Prije mjesec dana bio sam na ljetovanju sa svojim jaranom u Bodrumu(Turska)
Došavši pred hotel u kojem cemo boravit narednih 7 dana, vodič nas je upoznavao sa planom i programom. Medju svojom grupom zapazio sam vrlo ljepuskastu djevojku koja je bila jos sa dvije prijateljice i jednim prijateljem. Primjetio sam da su stranci jer tipični Balkanci se prepoznaju po faci a i po ponašanju! Bila je iz Rusije! Veće je došlo, ja i jaran smo se malo picnuli kao i obično da izadzemo vani. Poslije dugog setanja alternativu smo pronašli u Hotelskoj diskoteci koja i nije tako losa,uz pivo smo se zadavali uz dobar rejv i poneki oijent koji je up ado u presjeke. Primjetio sam djevojku koja je na podijumu dobro zadavala kukovima i svojim extra tijelom, skonto sam da je to ona djevojka koju sam na početku smekno. Posto sam pio vec svoje 4 pivo po dobro me uhvatila pijanska,tako da sam se lagano i neprimjetno približio blizu nje. U jednom trenutku se skupio neki krug gdje su pojedinci izlazili sa maramicom i birali suprotni spol da zajedno plesu,izasla je ONA bila je Boginja, crna kosa u loknice se prelj evala preko ramena a crna bodi maje a pokrivala je njene bujne grudi dok je djins suknjica lagano lahorila. Nisam čekao ni sekunde bez poziva na odabir ja sam iskočio i počeo plesat osvajala je binu dok sam je ja pratio u njenim pokretima,poslije otplesanog kruga izašli smo i odma sam u akciju kreno. Pitao sam je da li govori Engleski na staje ona rekla da,na staje ona odma pitala odakle sam?Rekao sam Bosnia, super pa razumijemo se rekal je. Ponudio sam da popijemo pice i da izadzemo vani ispred hotelskog bazena,pristala je. Izlazivši dao sam jaranu znak da ne dolazi u sobu jer 99%pada večeras jebačina. Poslije dugog razglabanja sta radim u životu ko sam i sta sam,pozvao sam je na pice u sobu. Lagano sam uz pice i priču sa njom došao u pozu daje zgrabim ali oklijevao sam htio sam da ona to prva učini. Otišla je u WC a ja sam odma sldno svoju majcu i odlučio da necu puno dobit ako budem čekao. Izasla je i odma sam zaskočio i počeo je strasno ljubit nije se opisrala, lagano sam ruku pod suknjicu zavukao, gacica nije imala i nisam imao posla puno oko toga. Bacili smo se na krevet,pocela me je stravstveno ljubit i lizat svojim jezikom oko mojih bradavica,po stomaku dok nije došla do kite. Skinula je lagano boskerice i uzela ga u svoja usta,pusila gaje pravo profesionalno,zbog popijenog alkohola nisam mogao tako da brzo svršim tako da mi je to dobro došlo. Ustao sam se i bacio je na ledzaskino njenu bodi majcu i čipkani grudnjak,pred mene su se ukazale dvije velike stijene spicaste sise koje ja jako OBOŽAVAM!!!Poceo sam joj grickat nabrekle brdavice, poludila je od silnog zadovoljstva počela je lagano da stenje, veći razlog da mi bude jos gotivnije. Lagano sam izvukao kondom koji mi je vazda pri ruci jer ne znas kad ce ti zatrebat,kad sam ga otvorio i htio da stavim uzela me je za ruku i rekla JA CU! Stavila gaje usta, nisam znao sta radi, pogledavši u svoju nabreklu kurcinu vidio sam da mi je navukla kondom, lagano sam usao u nju, počeo sam polako da prodirem u taj vulkan koji je bio vec razradzen, bilo je fantazija poslije duge jebačine i razmijenjeni poza i svrsavanje medzu njene dojke otišli smo se tusirat .Jos jedno iskustvo za mene. Uzela je šampon i počela ga utrljavat po mom stomaku ,kita se ponovo nadigla. Lagano sam se spustio do njene pickice koja je bila do gole koze obrijana, lizao sam je kao lud stenjala je ponovo od uzbudzenja! Digao sam se i okreno je zguza, uhavtio za dojke i lagano je masirao. U naručje sam je uzeo i onako svu mokru donio do kreveta naguzio je stavio kondom i ponovo počeo pro dirat u nju svršavala je ko luda,izvadio sam kurac i lagano stavio u njenu guzu ciknula je kao nevina zecica nisam joj dao da se mnogo opire uživala je u tome. Prije nego sto sam svršio okreno sam je skino kondom i savukao u njena usta svoj masni kurac,pusila gaje profesionalno vidjelo se da je znala oko toga,malo je falilo da puknem od zadovoljstva, utom sam počeo svrsavat duboko u njeno grlo. Onako go sam se samo srusio do nje i utono u san, probudio sam se u zagrljaju Ruskinje, ustali smo i otišli na doručak i tako smo se družili svaku noc,a jaranu sam za uzvrat sto je osto cjelu noc bez svoje sobe vratio tako to sam ga spetljo sa jednom od njene dvije prijateljice koje su došle na ljetovanje sa njom tako da i on nije osto suha kurca!!!!!!