osjecam kako raste u meni do eksplozije…..mnostvo kapljica se rasprsi po mojoj utrobi i ja ugledah samo crveni tracak svjetlosti……..sekunde su kao godine…oznojena tijela se tresu…osmijesi na licima punim uzitka…picka mi igra kao nikada do tada a on je i dalje tvrd i jebanje traje…..sjedila sam na njemu dok se nije potpuno smirio, pricali smo o glupostima, americkim fazonima i bosanskoj dosadi….pozelili se kao nikada do sada….ponovo prica o tome kada cu ja u Ameriku i moj tuzni pogled koji znaci ‘kad zavrsim fax’…dvije godine nas dijele od tog sretnog trenutka….dvije godine i dva miliona nesretnih i usamljenih trenutaka za mene u mom gradu….narednih 7 dana i noci uzivam u pretjeranom sexu….